Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
jaworr

Dziwny problem rozwiazany ale jednak wrocil <moc , turbina>

Polecane posty

Witam niedawno zakupilem auto Vectre 2.0 z 97r. Mialem problem poniewaz mial strasznego mula i chodzil jak automat po wymianie przeplywomierza bylo troche lepiej lecz jak na 2.0 nie moglem sie rozpedzic do 100km/h pojechalem do wujka mechanika popatrzyl i okazalo sie ze byly odlaczone wezyki ktore mial jeden isc do turbiny bodajze podcisnienia... Przed podlaczeniem mial na biegu jalowym max 4-4,5tys obrotow po podlaczeniu lapal 5 i czulem jak ponad 2 tys obrotow dostawal wiecej mocy jakby sie wlaczala turbina lecz problem niedawno wrocil raz ma moc raz nie.. NP.. jade trasa do pracy niby ma moc niby nie ma wrzucam na bieg jalowy daje gazu w deche ma 4,5 puszam i znow w deche tak pare razy i nieraz dostaje 5 i trzyma lecz nieraz dostaje 5 i nagle za chwile spada do 4,5 sprawdzalem wszystkie wezyki sa podlaczone jaki moze byc problem? Prosze o pomoc poniewaz juz nie wiem co robic dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od srawdzenia wydajnośći pompy vac

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

to podstawa i bez tego ani rusz

to też się może przydać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i to

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i to

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie bylem w aucie troche popatrzec pogrzebac nie jestem mechanikiem lecz zrobilem tak wszystkie wezyki poodlaczalem przedmuchalem czy w ogole sa drozne i owszem sa i zrobilem tak od pompy VAC odlaczylem trojnik ktory daje 1 wezyk na (czujnik czy co to jest) ktory zalacza turbine a reszte odlaczylem i byl podlaczony pod pompe tylko owy wezyk wlasnie pod turbine i odpalilem dalem gazu i normalnie lapal 5tys tak jak powinno byc lecz po ponownym podlaczeniu tak jak wszystko nalezy problem byl dalej ten sam ktory opisalem


dodam ze przyczytalem i spojrzalem na rysunki z ukladu polaczenia podcisnienia i wszystko tak jak powinno byc podlaczone do az do elektrozaworku turbiny jest jak na obrazkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pierwsze pytanie ty piszesz z telefonu czy komputera z klawiaturą bez polskich znaków ?.

Zrób tak podłącz te wężyki prawidłowo i wtedy tobie nie będzie działać prawidłowo cały układ z tego co piszesz jak odłączysz EZty klapek i egr i dasz bezpośrednio na turbine (tego nie rozumię) czy pod EZ od turbiny ???, jeżeli pod EZ turbiny to masz gdzieś problem w EZtach klapek i egr. Jak będziesz miał prawidłowo podłączone to szukaj w ten sposób odłącz całkowicie EZ klapek od ciśnienia trójnik nr 2 zdejmij i zaślep te kolanko od strony EZ szczelnie jakąś śrubką wtedy nie będą działać klapki i sprawdź czy jest ok więcej na razie nie pisze bo się pogubisz.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napiszę możę trochę na podstawie obrazków zamieszczonych w tym temacie "

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

"

Od Pompy Vac odłączam trójnik 1 i pod pompę Vac podpinam tylko węzyk nr 2 <zdj nr.3>,czyli od pompy jest odłączony węzyk który idzie do siłownika klapek i zaworu ERG.. A reszta która idzie z węzyka nr2 tzn ktory idzie do elektrozaworka turbiny i zbiornika wyrównawczego jest podłączone

Czy teraz napisalem bardziej zrozumiale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I wtedy masz wsio ok tak mam rozumieć ?.

Teraz podłącz ten trójnik nr 1 a odłącz i zaślep kolanko nr 3 od strony EZ i próba.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jeżeli podłacze tak jak napisałem wyżej wtedy jest ok... wporządku tylko mam zaślepić wężyk nr 3 który jest wylotem czy wężyk który wychodzi z trójnika i jest wlotem do EZ klapek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolanko nad nr 3 jest jedno to te które na wlocie podciśnienia vac EZ z szarą wtyczką jest żółty oring i zaślep te kolanko.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zrobiłem tak.. odłaczyłem trójnik nr2 i z tego trójnika wężyk nr 1 włożyłem do EZ klapek i było ok lecz jeżeli odłaczyłem EZ klapek a podłaczyłem EZ EGR było tak jak opisałem 4.5 tyś obrotów i nic więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli masz coś nie tak z EZ egr lub z samym egr.

Posłuchaj czy egr terkocze.

Zrób test szczelności egr.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy sprawdzę EGR np podłacze EGR pod EZ ten co daje na klapki i jeżeli będzie działać normalnie wtedy to wina EZ a jeśli nie to wina EGR... da tak radę to sprawdzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wykręcasz egr zasysasz ustami przez wężyk powietrze z egr aż grzybek podejdzie do góry wtedy zatykasz językiem wężyk i patrzysz czy grzybek opada jak nie to egr sprawny.

Może zacznijmy od pomiarów wakumetrem będzie prędzej.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki wielkie za pomoc jutro po pracy sprawdzę EZ i EGR i napisze co to dało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×