Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
tekoki

Vectra Gaśnie na Gazie

Polecane posty

Witam !

Mam problem z moją malutką , a dokładnie gdy odpalam vectre i czekam na przełączenie się na gaz gaśnie obroty spadają i Amen . !! Co zrobić szukałem wszędzie ale nic nie pomaga .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyny człowiek który Ci może pomóc z autem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podjechać do gazownika .... problemów może być kilka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja się podepnę. Mam VB 2.0 CDi plus gaz 1997r 135 KM Automat Kombi. Od kilku dni pojawiają się dziwne problemy typu:

1. Na trasie wrzucam luzik i gaśnie bez powodu.

2. Trzyma obroty na 1500 a jak wrzucę na chwilę bieg i zluzuje spada na 1000

3. Czasem falują obroty.

4. Podczas (5 na 10 pró

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)"> ruszania spod świateł jest nagły brak mocy, szybciej bym go popchnął i muszę przełączyć na benzynę żeby ruszył swój zad.

Może ktoś spotkał się z takimi masowymi objawami.

Dodam, że żadna kontrolka się nie świeci, która nie powinna.

Pozdrawiam Koledzy i Koleżanki.

Edytowano przez Drachenfein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie jaki macie gaz w swpich autach , nikt nie jest czarodziejem , jeżeli 1 lub 2 gen to można samemu pokombinować , podkręcić trochę śrubą i może być ok , zależy też od parownika jaki macie , w kilku modelach jest dodatkowa śruba która odpowiada za wolne obroty , popuszczenie jej daje efekt że autko na jałowym ciut więcej pobiera nam gazu ale nie będzie gasło itp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być to wina membran w parowniku. Miałem kiedyś podobne problemy i wymieniałem części, które mogłyby zakłócać pracę silnika - sonda lambda, silnik krokowy, świece, przewody. Żadne regulacje mieszanki nie pomagały, silnik wariował cały czas, gasł, skakał na obrotach. Niejeden gazownik rozkładał ręce i mówił, że trzeba cała instalacje przejrzeć i koszt może iść w granice 500-700zł. Ale pewnego dnia kolega polecił mi jednego mechanika i problem, krótko mówiąc był banalny. W parowniku zebrał się olej. Mechanik rozebrał parownik wyczyścił i viki chodziła jak nowa jeszcze kilka ładnych lat. W parownikach powinna być śruba do spuszczania oleju, ja taką miałem i pewnie wszystkie starsze generacje mają taką śrubę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×