Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Erykom_del20151022JS

Rano po odpaleniu gaśnie mi auto

Polecane posty

Rano jak odpalę auto to po chwili obrotomierz zaczyna skakać z 1000 do 3000 i po chwili auto gaśnie.Żeby znów odpalić auto to trzeba się nakręcić i jak już zapali to wszystko już jest ok.Myślę ze to wina filtra lub zaworu egr ponieważ nieraz wyskakuje mi błąd i byłem u mechanika kiedyś to po podłączeniu do komputera owy mechanik stwierdził że zawór egr jest do wymiany.Wyczyścił go i było ok aż do teraz.A według Was co moze być przyczyną tych porannych kłopotów z autem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czysciłeś EGR w ostatnim czasie ..... ja bym od tego zaczął skoro ostatnio pomogło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co ma egr do odpalenia auta nic tu raczej wszystko wskazuje na niekontakt wtyczki czujnika obrotu wału lub samego czujnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lub zapowietrzaniu sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zapomnij o tym egr - to nie ma nic do rzeczy!

problem w czujniku położenia wału - bo obrotomierz skacze i jest check

ewentualnie brak paliwa czyli powietrze w układzie paliwowym i bład p1220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Najpierw wymienię czujnik położenia wału i zobaczę czy problem zniknie,poda ktoś dokładny opis jak wymienić ten czujnik a dokładniej w którym miejscu on się znajduje?Silnik 2,2 DTI 16V 125 KM SILNIK Y22DTR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Prosze jest na jedną śrubę z przodu silnika nad miską olejową.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuje za zdjęcie,a drugi koniec tego czujnika to jest pod miską olejową?Chodzi o to drugie zdjęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niżej czujnik a wyżej wtyczka czujnika w twoim wypadku wtyczka będzie gdzie indziej po prostu idź po kablu.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo wcześniej widziałem że jak odepnę wtyczkę to kabel od wtyczki jest połączony z innym kablem ale wydaje mi się że ktoś specjalnie te dwa kable owinął taśmą


Wymieniłem wczoraj czujnik położenia wału i z rana wszystko ok,rano po odpaleniu już auto nie gasło i obrotomierz nie skacze.Mam nadzieję że tak już zostanie:) Dzięki za pomoc i pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będzie ok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety muszę powrócić do tematu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ostatnio z rana po odpaleniu znów mi auto gaśnie,dławi się po czym gaśnie.Dodam że kupiłem czujnik używany i niby z przebiegiem 160 000 km,ma to coś do rzeczy taki przebieg tego czujnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak.

Nawet jak kupisz nowy ale zamiennik też krótko działa a co dopiero stary.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zawsze nowy oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi też ostatnio padł w trasie.

Mocy zero a z rury jak z kotłowni na gumowce.

Za nowy Bosch dałem 100,88 pln, więc nie ma co się bawić w używki z niewiadomą historią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wymieniłem czujnik,rano odpaliłem auto i znów się zaczęło dławić i zgasł i kłopot z odpaleniem był ;((


Czy może być układ paliwowy zapowietrzony?Tylko z rana tak się dzieję że po chwili auto gaśnie a do końca dnia już normalnie chodzi po odpaleniu i nie gaśnie. Znalazłem poradę jak niby odpowietrzyć układ,ktoś na forum napisał " Poluzowac jeden z przewodow paliwowych wchodzacych do wtryskiwacza, zaraz pod plastikowa oslona silnika, druga osoba siedzi w kabinie i kreci rozrusznikiem, jak zacznie cieknac paliwo to dokrecamy przewod paliwowy. Analogicznie postepujemy z innymi przewodami. Mi silnik odpalil po odpowietrzniu 1 przewodu" Porada dotyczyła silnika 2.0 DTI a ja mam silnik 2.2 DTI,czy też mogę tak spróbować odpowietrzyć czy według Was wina leży w czymś innym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możesz tak samo spróbować ale skoro zapowietrzony to gdzieś musi się zapowietrzać szukaj nieszczelności w układzie paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ty nie masz układu zapowietrzonego tylko masz układ zapowietrzający się. To różnica. Masz nieszczelnośc. Najpierw to napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak. A najlepiej to poczytaj tematy związane z tym problemem żebyś zaraz nie pisał "wszystko wygląda OK, nie wiem co dalej"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A można podrzucić jakiś link dotyczący tego problemu? Bo jest tyle tego że nie wiem co dokładnie dotyczy akurat silnika DTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Każdy temat na tym forum o zapowietrzaniu dotyczy silnika DTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

odgrzebie temat.

Mi zawsze ciężko odpalała w zimę (poniżej 0'C) latem było dobrze. Sprawdzałem wszystko tak jak jest na forum a i tak ciężko odpalał. Po jakichś 2 latach padła mi pompa. Zregenerowałem i dalej ciężko paliła w zimę. Ostatnio po tankowaniu do pełna i wyciekła mi połowa paliwa. Znalazłem cienki wężyk idący od zbiornika i oplatający zbiornik (z lewej strony) i tam właśnie przy zbiorniku jest przerwany. I to z niego leci mi paliwo jak mam powyżej 20l. Nie mogę wymacać drugiej części która idzie.....

Właśnie gdzie? Wie ktoś? Czy ten wężyk idzie do filtra par? Może to w moim przypadku było i w dalszym ciągu jest powodem ciężkiego odpalania...

Pomożecie???

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×