Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

koleb83

Problem z radiem

Polecane posty

Witam mam problem z radiem oryginalnym philips car 400.

Mianowicie zostal odlaczony aku i chce wpisac kod z radia i na wyswietlaczu pisze SAFE to wciskam AS i trzymam go wcisniety dobre kilka minut i nic sie nie zmienia! o co chodzi???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzymaj as i jednoczesnie przycisk on/off radia ten na potencjometrze wtedy wyskocza ci kreseczki na ekranie wpisz kod i zatwierdz as

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niestety ale ten sposób też nie działa 😳

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To nie wiem czemu ja mam te samo radio w swojej i w ten sposób rozkodowuje je i to w miare czesto bo aku mam slaby

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Też niewiem czemu nie idzie nic zrobić. Dodam tylko ze radio było rok w szafie ale to raczej nie powód

Też niewiem czemu nie idzie nic zrobić. Dodam tylko ze radio było rok w szafie ale to raczej nie powód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To właśnie jest powód.

Radio ma swoją wewnętrzną pamięć która jest podtrzymywana na "baterii" jak radio stało rok w szafie to się ta pseudobateria rozładowała i przez to radyjko wskoczyło w tryb dodatkowego zabezpieczenie. na tzw. level drugi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po 3 błędnych próbach (lub rozładowaniu pamięci radia Twój przypadek) przed ponownym wprowadzeniem kodu musisz poczekać ok 25-30 minut, auto w tym czasie musi być na zapłonie włączone, po upłynięciu tego czasu i naciśnięciu sekwencji pozwoli Ci na wpisanie kodu.

Jak się jednak pomylisz to będziesz musiał czekać godzinę, przy kolejnej błędnej 2 i tak dalej aż do 10 pomyłek, po tym radio blokuje się już na stałe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli auto na zapłon bez odpalania i radio na ON i czekam te 25-30 minut?

Edytowano przez koleb83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No i niestety z tej proby tez nici

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_bad.gif" alt=":bad:"> radio bylo 40 min tak jak pisales,potem 5 minut wcisniety AS i dalej nic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam ten sam problem tzn. zasilanie głowne jest lecz nie można odblokować sposobem przycisk zasilania + AS.
Jakiś czas temu wymieniałem stacyjke i mniej więcej w tym samy czasie pojawił się problem z odkodowaniem radia.
Z tego co wycztałem to główne zasilanie idzie z akumulatora a z stacyjki te które odpowiedzialne jest za pamięć radia (podtrzymywanie pamięci).

Możliwe, że coś pomieszałem .... Czy zmiana stacyjki mogła wpłynąć na brak możliwośći odblokowania radia?

Próbowałem kombinacji klawiczy 2-4, 1-3 jak gdzies wyczytałem na forum ale wygląda to tak jakby te przyciski nie działały.
Przełożyłem radio do Astry znajomego i radio odblokowałem.

Z góry dzięki za każdą wskazówkę, radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zasilanie jest odwrotnie jak napisałeś, ale prawdopodobnie nie masz prądu po stacyjce. Sprawdź czy dochodzi do radia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jestem pocztkującym więc proszę o wyrozumiałość, czy chodzi o sprawdzenie napięćnp. multimetrem w kostce od radia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Nie pamiętam na którym pinie. Musiałbyś sprawdzić na jakimś schemacie w necie. Na 1 przewodzie będzie prąd na stałe a na drugim powinien pojawiać się po przekręceniu stacyjki w pozycję I. Pamiętaj że w oplu te przewody są zamienione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Troche późno odpowiadam ale zawsze coś wyskakuje.
Sprawdziłem prądy i na znalezionym w google schemacie powinienem mieć zasilanie +12V, masę oraz +12V po stacyjce.
Zasilanie główne pokazało mi 24V a po stacyjce 0V. Szukałem gdzie skąd wchodzą do kostki te kable i znalazłem gdzieś głęboko sklejone czarna taśmą chyba wszystkie razem. Ciężko tam się ogólnie dostać.

Jakaś rada? Nie za bardzo wiem jak się teraz zabrać za jakieś dalsze sprawdzanie nie mówiąc o naprawie.

EDIT: Zapomniałem dodać, że sprawdzane było przy przekręconej stacyjce na I.

Edytowano przez MaronXP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz mieć 24V bo niby skąd? Jeśli jesteś pewien że brakuje prądu po stacyjce to zacznij od kostki stacyjki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zastanawiałem ale kilka razy sprawdzałem i tak samo pokazywało. Jest weekend to zobaczę jak to wygląda.

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Być może masz uszkodzony miernik. Na jakim zakresie mierzysz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jesli dobrze pamietam bo nie mammam pod ręka to tam było chyba 200 V~

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli źle bo to prąd zmienny. Musi być 20V dcv lub symbol ---

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem po części go rozwiązałem ale nie do końca. U mnie brakuje zasilania po stacyjce sprawdź czy też masz zasilanie +12V jest to trzeci przewód "czerwony" w kostce radia, na krótko go zwarłem z pierwszym przewodem czyli zasilaniem stałym bodejrze "brązowy" przewód i radio dało się odblokować. Wciskasz teraz przyciski 1i 3 i równocześnie przycisk zasilania wpisujesz kolejny raz kod i radio odblokowane wyjmujesz zworę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">. Teraz problem którego nie udało mi się rozwiązać czyli jak przywrócić zasilanie po stacyjce doszedłem po schematach że kabel idzie do bezpiecznika nr 21 dalej do zacisku "W" stacyjki zmierzyłem omomierzem od radia do zacisku W stacyjki czy jest przejście i jest ok, zatem przewód dobry, natomiast brak jest napięcia w stacyjce na zacisku W nie wiem czy powinno tam być bo ze schematu kostki stacyjki wynika że to przewód do centralnego zamka i alarmu i do radia. Może ktoś pomóc jak to jest z napięciami w stacyjce? a ha i wymieniłem kostkę stacyjki na nową i jest tak samo więc to nie kostka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kostka poprawnie założona? Na tym styku musi pojawić się prąd po przekręceniu stacyjki w poz. I

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź widać problem tkwi w kostce skoro powinno być tam napięcie, rozkręce kostkę jeszcze raz jutro i będę coś wiedział więcej ,możliwe że źle ją założyłem choć wielkiej trudności tam nie ma i pasuje tylko w jeden sposób może jakieś styki zaśniedziały na tym plastiku z pinami co się w kostkę wsadza, no nic sprawdzę jak jutro się do tego dobiorę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie przy demontażu rozpięła się na zatrzaskach. Może u ciebie jest podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, uzupełniam jeszcze swój wcześniejszy post bo znalazłem opis pinów kostki ISO radia na forum głównym i jest inny rozkład niż u mnie tam jest 2 pin zasilanie po stacyjce a 8 zasilanie stałe także najlepiej popatrz sobie na rozpiskę na radiu i tam będzie wszystko wiadome, ja mam rado CCR600 ze zmieniarką więc może być to powód innego rozmieszczenia pinów. Co do odblokowania radia to oczywiście pozbawiasz się tzw. blokady antykradzieżowej ale zawsze w ten sam sposób możesz ją przywrócić no i wyłaczanie radia masz tylko z wyłacznika radia natomiast nie masz logiki zapłonu czyli wyłaczania po wyciągnięciu kluczyka (jak nie masz zasilania po stacyjce).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W ISO Opla są zamienione właśnie te przewody, więc to normalne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×