Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Kaman_PL

Wymiana zegarów Vectra c - Dylemat

Polecane posty

Witam mam problem z obecnymi zegarami w mojej vectrze a mianowicie są to zwykłe bez chromów ani innym ozdobnym bajerów. Kolejnym problemem jest nie działanie diody od tempomatu ( oryginalnie brak diody, pomimo przylutowanie

nie działa) oraz ostania wada zegarów rozlany wyświetlacz pod obrotomierzem. I teraz nasuwa się moje pytanie czy takie zegary będą pasować? A jak wygląda sprawa z przebiegiem tzn przebieg jest zapisywany w zegarach, czy zegary pobierają przebieg z komputera? Według informacji znalezionym na forum w zegarach ale wole się upewnić. Te zegary na zdjęciach pochodzą od 2.2 2002 moja Vectra to 1.8 2002. Ostania fotka przedstawia moje obecne. Proszę o poradę czy będą pasować.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będą.

Przelutujesz pamięć i będzie śmigać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz jakieś instrukcje/fotki jak wygląda przelutowanie pamięci w zegarach? I dzięki za szybką odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak rozbierzesz zegary to za wyświetlaczem od kilometrów masz

Tu masz fote z netu

To czarne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">


Jak nie czujesz się na siłach to napisz lub podjedz do

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Na pewno pomoże

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez KonradS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U Wlodarski1 byłem na programowaniu, fachowiec jakich mało. Z lutowaniem sobie poradzę tylko po prostu jeszcze nie rozebrałem zegarów, chce się przygotować aby nic mnie nie zaskoczyło i nie uziemiło auta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez zegarów da się jeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Działaj z tym eeprom

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Tak jak Konrad pisze,przelutuj i powinno śmigać.

Edytowano przez Wlodarski1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poniżej większe zdjęcie opisywanego układu (fotki te zrobiłem przy okazji wymieniania i izolowania diod podświetlenia zegarów).

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja! 11.07.2015

Nie pisałem bo byłem na wyjeździe. Nowe zegary zamontowane nie było problemu z montażem. Nie bawiłem się w lutowanie epromu z powodu braku czasu. Po uruchomieniu zegarów zobaczyłem na wyświetlaczu ostrzeżenie o niskim ciśnieniu w oponach. Moja Vectra nie ma czujników ciśnienia, ale pewnie dawca z którego pochodzą zegary był wyposażony w ten bajer. Była jeszcze informacja o zmianie oleju ale to udało mi się samemu usunąć instrukcją znalezioną na forum. I teraz mam pytanie czy też istnieje możliwość usunięcia tego komunikatu o ciśnieniu jakąś kombinacją przycisków i zapłonu, czy tylko zostało podłączenie pod komputer?

Ps.

I przebieg z oryginalnym różni się o 10k km ale to nie jest irytujące tak bardzo jak ten błąd.

.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Konrad pisał,jak byś eeprom przerzucił,to miałbyś swoją konfigurację,a tak,to tylko można teraz techem wyłączyć.Za pomocą kombinacji przycisków nie wyprogramujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie skasujesz żadnymi kombinacjami błędów

albo przelut albo odczyt kodu i ustawienie przebiegu po czym ustawienie konfiguracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×