Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
speedybike

1,8 16 V traci moc, obroty spadają

Polecane posty

Witam.

Miał może ktoś taki problem jak ja?

Problemy zaczęły się po przejechaniu 50 kilometrów.

Na długiej prostej rozpędziłem auto do 150 km/h i chwile potrzymałem i zwolniłem do 110.

Chwilę później zapaliła się kontrolka silnika.

Dziesięć kilometrów dalej, zgasła samoczynnie.

I w ten sposób przejechałem około 400kilometrów.

Na podjazdach w górach gdzie na trójce spokojnie powinienem podjechać, auto nagle zaczęło tracić moc.Jade równo ok 40 km/h i nagle brak mocy, obroty zaczynają spadać powoli, auto nie reaguje na pedał gazu.

Szybka redukcja na dwójkę, obroty wskoczyły i auto załapało. Chwile póxniej znowu trójka, i znowu brak mocy.

Do celu miałem blisko to jakoś dojechałem.

Wieczorem odpaliłem auto i jeździło normalnie przez dwa dni (prawie po płaskim)

Trzeciego dnia powrót przez góry, na podjazdach na trojce na luzie.

Przejechałem z 300km, zjechałem na stację, ruszyłem i znowu się zaczęło.

to samo co na podjazdach tyle ze teraz na płaskim, i problemy zaczeły występować na 1,2 i 3 biegu (do czwórki nie dotarłem...)

Jakoś wyjechałem z miasta udało mi sie rozpędzić do 100km/h i jakoś jechałem.

Późniejsze problemy to spadek mocy i obrotów przy stałej prędkości 100-120km/h, czasami redukcja nie pomagała, z dwa razy auto zareagowało na puszczenie i wcisniecie gazu kilka razy pomogło wcisniecie i chwilowe przytrzymanie sprzęgła ( po puszczeniu sprzęgła na piątce silnik wracał na obroty)

Przez kolejne dwa dni, auto robiło krótkie dystanse po 15 km. Trzeciego dnia objaw powróciły, z tym że ruszało się z jedynki, a pow biciu dwójki brak mocy.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mechanik sprawdził błędy i wyszedł jakiś błąd z paliwem.Jutro wymienia filtr paliwa, bo nic innego do głowy mu nie przychodzi (nie był wymieniany z 3 lata) Żadnych innych problemów nie znalazł

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez speedybike

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Podaj nr błędu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro będę miał.


kod błędu to :P1326

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spalanie stukowe. Przyczyn może być kilka. MAsz LPG

W profilu masz 1.8 1999 r i silnik x18xe a w poliftach był x18xe1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mam LPg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odłacz czujnik i sprawdź, czy coś się zmieniw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Gdzie szukać tego czujnika? I co, mam jeździć bez czujnika i czekać na to czy coś się pojawi złego, czy jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Broń boże nie jeździć. Odpalić na chwilę i zaraz zgasić. Potem sczytaj błędy raz jeszcze. Na zworkę chyba można też

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czujnik gdzie jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cześć, identyczne objawy miałem przy uszkodzonej cewce, jak silnik zimny to ok natomiast jag jest gorący i wyłączyć go na chwilę - to brak mocy. Ja zrobiłem test, na gorącym silniku wyjąłem cewkę i ją ostudziłem i po włożeniu było dobrze. Jak się okaże cewka to tylko dobra firma - Valeo itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No właśnie tak się składa, że od pół roku albo ciut dłużej, mam nowa cewkę Valeo.

Poprzednia padła i paliła na 3 cylindry.Zupełnie inny objaw niż teraz.

Jeśli to by jest cewka, to wtf??

Mam kupić trzecią cewkę? No jeśli cewka padła po raz drugi, to coś musi powodować to, że cewki padają.

Na dzień dzisiejszy mam wymieniony filtr paliwa. Zobaczymy czy to pomoże. Na trasie musiałem zatankować na stacji "krzak" 10 litrów ab dojechac do bardziej renomowanej stacji.

Być może to spowodowało moje problemy.Ale, bład wywalił na początku podróży, i samoczynnie zgasł. W sumie, od zatankowanie tego paliwa, po 100-150 km zaczęły się problemy

...

Edytowano przez speedybike

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak, wymiana filtra niestety nie pomogła.Przejechałem może z 30-40 kilometrów. Żadne błędy nie wyskakują, a moc spada.I to zawsze w najmniej odpowiednim momencie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">
Z tego co słyszałem, jeśli jest uszkodzona listwa, to ona nie daje błędów na kompa i check nie wywala.
Wiec chyba muszę zakupić używkę i się okaże czy to listwa, a moją listwę odesłać na gwarancję...


Cewka również jest wykluczona z grona podejrzanych.Na innej cewce te same objawy.Błędów też brak.

Edytowano przez speedybike

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawadzałeś przepływomierz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierza nie sprawdzałem.Czujnika spalanie stukowego też nie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">
Auto pojechało do innego mechanika, pierwszy mechanik nie poradził sobie z problemem.Dwa dni siedział z autem i nie ogarnął

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ech....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto naprawione.
Winowajca okazała się pompa paliwa i jej przekaźnik ciśnienia czy jakoś tak.Mechanik robił też coś z przepustnicą (klapy nie chodziły tak jak trzeba).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×