Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
popej

Wpadający pedał hamulca

Polecane posty

Cześć, chciałbym poradzić się Was w związku z moim problemem z hamulcami.

Otóż zaczęło się na autostradzie, kiedy zapaliła mi się czerwona kontrolka ręcznego. Okazało się, że trzeba dolać płynu hamulcowego, co też uczyniłem.

Kontrolka zgasła, ale za parę kilometrów pojawiła się znowu (hamulce działały normalnie), po 100 kilometrach sprawdziłem płyn, którego nie ubyło. Jako, że kontrolka ręcznego ciągle się świeciła, podłączyłem auto po opcoma - tutaj żadnych błędów.

Wybrałem się na drugi dzień w podróż i nagle brakło mi hamulców, to znaczy pedał wpadł w podłogę. Wpada bez problemu zarówno na włączonym jak i wyłączonym silniku. Płynu hamulcowego nie ubyło.

Czy to pompa? Czy może coś innego mogło trafić. Dzięki z góry za wszystkie sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zacznij od poprawnego odpowietrzenia układu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nowe fakty, płyn jednak wyciekł. Najgorsze, że nigdzie go nie widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to uzupełniasz, odpowietrzasz, pompujesz i patrzysz gdzie sie robi mokro cały czas uzupełniając płyn. Przecież wszystkie przewody są praktycznie na zewnątrz auta więc wyciek musi być widoczny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co jak leje do serwo? Wtedy tak od razu nie zobaczę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdź dobrze odpowietrzniki zacisków, mi kiedyś tylny puścił, bo był gwint w zacisku uszkodzony, a też nie było widać wycieku, tylko lekko się pocił a płyn szklankami dolewałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba mam winowajcę, znalazłem plamę z tyłu pod samochodem - nie wiem jeszcze dokładnie który to przewód, aczkolwiek są to okolice baku i takiego gumowego grzybka (możliwe, że filtra paliwa).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czyli raczej przewód sztywny puścił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mimo, że problem autora znacznie odbiega od mojego, ale Tytuł tematu się zgadza to zapytam tutaj :D

Po mocnej eksploatacji układu hamulcowego tj. hamowanie na płycie poślizgowej przez dłuższy okres czasu na postoju hamulec wpada w podłogę. 2, 3-krotne pompowanie sprawia, że hamulec robi się twardy. Wystarczyła niewielka prędkość, aby hamulec działał normalnie. Po krótkiej przerwie było ok, ale sytuacja ponownie wracała. Przy normalnej eksploatacji problem nie ma.

Jestem po wymianie tarcz i klocków przód i tył ok 500 km i teoretycznie płynu też.  

Co może być przyczyną takiego zachowania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×