Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
wopik6

Wypadanie załponu P0302

Polecane posty

Cześć

Pacjent - VC z silnikiem Z16XE z LPG. Od jakiegoś czasu były problemy z porannym rozruchem, trzeba było dłużej kręcić, po dodawaniu gazu silnik dusi się i brakuje mu mocy dodatkowo pojawił się błąd P0302 Cylinder 2 Misfire Detected. Podjechałem do specjalisty od Opla to mi powiedział cytuje "Panie to może być wszystko"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez wopik6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Zerknij poniżej.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Instalacja LPG w jaki stanie, może reduktor puszcza LPG i po dłuższej przerwie są opory z uruchomieniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za linki, widzę że to częsta przypałość Opla. Co do instalacji to ma nabiegane 37tys km. Filtry gazowe/paliwowe + pompa paliwa zostały zmienione.

EDIT:

Tak więc jestem po wymianie wszystkich czterech wtrysków benzynowych. Objaw szarpania i wypadania zapłonu ustapił. Założyłem wtryski od corsy B z tym samym oznaczeniem i silnik chodzibez problemu. Na starych wtryskach te niebieskie wentętrzne membrany były już koloru bliżej nieokreślonego pozatym na ich ściankach były zauważalne pofałdowania (przy dobrych wtryskach tego nie ma). Profilaktycznie wymienie jeszcze zawór zwrotny bo nie podoba mi się ciśnienie paliwa na listwie. Tak zawór zwrotny jest w tym samochodzie pomimo iż w katalogu go nie ma trzeba posiłkować się katologiem z Merivy. Jesli ktoś ma jakies pytania to prosze pisać.

EDIT2:

Przy porannym odpalaniu nic sie nie zmieniło silnik musi kilka razy obrócić zanim odpali ale teraz przynajmniej odrazu po dodaniu gazu samochód chce jechać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez wopik6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×