Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

GregsUK

Moja Viki 2.2 benzyna umarla

Polecane posty

Chyba sie obrazila. Od dluzszego czasu nosilem sie z zakupem Volvo V70 albo Zafiry i chyba sie o tym dowiedziala (ta Viki)

Autko jezdzilo OK, zadnych problemow, a pod McDonaldel smierc. Po przekreceniu kluczyka tylko uslyszalem takei stuki... jak by tyk, tyk, tyk,nic nie kreci

Ikonki sie normalnie palily, wsio wystartowalo, radio, poziom paliwa, temp, etc. Tylko te tyk tyk tyk po przekreceniu kluczyka, Tel do znajomego i hol...

Po drodze probowalem odpalic ale juz nic nie bylo, deska zgasla, cos z radia chrobotalo, ikonki zaczely migac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Domyslam sie ze AKU poszedl ale czy aku i cos jeszcze czy tylko aku?

Ktos mial cos podobnego?

Edytowano przez GregsUK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podladuj aku to sie dowiesz

a nie kombinujesz

btw tyle czasu na forum i taki temat

wstyd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale na forum jestem pierwszy raz od roku (sprawy rodzinne)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  • Dołączył:08 gru 2011

  • mamy 04 lipca 2015

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Objawy rozladowanego akumulatora. Przyczyna moze byc alternator, ktory kwalifikuje sie do regenarcji. W moim przypadku byl to alternator. Naladuj aku lub podmien, nastepnie odpal silnik i zmierz ladowanie na klemach aku. Wartosc prawidlowa to 13,5 do 14,5V.

Edytowano przez zbiku01

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pożaliłeś się - OK

nie za bardzo wiem czego oczekujesz

mamy podjechać z miernikiem i zmierzyć napięcie na aku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może jak koledzy pisali aku słaby. A na pych próbowałeś odpalić?

Jeśli odpali na innym bądź naładowanym aku i będziesz chciał zmierzyć napięcie ładowania a nie masz miernika to w "menu serwisowym" też jest opcja sprawdzenia (przy BID, GID, CID)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki chlopaki

Zbiku01 - dzieki za info. Zaraz jade kupic nowy aku i voltomierz

Zubek - nie zale sie, choc szkoda mi sie z Viki rozstawac...

Stachu22 - tak obstawiam albo aku albo alternator. Na pych go nie odpale bo to automat

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mam nadzieje ze nie holowales go wiecej jak pare kmow

i nie jechaliscie za szybko

bo zaraz bedzie temat o padnietej skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie, holowany byl tylko kawalek. Aku wymienione, auo odpala jak ta la la

temat do zamkniecia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No odpala ale czy ma ladowanie? Nie wolno odpalac na pych nawet na manualnej skrzyni to nie fiaty 125p.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teoretycznie nie wolno ale ja jeszcze nie słyszałem żeby coś się komuś stało z tego powodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź ładowanie bo możesz niedługo znowu pod jakimś sklepem usłyszeć pyk pyk pyk po przekręceniu kluczyka .

Odpalanie na pych jest fajnie do tego odpalania kiedy rozrząd od tego umrze i koszty nieporównywalnie większe niż dobre kable .

A wogole automat na pych ? Nie powinno się holowanie automatu a co dopiero podczas holowania mieszać i chcieć coś wrzucić

Wydrapane z telefonu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

NIe ma mowy abym go na pych odpalal czy nawet probowal

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Problem jednak nie do konca rozwiazany, cala deska przygasa po wlaczeniu swiatel wiec nowy alternator juz zakupiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmierzyles to ladowanie ? Mimo ze wszystko wskazuje na alternator to chyba lubisz w ciemno wydawac pieniadze. Zagladal ktos do altka? Sprawdzales kable czy nie sa przerwane ? Moze to byc przeciez tez wina przerwanego kabla.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, jest za niskie napiecie na alternatorze. Ktos potrafi rozkodowac numer czesci po VINie?

Juz znalazlem oryginalna czesc.

Edytowano przez GregsUK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Altek 120A

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie czekam na niego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taką sytuację jak ty,tylko że odłączyłem akumulator,naładowałem,i po ponownym podłaczeniu lata cały czas

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> U kuzyna w viki też 1.8 była identyczna sytuacja to okazal sie akumulator być słaby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak, tylko u mnie po wymianie aku i odpaleniu silnika po wlaczeniu swiatel, wszystko przygasalo a napiecie spadalo do 10 - 11V. Alternator wymmieniony, problem znikl.

Edytowano przez GregsUK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No chyba sie przesiade na Vectre C z 2006 Elite z 2.2 direct. Co sadzicie o tych wersjach? W tych modelach juz chyba byl poprawiony problem z lancuszkiem, itp. ?

Edytowano przez GregsUK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie jest,

pompy tez siadają, skrzynia M32, kolektor.

Szukaj 2.0 T.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrzylem... Ciezko jest cos znalezc z tymsilnikiem.Najczesciejpojawiaja sie 1.9 CDI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×