Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

hudy1481

Stukanie w okolicy turbiny z20net

Polecane posty

Na zimnym silniku stuka przez pół minuty i cichnie macie jakiś pomysł co może być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Łańcuch rozrządu obija o obudowę. Po chwili napinacz hydrauliczny napełnia się olejem i powinno być lepiej.

Polecam temat:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być to przez olej mam 5w40


świeżo zmieniony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a robiłeś płukanke?

przed wymianą też było?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko wymiana


może napinacz na rozgrzanym chodzi jak nówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak poprzednicy pisali zapewne napinacz głównego łańcucha już niedomaga i zaczynaja sie klekotania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdziłem i chyba kolektor wydechowy puszcza powietrze jak zejdzie z ssania jest ok myślę że jak się rozgrzeje to puchnie i nie puszcza.

Rano po odpaleniu pociągnąłem turbo ręką w stronę silnika i też się wyciszyło a jak puściłem znowu puszcza .

Może być to uszczelka ? No chyba że kolektor pękł. Napiszcie czy ciężko jest wymienić te uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapewne poluzowały się śruby od kolektora. Ten typ tak ma, u mnie same odkręciły się na 1 i 4 cylindrze, po dokręceniu było już ok.

Uszczelka jest metalowa i raczej ciężko wymienić bez zdejmowania turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to wpłynąć na pracę silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

U mnie strasznie szarpało na LPG, po dokręceniu od razu zaczął jeździć normalnie. Na BP było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może mieć wpływ jak każda nieszczelność

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wymiana uszczelki tylko po demontaż turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

szarpało w całym zakresie czy tylko na wysokich obrotach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zaczynało szarpać od jakiś 2200rpm i nie dało się dynamicznie rozpędzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem kolektor od saaba B207R Aero czekam za dostawą i będzie wymiana uszczelki chyba zamówię w opel szpot .


U mnie szarpie na gazie ale od 4500rpm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oryginalna uszczelka w ASO ok.19zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ubogo się robi to i szarpie, trzeba dostroić lpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupię chyba wszystkie 3.

Pod kolektor,turbo i katalizator.

Czy jeszcze jakąś powinienem kupić?


Lpg chcę wysterować na AFR w przyszłym tygodniu.

Może pomoże.


Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link


Aukcja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Do turbiny dostępny jest cały zestaw uszczelek chyba erlinga za ok.50zł, są tam wszystkie potrzebne uszczelki.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki po co strzykawka w zestawie


Od OPEL ASTRA H 1.7 CDTI 04 pasuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie jest zestaw od z20net bo widzę że na stronie IC mają lekki bałagan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Acha.


Czy można rozkręcić turbo ciepłą stronę z zimną te 4 śruby?


Czy tylko sprawdzić czy są dokręcone śruby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

betonixx a może zalany jest a może coś innego jeszcze. Warto podchodzi do wypowiedzi z dystansem.

Elring 746.450.

Strzykawka służy do zalania turbiny. Jeśli tego nie robiłeś to może zostaw to komuś kto to zrobi poprawnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zalewa się olejem ale nie trzeba strzykawką kręcąc delikatnie wirnik aby niebyło suchego startu


Jeśli to możliwe obracać wałem korbowym silnika przez 10-15 sek. bez jego uruchomienia lub uruchom silnik na kilka sekund, w celu pełnego zalania olejem przewodów oraz samej turbosprężarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale po to dali strzykawkę by nie kombinować. No kręcić wirnikiem na suchej to słabo.. Po zalaniu kręcimy rozrusznikiem i nie odpalamy by przepompować olej przez turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz rację lepiej rozrusznikiem bez odpalania.

Myślę że powinienem to ogarnąć .


Będę robił to prawdopodobnie u znajomego mechanika ale chciałbym zrobić to osobiście.

Taka satysfakcja z własnej pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×