Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Dziadek vec

Moje przygotowanie do wymiany wtrysków i sama wymiana

Polecane posty

Moje przygotowanie do wymiany wtrysków i sama wymiana.
Klucz do wyjęcia wtrysków z głowicy dorobiłem w połowie sam przez co zaoszczędziłem 120zł w
zależności gdzie się kupi sam klucz lub komplet.
Czyli kupiłem :
Śrubę 12x20
Nakrętke 19
Dwie podkładki
Dwa kołki do ściany
I jako ciężarek łącznik kotw.
Cena za całość 11.30zł
A sam klucz na alledrogo kosztował 95.00zł z przesyłką a kompletny z młotkiem wstecznym kosztuje w
cenie około 220zł.
opis i wygląd części jest na foto.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image


Z kołków uciołem końcówki i na klej na gorąco obsadziłem w tej dużej śrubie kołki troche ponacinałem co klej lepiej trzymał kołki w gwińcie.
dwfmsar.jpg
ltzaO1j.jpg
mB3M2m8.jpg
Tak wygląda po obsadzeniu na klej ciężarek (Młotek wsteczny).
Y69yafC.jpg
p7lPgOt.jpg
FJeiVBT.jpg
5oRReD7.jpg
mLMa2h3.jpg
Teraz można zabrać się za wymiane wtrysków.
Co trza kupić ceny mogą być inne.
Podkładki uszczelniacze wtrysków
137,36+18 zł (alledrogo)
Wtryski
200+20 zł (alledrogo)
Uszczelka pod pokrywe zaworów
67+12 zł (alledrogo)
===============================
437,36 zł
Dostęp w mojej zafirze i muszę tam łapy włożyć.
3vTYeQA.jpg
85000km temu był czyszczony podczas regeneracji pompy troche mnie zaskoczył że nie zatkany mocno.
Jk6uJ5f.jpg
Przygotowanie do odkręcenia zembatki i zabezpieczenia co by nie opadła.
WLxoymy.jpg
Tu napunktowałem znaki na wałku i zembatce a podczas składania jest tam miejsce na klucz 27 co by
obrócić wałkiem żeby znaki się pokryły.
imsvjpf.jpg
Bez tego klucza nic bym nie zrobił tak były zapieczone.
0HQreKI.jpg
OtsEPNx.jpg
No i teraz składanie czyli wymienione wtryski+ podkładki, uszczelki wtrysków, uszczelniacze trawersów, dalej
pozostało tylko odpowietrzenie odpalenie i jazda próbna, auto odstawione piwko wypite stres minoł
czas pracy 8godz mogę teraz powiedzieć że wiem dlaczego tyle biorą za tą robote.

Edytowano przez Dziadek vec
  • Like 1
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Swietna porada

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fajna porada, przypinam zeby nie zginela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No a teraz powiedz czy numery wtrysków się zgadzały,czy wtryski miałeś młodsze czy starsze?...i oczywiście czy przestało ci dymić czy to raczej było z pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja myślałem, że po 85 000km kolektor będzie mniej brudny... Hm... Ja mam od czyszczenia zrobione jakieś 60 000km ale chyba nie ma sensu rozbierać tego jeszcze dla samego czyszczenia...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Powiedzmy przestało nie ma już zapory dymnej, równo rano pali oczywiście jak dam mu mocno w gaz to przydymi ale to już niebo a ziemia taka różnica więcej już chyba nie wyeliminuje w całości dymka bo silnik starszawy 270000km nalatane pisze o netto bo nie mam 100% pewności stanu brak książki serwisowej. Mogę tylko powiedzieć że ciszej chodzi silniczek, co zauważyłem na dwóch wtryskach jakieś obtarcia nie wiem od czego to oglądałem dość długo obsade wtrysków i niczego nie zauważyłem albo źle patrzałem .

Nowe wtryski były czyszczone i sprawdzane 100% sprawne.

2YDwKlq.jpg

Takie wytarcia miałem na nich nie wiem od czego to.

WlYDeXl.jpg

Po za tym teraz miło się jedzie.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy wtrysk w połowie swojej długości - tam gdzie rowek - nie ma czasem jeszcze jakiegoś oringa?

W sobote czyściłem u siebie kolektor przy okazji pewnych prac (wiecej w temacie moim) i po 74 000km kolektor miał co najwyżej 1mm brudu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie nie ma tam oringa.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziadek vec powiedz mi jak już zrobię sobie przyrząd do wyciągania wtrysków to wkręcam na wtrysk i co pobijam tym młoteczkiem czy jakoś odkręcam?

Już mam wszystko wymontowane teraz chcę wyciągnąć wtryski i dać do sprawdzenia ewentualnie regeneracja.

Ty masz silnik 2.2?

Edytowano przez Aro1977
Zmiana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaka jest średnica gwintu tego klucza zakupionego na allegro chciał bym.taki dorobić pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

M17*0,75,jeśli chodzi ci o klucz do wyciągania wtrysków😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×