Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
rafi1985

tarcie przy ruszaniu na 1 i 2 biegu

Polecane posty

Witam

Przeprszam z gory za to ze znowu zasmiecam forum ale mam juz kur.. dosyc tego szrotu (przepraszam za wyrazenie). Od wczoraj pojawil sie nowy problem. Jak ruszam sobie spokojnie pojawiała sie jakies cykliczne (najczesciej 3) szurniecia cos w stylu metal o cos twardego (nie zadne pukanie, stukanie itp) tylko szuranie, tarcie ktory odczuwam na pedale gazu. dzieje sie tak rowniez na 2 biegu do max 40 km/h. Myslalem ze jest to spowodowane luznym przykreceniem wahacza ktory po montazu w zeszla niedziele poluznij sie co tez bylo faktem w postaci luznej sruby ktora jest na tej tylniej tulei (tak dluga co idzie poziomo wzgledem kola i jest przykrecona do wahacza). Panowie i Panie rece mi juz opadaja z tym samochodem, majatek na niego wydalem juz i zaraz chyba bedzie trzeba brac kredyt na dalsze naprawy....Mial ktos cos podobnego??


nikt nie pomoze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro tarcie przy 1 i 2 trzeba by zaglądnąć do skrzyni, a zaczął bym od sprawdzenia poziomu oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie napisałeś nawet jaki masz silnik, jaka skrzynię,

skoro miałeś niedokręcony wahacz to może coś jeszcze masz nie dokręcone

wleź pod auto i oglądaj bo takich awarii raczej korespondencyjnie nie usuniesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mam 1.9 cdti 120 km z 2007 roku. wszystkie śruby przy wahaczu dokrecone zostały wczoraj. Jak sprawdzic ten olej? Dodam tylko ze na luzie nic sie nie dzieje przy tej predkosci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest śruba przelewowa na skrzyni lejesz dopóki się nie wylewa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jezeli kolega ma skrzynie F40 to w niej nie ma sruby przelewowej(otworu kontrolnego).Aby sprawdzis poziom oleju trzeba go najpierw zlac.

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie zauwazylem dzis ze po calej nocy gdy silnik na maxa zimny ruszanie jest normalne. Problem zaczyna sie po lekkim nagrzaniu silnika i jest najgorzej jak zlapie temperature robocza


no i rowniez przy tym ruszaniu z tarciem lekko swiatla przygaszaja mi...ehhh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

cdti dt z 2007 to szrot m32 siedzi i oby ona nie była winna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_bad.gif" alt=":bad:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znalazlem winnego!!! Jest to czujnik abs/tc (wogole jezeli taki jest). Dzis podczas dluzszej jazdy zapalily mi sie te dwie kontrolki i od razu sie zatrzymalem zeby zrobic test i okazalo sie ze moge normalnie ruszac!! Dodam tylko ze wyminialem nie dawno prawe lozysko na jakies tansze i mysle ze ten pierscien sie skonczyl. To prawda ze pierscienie abs mozna przekladac ze starych lozysk??

Ps. Czy te pierscienie od abs maja wogole rowniez "funkcje" antyposlizgowa przy ruszaniu?


Juz doczytalem ze maja duzo wspolnego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dodam tylko ze jak zostawilem auto na nie calo godzinbke to znowu przejechalem kilka kilometrow na tarciu po czym zapalily mi sie kontrolki i ruszanie stalo sie przyjemnoscia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak. Tutaj masz temat:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×