Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Ballak

2.2 dti kopci na czarno

Polecane posty

Witam Panowie wczoraj kupiłem Opla Vectre C 2003 r 2.2 dti 256 tys/km. Chciałbym was zapytac czego moze byc przyczyna ze Viki kopci na czarno i spada z obrotów nie raz gdy jest na "luzie".Wiec zaczne od tego ze udało mi sie wczoraj kupic VC wracajac do domu 350 km samochod spisywal sie ok nie kopcił bardzo na autostradzie przy jezdzie ok 130-140 km/h (wiem bo jechalem drugim autem za nim cały czas). Dzisiaj rano odpalilem samochod wjechalem do garazu i ok cos pokopcil ale obroty sie trzymaly , odbalilem ja ponownie godzine temu i od razu po odpaleniu obroty wirowaly i samochodz dymil , lecz po dodaniu gazu przyczyna ustała , nastepnie byłem sie przejechac drugi samochód jechal za mna i jadac pod góre wydobywal sie czarny dym dosyc obficie . Podczas zmiany biegów dzieje sie to samo zostaje puszczony czarny dym . Poprzedni własciciel wymienił w niej tego roku turbo , korpus , przeplywke(regeneracja), wtryski ,egr, z tego co mowil jest do wymiany pompa tylko ze mam zafire 2.0 dti i tez pompa juz siada ale takich objawów nie ma lekko tylko przykopci ale obroty nie faluja ani nic .

Czekam na odpowiedz jakies sugestnie ?

Pozdrawiam

Wrzucajac bieg wsteczny puszcza czarna chmure, moze zła regulacja wtrysków ? wtryski kosztowaly 1200 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pod komputer podpiąć i zobaczyć czy jakiś błędów nie ma.

Zbiera się jako tako? Może masz nieszczelny dolot...

Co do wtrysków to możesz zrobić test przelewów, może coś rozjaśni.

Chyba na tę chwilę to będzie najprostsze.

Regeneracja przepływki też jakoś do mnie nie przemawia.

Wtryski ustawiają na stole, samemu nic z tym nie zrobisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samochód sie zbiera właśnie dobrze spalanie 7l podepne pod kompa zobacze czy cos wykarze mam jeszcze druga przeplywke sprobuje założyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy czasem jak mu położysz mocno buta to zapala się check i wchodzi w tryb awaryjny? Ja miałem taki objaw przy nieszczelnym (dziurawym) intercoolerze. Na początek Podmień. I obejrzyj czy pod chłodnicami nie masz czarnych plam od oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam - to ze poprzedni własciciel mówił to co chcesz usłyszec to napewno nie jeden juz sie na takich opowiesciach przejechał ze az go do dzisiaj prowident sciga

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> , ale teraz powaznie , wyzjl kolega radził testy przelewowe wtrysków(to nic nie kosztuje jesli sam zrobisz) i wymontuj egr , przeczysc i popatrz jak tam sie maja co do czystosci klapy wirowe(jesli bedziesz miał zastrzezenia co do czystosci to kolektorek do czyszczenia ) i wacajac do egr , to jesli sie nie domyka to auto bedzie dymic intensywniej , wiec sprawdz te zeczy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolektor byl wymianany czy jakos tak, posprawdzam w weekend i dam znac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam samochod podpiolem pod komputer i był błąd związany z przepływomierz em skasowalem przejechałem się kawałek i znów wywalilo, co do wtryskow jest ok sprawdzałem stan oleju i na bagnecie jest na sprezynce nadstan.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to masz dwa problemy do rozwiązania - błąd przepływki i stan oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tak będę musiał kupić przeplywke ale dziwne bo byla wymieniana.. Posprawdzan i będę pisał jak coś się zmieni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być że gdzieś przewody nie łączą, na kablu bądź w samej wtyczce.

Najlepiej jak byś załatwił sobie na podmianę od kogoś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz zamówiony, wiecie może jaki jest koszt regeneracji pompy, czy lepiej kupić uzywke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

regeneracja od około 1200zł do powiedzmy 2500zł - zależy od warsztatu, prestiżu, regionu, rodzaju awarii itp

używka=loteria

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A znasz jakiś warsztat który dobrze to robi? Awarii przeplywki juz nie ma ale kopci dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest odpowiedni temat o wyborze polecanych i nie polecanych warsztatów do naprawy pomp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie kopciło, a winowajcą było zawalenie egr i dolotu. Szkoda, że żadnych zdjęć nie robiłem, ale to co tam zobaczyłem to była masakra. Ale od czyszczenia auto lepiej się zbiera na wolnych obrotach, na wyższych ciągnie praktycznie do końca, pracuje ciszej podczas jazdy( chocicaz wiadomo, to moge sobie wmawiać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> ), ale najważniejsze, że przestało kopcić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jednak narazie czekam z pompą wczoraj mechanik zmieniał mi klocki i patrzył na silnik i okazało się ze przy 2,5 tys obrotach jak trzymam drugi wtrysk cieknie co sekundę spada kropla i mówił ze temu i trochę ciężko pali i może przebierać bo zassiewa powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×