Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dMk

Czy warto i ile zalozenie do 3.2 v6

Recommended Posts

Witam, zamierzam kupic vectre c gts 2002 rocznik, zastanawiam sie czy auto nie za stare zeby je gazowac, podobno 180 000 tys przejechane o ile to prawda.

Orientuje sie ktos ile teraz kosztuje zagazowanie takiej vectry? raczej chcialbym dobrej jakosci gaz niz najtanszy. Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiek na pewno nie jest wyznacznikiem tego czy zakladac czy nie.Liczy sie kondycja silnika.Czy warto to juz sam musisz sobie policzysz ile robisz w roku km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jestem przekonany ze chce gaz, duzo do pracy robie km pozatym mysle to auto miec dlugo wiec gaz mi sie z pewnoscia zwroci
Tylko do was pytanie jak sadzicie wlasnie

2002 rok 180,000km przebiegu , 3.2 v6 vectra gts , jak moglbym sprawdzic kondycje silnika?

orientuje sie ktos ile teraz zalozenie gazu do takiej vectry?

Share this post


Link to post
Share on other sites

DMK nie trzeba było zakładać tematu, warto było poszukać:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

V6 to pewnie powyżej 3 tyś. Jak nie podzownisz to się nie dowiesz. Dwa lata temu za moją dałem ponad 3 a za 3.2 V6 chcieli ponad 4 tysiące.

Please login or register to see this link.

Edited by reset

Share this post


Link to post
Share on other sites

prawda jest taka ze oplowskie V6 nie jest wymagajace do gazu i jesli tylko trafosz na dobrego instalatora to praktycznei na wszytskim ten silnik pojedzie

3 tys spokojnie starcza na instalacje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytałem się kiedyś wojtkagrzybka, cała instalka okolo 2900.

Wiadomo co sobie człowiek zazyczy można założyć instalke za grosze a można założyć naprawdę dobry sprzęt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak silnik nie bierze oleju w duzych ilosciach chodzi jak trzeba nie grzeje sie to znaczy ze przejedzie jeszcze troche kilometrow na LPG.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jedź ja hamownię

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

za 100 ziko masz wszystko o silniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.


ja się przejechałem właśnie na takim sprawdzaniu, wyszło mi, na hamowni 206KM, a podczas robienia gazu, wymieniałem również świece, i robiłem pokrywe zaworów,
Świece suchutkie, wałki nawet ryski nie mają, tym tropem bym się kierował, i jeszcze do tego można sprawdzić kompresje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Problem wydaje mi sie jest w tym, ze nie dowiem sie czy silnik bierze olej, chyba ze kupie i oddam jak sprawdze xD albo wypozycze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy silnik bierze olej to się dowiesz dopiero jak kupisz, wymienisz olej i przejedziesz pare tysi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ile to osób już kupiło auto, niby fajnie cacy a z miesiąc dwa po wymianie nagle lament że bierze olej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jest sporo specyfików do silników które zagęszczają olej, ludzie leją je przed sprzedażą żeby nie kopcił a później okazuje się klops

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

W mojej ocenie najrązsądniej, zweryfikować przebieg, sprwdzić kompresję, pojechać na rolkę to jesteś w stanie zrobić jeszcze przed zakupem, po kupnie możesz dodatkowo zdjąć dekiel i sprawdzić stan wałków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ogolnie te silniki sa pancerne, jesli ktos nim pola nie oral to taki przebieg dla niego to nic, poogladaj silnik czy nie mokry, posluchaj jak pracuje, zobacz czy nie wali olejem spod bagnetu, jak masz mozliwosc podnies kolektor, odkrec cewki i sprawdz czy swiece suche bo z tymi uszczelkami sa problemy, niby nawet nowe ori potrafia puszczac, u mnie suchutku jak narazie. Co do gazu to tak jak koledzy pisza na lepszych gratach kolo 3000. Jak masz op-coma to podlacz i zczytaj bledy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Słyszałem o jednym sprzedającym który zgodził się bezproblemu na to przed sprzedażą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bym nie pozwolił

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak miałem vałkę to nerwicy dostawałem tydzień wcześniej jak miałem ściągać pokrywy, że znowu będzie ciekło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_leze.gif" alt=":leze:"> :leze:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wiem co mam i.wiem co widziałem, wiem jak.uzytkuje i wiem jak.jeżdżę

Gdybym był pewny klienta to bym się zgodził.

Na Szczęście nie musze nic pokazywać bo kupującego nie będzie, zostaje do końca u mnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

oj wydaje mi sie ze niewiem jak to sprawdzic, co najwyzej podjade do jakiejs stacji kontroli pojazdów i powiem ze chce kupic, zeby mi sprawdzili, to wystarczy?
chyba(chociaz watpie ze sie trafi) ze bedzie to w okolicy to podjade do jakiegos gaziarza, moze on sprawdzi kondycje silnika

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie lepiej zalozyc temat w oddziale malopolskim, napewno ktos kumaty z Toba podjedzie i obejrzy auto na pewno lepiej niz nie jedna stacja diagnostyczna;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z całym szacunkiem do Ciebie, ale nie Z32SE, C25XE, X25XE, X30XE owszem, nie ma problemu, ale nie w Z32SE, zrobiłem parę tych silników, nawet swojej żonie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Problem jest w rozbudowanym kolektorze ssącym i długości wężyków wtryskiwacz - wkrętka w kolektorze ssącym, następnie poprowadzenie samych wężyków żeby się nie zaginały o pokrywy zaworów, trzecia sprawa, trzeba się dobrze skupić przy nawiercaniu kolektora, bo w porównaniu do kolektora np. z X30XE to ten drugi nawiercę w 10 minut, następna kwestia i najważniejsza, strojenie, stroić to bydle pracujące większość czasu w OL to nie jest 5 minut, jak chcesz żeby miało to ręce i nogi to bez strojenia po AFR nie ma co podchodzić, u mnie wygląda to tak:

Please login or register to see this link.

Dochodzi jeszcze kwestia ceny, sorki ale za 3k to Z32SE nie ruszam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co tam tyle rurek się zawija pod przednim kolektorem?

Prawie jak rondo bo u mnie żadnych zawijasow nie ma.jedynie wtryski wystają

Edited by Crazy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exodos jade w weekend do czestochowy najprawdopodobniej. Czy przystalbys na propozycje od Sayana?(czy tam sayanina);P?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już wolę żeby przewody zasilające wtryskiwacze były dłuższe niż same węże od wtrysku do kolektora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten ktory patrze to SE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja to samo w skrocie napisalem, w tym silniku najwazniejszy jest poprawny mozntaz

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokladnie ja dalem 3500 tys w stagu w 3-city i odwalili taka popeline ze szkoda gadac auto nie chcialo jezdzic i nie mieli pomyslu na to, dopiero po wizycie u Mava auto zaczelo jezdzic jak nalezy, wtryski schowane pod kolektor, wylaczenie autoadaptacji, strojenie, takze przed gazowaniem polecam poszukac kogos kto ogarnia ten silnik, a nie jak ja dzwonilem to uslyszalem przez telefon na pytanie czy gazowal pan ten silnik, nie, ale co to za problem;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...