Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

patryk-84a

Polerowane oryginalne alusy 17"

Recommended Posts

Witam. Posiada ktos w swojej viki wypolerowne oryginalne aluski i moze się pochwalić jak to wygląda?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jakiś czas temu polerowałem w swojej czarnej VC ale na niej nie mam oryginalnych felg i nie robiłem jeszcze zdjęć jak wyglądają po polerce ale robiłem u szwagra oryginalne z tym, że częściowo są pomalowane na czarno a częściowo polerowane zdjęcia są tutaj :

Please login or register to see this link.

post 55.

Share this post


Link to post
Share on other sites

co do polerowania alusków to tylko polecam polerkę wibracyjną jest dużo lepsza niż inne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam inne felgi niż Twoje. Takie jak na awatarze. Polerką w każdy zakamarek się nie dojdzie więc i tak pewnie dużo roboty ręcznej. A czym polecasz usunąć stary lakier? Piaskowanie? Czy lepiej jakaś chemia? Przy piaskowaniu powstają minimalne wgłębienia więc pewnie dużo zabawy potem.

Edited by patryk-84a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Masz rację po piaskowaniu zostają wgłębienia, akurat te felgi na srebrnej VC były piaskowane i faktycznie roboty co niemiara ale robiłem to tak, że najpierw szlifierka oscylacyjna papier 320 później coraz drobniejszym aż do papieru 2000 na mokro później polerka. Moje na tej czarnej VC i niedawno szwagrowi do seicento robiłem tak: szlifierka oscylacyjna papier 320 - zdarcie lakieru (zamiast piaskowania) i później już tak samo jak w poprzedniej wersji.

Myślę, że najlepszą opcją było by szkiełkowanie bo po szkiełkowaniu nie uszkadza się aluminium i masz już wstępny połysk

Please login or register to see this link.

, lub sodowanie

Please login or register to see this link.

, jeżeli chodzi o Twój model felg to faktycznie dużo zakamarków, najprościej było by oddać do firmy co polerują felgi metodą wibracyjną

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak wygląda sprawa utleniania się aluminium. Wiadomo ze na aluminium powstaje biały nalot. Nie trzeba po polerowaniu prysnąć powierzchni bezbarwnym lakierem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na pewno wygodniejsza, ale ręczne polerowanie daje lepszy efekt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do zdjęcia starego lakieru tak bay nie było śladów tak jak po piaskowaniu, to można użyć metody sodowania. Proces podobny jak piaskowanie ale nie robi wżerów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...