Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

patryk-84a

Polerowane oryginalne alusy 17"

Polecane posty

Witam. Posiada ktos w swojej viki wypolerowne oryginalne aluski i moze się pochwalić jak to wygląda?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czas temu polerowałem w swojej czarnej VC ale na niej nie mam oryginalnych felg i nie robiłem jeszcze zdjęć jak wyglądają po polerce ale robiłem u szwagra oryginalne z tym, że częściowo są pomalowane na czarno a częściowo polerowane zdjęcia są tutaj :

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

post 55.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co do polerowania alusków to tylko polecam polerkę wibracyjną jest dużo lepsza niż inne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam inne felgi niż Twoje. Takie jak na awatarze. Polerką w każdy zakamarek się nie dojdzie więc i tak pewnie dużo roboty ręcznej. A czym polecasz usunąć stary lakier? Piaskowanie? Czy lepiej jakaś chemia? Przy piaskowaniu powstają minimalne wgłębienia więc pewnie dużo zabawy potem.

Edytowano przez patryk-84a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Masz rację po piaskowaniu zostają wgłębienia, akurat te felgi na srebrnej VC były piaskowane i faktycznie roboty co niemiara ale robiłem to tak, że najpierw szlifierka oscylacyjna papier 320 później coraz drobniejszym aż do papieru 2000 na mokro później polerka. Moje na tej czarnej VC i niedawno szwagrowi do seicento robiłem tak: szlifierka oscylacyjna papier 320 - zdarcie lakieru (zamiast piaskowania) i później już tak samo jak w poprzedniej wersji.

Myślę, że najlepszą opcją było by szkiełkowanie bo po szkiełkowaniu nie uszkadza się aluminium i masz już wstępny połysk

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

, lub sodowanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

, jeżeli chodzi o Twój model felg to faktycznie dużo zakamarków, najprościej było by oddać do firmy co polerują felgi metodą wibracyjną

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak wygląda sprawa utleniania się aluminium. Wiadomo ze na aluminium powstaje biały nalot. Nie trzeba po polerowaniu prysnąć powierzchni bezbarwnym lakierem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na pewno wygodniejsza, ale ręczne polerowanie daje lepszy efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do zdjęcia starego lakieru tak bay nie było śladów tak jak po piaskowaniu, to można użyć metody sodowania. Proces podobny jak piaskowanie ale nie robi wżerów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×