Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Kaman_PL

Wymiana zegarów Vectra c - Dylemat

Polecane posty

Witam mam problem z obecnymi zegarami w mojej vectrze a mianowicie są to zwykłe bez chromów ani innym ozdobnym bajerów. Kolejnym problemem jest nie działanie diody od tempomatu ( oryginalnie brak diody, pomimo przylutowanie

nie działa) oraz ostania wada zegarów rozlany wyświetlacz pod obrotomierzem. I teraz nasuwa się moje pytanie czy takie zegary będą pasować? A jak wygląda sprawa z przebiegiem tzn przebieg jest zapisywany w zegarach, czy zegary pobierają przebieg z komputera? Według informacji znalezionym na forum w zegarach ale wole się upewnić. Te zegary na zdjęciach pochodzą od 2.2 2002 moja Vectra to 1.8 2002. Ostania fotka przedstawia moje obecne. Proszę o poradę czy będą pasować.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Będą.

Przelutujesz pamięć i będzie śmigać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz jakieś instrukcje/fotki jak wygląda przelutowanie pamięci w zegarach? I dzięki za szybką odpowiedz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak rozbierzesz zegary to za wyświetlaczem od kilometrów masz

Tu masz fote z netu

To czarne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">


Jak nie czujesz się na siłach to napisz lub podjedz do

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Na pewno pomoże

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez KonradS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U Wlodarski1 byłem na programowaniu, fachowiec jakich mało. Z lutowaniem sobie poradzę tylko po prostu jeszcze nie rozebrałem zegarów, chce się przygotować aby nic mnie nie zaskoczyło i nie uziemiło auta

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez zegarów da się jeździć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Działaj z tym eeprom

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> Tak jak Konrad pisze,przelutuj i powinno śmigać.

Edytowano przez Wlodarski1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poniżej większe zdjęcie opisywanego układu (fotki te zrobiłem przy okazji wymieniania i izolowania diod podświetlenia zegarów).

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja! 11.07.2015

Nie pisałem bo byłem na wyjeździe. Nowe zegary zamontowane nie było problemu z montażem. Nie bawiłem się w lutowanie epromu z powodu braku czasu. Po uruchomieniu zegarów zobaczyłem na wyświetlaczu ostrzeżenie o niskim ciśnieniu w oponach. Moja Vectra nie ma czujników ciśnienia, ale pewnie dawca z którego pochodzą zegary był wyposażony w ten bajer. Była jeszcze informacja o zmianie oleju ale to udało mi się samemu usunąć instrukcją znalezioną na forum. I teraz mam pytanie czy też istnieje możliwość usunięcia tego komunikatu o ciśnieniu jakąś kombinacją przycisków i zapłonu, czy tylko zostało podłączenie pod komputer?

Ps.

I przebieg z oryginalnym różni się o 10k km ale to nie jest irytujące tak bardzo jak ten błąd.

.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak Konrad pisał,jak byś eeprom przerzucił,to miałbyś swoją konfigurację,a tak,to tylko można teraz techem wyłączyć.Za pomocą kombinacji przycisków nie wyprogramujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie skasujesz żadnymi kombinacjami błędów

albo przelut albo odczyt kodu i ustawienie przebiegu po czym ustawienie konfiguracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć 

Jako że dzień bez grzebania przy aucie jest dniem straconym 😂 mam do Was pytanie :

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

zakupiłem takie zegary jak w linku ( zdjęcie pokazuje diesla a ja kupiłem pb tak jak chciałem , zdjęcie przedstawia tylko wzór zegarów ) , myślałem że przelatuje pamięć z GTSow oryginalnych skala do 270km ( te zakupione też tak mają ) . I wszystko było by ok ale ... Po rozkreceniu jednych i drugich powstał mały problem 😕 . Okazało się że te kupione nie mają diody informujące ze pasażer ma nie zapiete pasy. ( Myślę sobie spoko dolutuje) ale coś mnie tknelo wziolem pod światło cyferblat a tam zamiast ikonki pasów ikona zapalonych świateł 😕 . Czy w poliftach zrezygnowano z tej ikony?? Czy to tylko ten wzór nie ma ?? Może głupie pytanie ale gdzie jak nie od Was dowiem się jak to jest ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jesli dobrze rozumie to chcesz założyć poliftowe zegary

to są zegary z przedlifta

jesli kupiłeś zegary z poliftato kontrolka pasów jest w innym miejscu

i przelutowanie eeprom nic tu nieda trzeba wgrać odpowiedni eeprom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zegary wypadają jak z polifta ale mają ten ekrik pod obrotomierzem . Wydaje mi się ze to jakaś przejściówka zegarów bo wizualnie tylko w poliftach znalazłem ten wzór a flaki są z przed . Ale właśnie tej ikony brak w tych nowych zegarkach . Żebym mógł wstawiać tu foty to temat był by prostszy ale nie mogę . 😕

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

ten zegar moze byc z polifta ponieważ innaczej są umieszczone ikony. i eprom z przedlifta nie pasuje do polifta... ten maly ekranik moze byc od automatu. pokaz zdjecie swojego licznika to wszystko wyjasnie.

 

by wgrac zdjecie z poziomu kompa to masz nizej taka informacje.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez jarcio_1001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

DIekuje za info :-) problem w tym że wyrzuca mi info o braku miejsca na załączniki a niestety nie mogę usunąć starych żeby zrobić miejsce 😕 ( może zwyczajnie nie kumam jak to zrobić )

PS.

Na tym ekraniku wyświetla się grafika drzwi otwarte itp. 

Edytowano przez tomascor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no na jakims portalu zapodaj fotke

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

1.   takie transformersy były jak kupiłem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/applications/core/interface/imageproxy/imageproxy.php?img=&key=58b94d39efbcb5500fd8c0cc0a724b5769e62fbdcc60b7a918b5a99f5a636672" class="ipsImage" alt="" data-imageproxy-source="" />imageproxy.php?img=&key=58b94d39efbcb550

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

[/img]

2.to miały być dawcy eepromu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

3. Nowe 

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez tomascor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A dasz normalny link do fotek bo z tego cos nie moge wejsc a jestm na fonie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Poprawione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Czyli tak masz zegary obecne przelift. A chcesz zalozyc z przejsciowki to juz wiemy po wygladzie blatu zegara (pelny polift nie mial 2 wyswietlacza). Czy po przelutowaniu epromu ze starego do nowego dziala prawidlowo?? TzN wskazania przebiegu itp?

Edytowano przez jarcio_1001

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Szczerze jeszcze tego nie robiłem z obawy ze niewłaściwy wsad ubije zegary. Puki co chciał bym wiedzieć czy da się wstawić eeprom od gtsow bo do nich mam pin . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A masz jakis programator??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze byc tak ze twoj eprom nie zadziala w tych zegarach... Jedynie co to programator wylutowac pamiec. Zmienic przebieg i wlutowac pamiec.. Bo raczej ci nie podejdzie twoj eprom. Jedyny sposob by to sprawdzic potrzebny jwst do tego programator z klipsem bez wylutowania. Ja u siebie mialem tez wylany deugi ekran, zadobylem za piwo angielski licznik od diesla przejsciowki i po malych probach zgrania mojego epromu starego licznika i wgrania go do nowego niewylutujac go na stole. I wszystko gra. Zlorzylem go na moich czesciach plastikowych. I wymiana licznika kosztowala mnie piwo max 5zl. Ale mam programator typu Carprog ktorym sie dobrze posluguje..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podsumowują dementuje te zegary , szukam poliftowych z pinem i po problemie . Dzięki serdeczne za pomoc :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×