Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

chemikx3

obejście zaworu nagrzewnicy

Polecane posty

Witam.

Jak w temacie. Mam wyciek z zaworu trójdrożnego i muszę go wymienić. Problem polega na tym, że mogą mi go sprowadzić dopiero za dwa dni a auto jest mi potrzebne.

Wiem, że można zrobić obejście tego zaworu (oczywiście tymczasowo) i w tym celu należy połączyć wąż wejścia cieczy (ten który idzie od głowicy do zaworu) z wężem wyjścia na obieg. Trzeci wąż, ten który idzie do nagrzewnicy należy zaślepić.

Pytanie:

1. który wąż idzie na nagrzewnicę - górny czy dolny patrząc na wyjścia zaworu trójdrożnego,

2. czy wążyk podciśnienia należy zaślepić na czas tej prowizorki?

Proszę o szybką poradę bo, jak napisałem auto jest mi potrzebne na jutro rano.

Z góry dziękuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Połącz górny waz który idzie na nagrzewnice z tym co wychodzi z głowicy…

Dolny zaślep bo to nie jest wyjście na nagrzewnice tylko jakby powrót na układ chłodzenia z obejściem nagrzewnicy.

Mam tak zrobione od zeszłego roku i jestem zadowolony ze nie musze juz wymieniac tego zaworu nagrzewnicy

nadmiernego nagrzewania wnętrza z tego powodu nie zauważyłem

podciśnienie zaślep również

Edytowano przez kamil18183
  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą zrobiłem jak opisałeś. Po jeździe próbnej nic nie kapie, temperatura silnika w normie (tzn. jak przed wyciekiem), zarówno ogrzewanie działa jak i klima chłodzi. Czy u ciebie po takim czasie jazdy bez zaworu występują jakieś anomalia lub różnice?

Przy okazji - plusik poleciał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wystepuja żadne anomalia plusem jest to ze nie musze zaglądać na ten nieszczęsny zawór trójdrożny czy już cieknie czy jeszcze nie

robiłem to w zeszłym roku i nalatałem tak już z 10 tys. różnicy nie widzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×