Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
tekoki

Vectra Gaśnie na Gazie

Recommended Posts

Witam !

Mam problem z moją malutką , a dokładnie gdy odpalam vectre i czekam na przełączenie się na gaz gaśnie obroty spadają i Amen . !! Co zrobić szukałem wszędzie ale nic nie pomaga .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyny człowiek który Ci może pomóc z autem

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podjechać do gazownika .... problemów może być kilka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja się podepnę. Mam VB 2.0 CDi plus gaz 1997r 135 KM Automat Kombi. Od kilku dni pojawiają się dziwne problemy typu:

1. Na trasie wrzucam luzik i gaśnie bez powodu.

2. Trzyma obroty na 1500 a jak wrzucę na chwilę bieg i zluzuje spada na 1000

3. Czasem falują obroty.

4. Podczas (5 na 10 pró

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_cool.png" alt="B)"> ruszania spod świateł jest nagły brak mocy, szybciej bym go popchnął i muszę przełączyć na benzynę żeby ruszył swój zad.

Może ktoś spotkał się z takimi masowymi objawami.

Dodam, że żadna kontrolka się nie świeci, która nie powinna.

Pozdrawiam Koledzy i Koleżanki.

Edited by Drachenfein

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napiszcie jaki macie gaz w swpich autach , nikt nie jest czarodziejem , jeżeli 1 lub 2 gen to można samemu pokombinować , podkręcić trochę śrubą i może być ok , zależy też od parownika jaki macie , w kilku modelach jest dodatkowa śruba która odpowiada za wolne obroty , popuszczenie jej daje efekt że autko na jałowym ciut więcej pobiera nam gazu ale nie będzie gasło itp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może być to wina membran w parowniku. Miałem kiedyś podobne problemy i wymieniałem części, które mogłyby zakłócać pracę silnika - sonda lambda, silnik krokowy, świece, przewody. Żadne regulacje mieszanki nie pomagały, silnik wariował cały czas, gasł, skakał na obrotach. Niejeden gazownik rozkładał ręce i mówił, że trzeba cała instalacje przejrzeć i koszt może iść w granice 500-700zł. Ale pewnego dnia kolega polecił mi jednego mechanika i problem, krótko mówiąc był banalny. W parowniku zebrał się olej. Mechanik rozebrał parownik wyczyścił i viki chodziła jak nowa jeszcze kilka ładnych lat. W parownikach powinna być śruba do spuszczania oleju, ja taką miałem i pewnie wszystkie starsze generacje mają taką śrubę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...