Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Zbigniew23071993

STEROWANIE PODCISNIENIAMI I OBIEGIEM VB X18XE CLIMATRONIK

Polecane posty

Witam może ktoś z forum pomoże mi rozwiązać ta zagadkę z podciśnieniami bo ręce opadają

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> zrobiłem fotki i dokładnie wytłumaczę na czym problem polega i proszę o pomoc bo wymiękam z tym już totalnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wacko.gif" alt=":wacko2:"> jak widać na zdjęciach już próbowałem wszystkiego jest tylko "cykanie" włącznik obiegu został zakupiony nowy nic to nie dało, gdy zaciągnę ustami powietrze przez ten wężyk zaznaczony na czerwono klapki się unoszą i nie opadają ciśnienie trzyma, dopiero gdy wyłączę obieg opadają całkowicie, później gdy chce znów włączyć obieg zamknięty klapki unoszą się jak na zdjęciu do połowy i tak zostają, lecz gdy z każdym włączeniem i wyłączeniem obiegu klapki coraz mniej się podnoszą aż później całkowicie się nie ruszają i tylko jest cykanie...taka pierdoła ale uciążliwa zwłaszcza jak się jedzie za jakimś dymiącym dieslem i wtedy w aucie przy włączonej klimie śmierdzi i nie ma jak jej odgrzybić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> wiec wasza pomoc jest niezbędna ... dodam ze trójzawór nagrzewnicy został wymieniony na nowy wiec jest 100% sprawny tak i jak silniczek klapek , problem tkwi w podciśnieniach jeśli ktoś ma taki silnik jak ja czyli x18xe prosiłbym o zdjęcia podłączonych podciśnień z trójzaworem elektrycznym przy filtrze pyłkowym jak i bez tego zaworu, muszę spróbować wszystkich opcji razem z wasza pomocą bo mi sił już brakuje będę bardzo szczęśliwy oczywiście plusy za pomoc bezcenna polecą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

94107435248874629781.jpg28882534323632460986.jpg37511829631908438493.jpg17320847016832164498.jpg41932606400786198384.jpg37539967319626403632.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tu są dwa tematy ze zdjęciami połączeń sterowania obiegiem i ogrzewaniem za pomocą podciśnienia.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tasiol przerabiałem to już i nic to nie dało i graty od znajomego brałem i nic a ja swoje jemu i działa i o co chodzi nie wiem, wiem tyle ze silnik ma mody -dolot nie jest oryginał bo nie jest taki duży i do każdego cylindra jest jest oddzielne kolano podobnie jak w bmw które miałem, oryginał kolekt or wydechowy bo wymieniałem uszczelkę ale jest gładki w środku i duże sa fasolki które praktycznie nie są fasolkami bo są zeszlifowane i powiększone taki już kupiłem ale działało wszystko. Kupiłem znów po zimie klimatronika te same kolory kabelek budowa wszystko to samo musiałem bo klapki się ukręciły i 2 silniczki spaliło zamontowałem i wszystko grało ale jak wracałem z nl wczesna wiosna do pl przestało działać i jak za jakimś dieslem jechałem to smurd w środku miałem, ale klimę odgrzybiłem bo włączyłem obieg zamknięty i ten przewód z elektrozaworu co idzie do zaworu nagrzewnicy ustami wciągałem ciśnienie klapki się podnosiły mało opornie ale taki dźwięk lekkiej trąbki wydobywał się przy tym ze zbiorniczka z podszybia i co o tym sadzisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×