Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dziadek vec

Moje przygotowanie do wymiany wtrysków i sama wymiana

Recommended Posts

Moje przygotowanie do wymiany wtrysków i sama wymiana.
Klucz do wyjęcia wtrysków z głowicy dorobiłem w połowie sam przez co zaoszczędziłem 120zł w
zależności gdzie się kupi sam klucz lub komplet.
Czyli kupiłem :
Śrubę 12x20
Nakrętke 19
Dwie podkładki
Dwa kołki do ściany
I jako ciężarek łącznik kotw.
Cena za całość 11.30zł
A sam klucz na alledrogo kosztował 95.00zł z przesyłką a kompletny z młotkiem wstecznym kosztuje w
cenie około 220zł.
opis i wygląd części jest na foto.

Please login or register to see this image.


Z kołków uciołem końcówki i na klej na gorąco obsadziłem w tej dużej śrubie kołki troche ponacinałem co klej lepiej trzymał kołki w gwińcie.
dwfmsar.jpg
ltzaO1j.jpg
mB3M2m8.jpg
Tak wygląda po obsadzeniu na klej ciężarek (Młotek wsteczny).
Y69yafC.jpg
p7lPgOt.jpg
FJeiVBT.jpg
5oRReD7.jpg
mLMa2h3.jpg
Teraz można zabrać się za wymiane wtrysków.
Co trza kupić ceny mogą być inne.
Podkładki uszczelniacze wtrysków
137,36+18 zł (alledrogo)
Wtryski
200+20 zł (alledrogo)
Uszczelka pod pokrywe zaworów
67+12 zł (alledrogo)
===============================
437,36 zł
Dostęp w mojej zafirze i muszę tam łapy włożyć.
3vTYeQA.jpg
85000km temu był czyszczony podczas regeneracji pompy troche mnie zaskoczył że nie zatkany mocno.
Jk6uJ5f.jpg
Przygotowanie do odkręcenia zembatki i zabezpieczenia co by nie opadła.
WLxoymy.jpg
Tu napunktowałem znaki na wałku i zembatce a podczas składania jest tam miejsce na klucz 27 co by
obrócić wałkiem żeby znaki się pokryły.
imsvjpf.jpg
Bez tego klucza nic bym nie zrobił tak były zapieczone.
0HQreKI.jpg
OtsEPNx.jpg
No i teraz składanie czyli wymienione wtryski+ podkładki, uszczelki wtrysków, uszczelniacze trawersów, dalej
pozostało tylko odpowietrzenie odpalenie i jazda próbna, auto odstawione piwko wypite stres minoł
czas pracy 8godz mogę teraz powiedzieć że wiem dlaczego tyle biorą za tą robote.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swietna porada

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

fajna porada, przypinam zeby nie zginela

Share this post


Link to post
Share on other sites

No a teraz powiedz czy numery wtrysków się zgadzały,czy wtryski miałeś młodsze czy starsze?...i oczywiście czy przestało ci dymić czy to raczej było z pompy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja myślałem, że po 85 000km kolektor będzie mniej brudny... Hm... Ja mam od czyszczenia zrobione jakieś 60 000km ale chyba nie ma sensu rozbierać tego jeszcze dla samego czyszczenia...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Powiedzmy przestało nie ma już zapory dymnej, równo rano pali oczywiście jak dam mu mocno w gaz to przydymi ale to już niebo a ziemia taka różnica więcej już chyba nie wyeliminuje w całości dymka bo silnik starszawy 270000km nalatane pisze o netto bo nie mam 100% pewności stanu brak książki serwisowej. Mogę tylko powiedzieć że ciszej chodzi silniczek, co zauważyłem na dwóch wtryskach jakieś obtarcia nie wiem od czego to oglądałem dość długo obsade wtrysków i niczego nie zauważyłem albo źle patrzałem .

Nowe wtryski były czyszczone i sprawdzane 100% sprawne.

2YDwKlq.jpg

Takie wytarcia miałem na nich nie wiem od czego to.

WlYDeXl.jpg

Po za tym teraz miło się jedzie.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wtrysk w połowie swojej długości - tam gdzie rowek - nie ma czasem jeszcze jakiegoś oringa?

W sobote czyściłem u siebie kolektor przy okazji pewnych prac (wiecej w temacie moim) i po 74 000km kolektor miał co najwyżej 1mm brudu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziadek vec powiedz mi jak już zrobię sobie przyrząd do wyciągania wtrysków to wkręcam na wtrysk i co pobijam tym młoteczkiem czy jakoś odkręcam?

Już mam wszystko wymontowane teraz chcę wyciągnąć wtryski i dać do sprawdzenia ewentualnie regeneracja.

Ty masz silnik 2.2?

Edited by Aro1977
Zmiana

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaka jest średnica gwintu tego klucza zakupionego na allegro chciał bym.taki dorobić pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

M17*0,75,jeśli chodzi ci o klucz do wyciągania wtrysków😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...