Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

JaGrab3

Grill polift - pytanie

Polecane posty

Witam,

jak to jest z tymi grillami w vc/sig jedne są przelotowe i widać chłodnice, a inne (takie jak u mnie) mają taki plastki zasłaniający chłodnicę. Chodzi o kratkę pomiędzy światłami.

Wrzucam przykład.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te co mają hak to mają przelotowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na pewno w polifcie grile masz przelotowe i nieprzelotowe? Powietrze chlodzi chlodnice i silnik przez gril dolny.

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No co ty...

Myslałem, że może benzyna vs diesel ma inaczej, ale nie, dzisiaj widziałem 1.9 i miał nieprzelotowy - bardzo to ciekawe, bo jednak powierzchnia chłodzenia jest znacznie mniejsza niż w takim przelotowym.

No chyba, że tam jest jakieś kierunkowanie powietrza?? Nie rozbierałem tego nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem to pewnie ktos cos przerabial z grilem i dlatego bylo przez niego widac chlodnice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

poważnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A wcześniej pisałeś, że na pewno są też przelotowe - to wszyscy przerabiali???

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez JaGrab3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sorry zapomnialem dac znak zapytania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to zupełnie zmienia postać rzeczy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">.

Rozglądałem się tak od wczoraj, i spotkałem 2 przelotowe i 2 nieprzelotowe....no z moim 3 nieprzelotowe... raczej tak wychodziły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Porownaj sobie grile VC na allegro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, to chyba nie jest sprawa grilla, tylko samej atrapki, ten plastk z tyłu pewnie można wyjąć. Sam grill to jest kratka - przelotowa....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mozliwe ze ten plastik sie wypina osobno.Tak to wyglada z tylu:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne... jak się grzeje, to można plastik wyjąć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca. Sprawdziłem dzis u siebie - zderzak polift bez sprysków. Ten czarny plastik stanowi jedną integralną część i nie da się go odpiąć. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie aby wyciąć w nim pewną część - bez problemu poddaje się pod nóż tapicerski;) W oryginale u mnie przysłaniał całą górną część chłodnicy, natomiast dolna była chłodzona pędem powietrza. Co prawda powietrze wpadające w górną część dociera do chłodnicy bo jest odpowiednio nakierowane na nią, jednak wydaje mi się, że z gorszyn efektem niż bezpośrednie natarcie. Po dzisiejszych działaniach górna część jest już przelotowa w znacznej części. Wstępne testy są obiecujące (w trasie max 97C na BC) ale główny test jutro w palącym słońcu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten plastik jest częścią stelaża grilla, i tak jak napisał KonradS, przelotowy jest w autach oryginalnie wyposażonych w hak.

Przerabiałem ten temat jak zmieniałem zderzak i grill więc ta informacja jest na 100% pewna.

Jak się to komuś nie potwierdza to ma walone auto

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Poważnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mozliwe ze ten plastik sie wypina osobno.Tak to wyglada z tylu:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Tak to jest jedna całość ja u siebie wyciąłem kątówka i temperatura w dolocie trochę spadła wiec na plus, zima zrobiłem sobie zasłonę tej części ale z obserwacji nie robi to dużego znaczenia wiec polecam tą cześć wyciąć :)

Edytowano przez zafa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No i jak testy?

Ja się skłaniam jednak wywalić to u mnie bo: z tego co widziałem to dół chłodnicy klimy mam dość mocno poniszczony (pogięte lamelki) - pewnie ktoś męczył go karcherem. Co do jazdy - dzisiaj leciałem sobie traskę autostradową, i 5 osób, pełny bagażnik, klima, 35st na zewnątrz i prędkość ok 150km/h temp nie spadała poniżej 97st na wyświetlaczu, jak przyciskałem do 170 to temp była już ponad 100. Wg. mnie mam za małe chłodzenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W mojej ocenie wszystko u Ciebie w normie. Wycięcie tej "zaslepki" obniżyło mi temp a i tak przy Twoich parametrach jazdy miałbym pewnie 102C. Wytnij u siebie bez wahania.

Wysłane z mojego GT-I9070 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To nie od karchera tylko od tego co na drodze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na wskaźniku było 95st, ale w ukrytym menu ponad 100. Ale co ważne, przy 150 obroty to ciut ponad 3k obrotów. Wg. mnie temp. za wysoka.

Jak tylko bede miał chwilę, zrzucam zderzak i wycinam zaślepki, oraz poprostuje lamelki w skraplaczu, bo pewnie to jest główna przyczyna....

Plastik wyleciał. Nie trzeba było ściągać całego zderzaka, 4 wkręty pod maską i po dwa w nadkolach, zderzak odchylony, nóż do tapet i włalla.

Jutro testy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to wiem więcej. Temperatura utrzymywana w trasie zmniejszyła się o ok 5 stopni. Jeżeli jadę, bezkorkowo, temperatura utrzymuje się na ok 85-89 stopni. Korek, temp. 93-95max, i spada jak wentylator się włączy, lub gdy zacznę jechać.

Nawet teraz jak jest ponad 30 stopni jadąc spokojnie, temp. ok 85 stopni, w zasadzie nie przekroczy się 90.

Jak dla mnie bomba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakoś nigdy nie zwracalem na to uwagi bo myślałem ze to norma ze przelotowe są tylko , aż jutro z samego rana zobaczę . Fajnie mieć to zatkane w zimie przy mrozach, bo napewno auto się trochę szybciej dogrzeje

Wydrapane z telefonu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na zimno I tak silnik pracuje ci na na małym obiegu i wychładza go opływ zimnego powietrza, ale czy to aż tyle wychładza, nie sądzę?? Z tego co widzę, to i tak z20net bardzo szybko się nagrzewa, 70 stopni mam po ok 2km, nieźle jak na 8L w układzie...

Poprzedni mój samochód miał wiatrak na wiskozie, więc cały czas się kręcił, przez co w komorze silnika było zawsze wietrznie, wtedy tektura na połowę chłodnicy, i faktycznie ciut szybciej się nagrzewał.

Na zimę, zawsze mogę wrzucić tekturę pomiędzy chłodnice, zobaczę czy będzie szybciej łapał temp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

też mnie ta zaślepka zastanawiała, i teraz pytanie, czy w każdym oryginalnym OPC nie ma tej zaślepki czy jest? bo już parę widziałem i niektóre miały a inne nie, czy w oryginalnych OPC też zależało to od haka???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×