Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Marsell

Reduktor AGC AT-09 ARTIC opinie

Recommended Posts

Witam.

Jako że za niedługo oddaje autko do przeróbki na kuchenkę gazową, chciałem zapytać czy ktoś miał styczność z takim reduktorem AGC AT-09 ARTIC .

Taki chce mi gazownik założyć, niby mu ufam, bo już ogarnął mi niejedno auto i było ok, ale ostatnio czytałem na forum że inne są polecane. Powiedziałem mu jakie, to stwierdził że też sa dobre, ale ten lepszy bo wzmacniany i coś o jakiś śrubach mówił i nieszczelności. Tak czy inaczej czy dobrze dobrał?

Autko VC 1.8 16v 02'

Do tego ma być sterownik Zenit PRO OBD, i wtryski HANA. Butla 630x220 w koło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam u siebie Tomasetto AT-09 ARTIC i nie narzekam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A to spoko:) jak w 2.2 daje rade to u mnie będzie tym bardziej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Producent podaje że powinien obsłużyć maks 240KM, no ale wiadomo jak to jest z ich danymi

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> więc zostaje nam teoretycznie i tak spory zapas. Poza tym wg mnie reduktor fajny w obsłudze. Wszytko w jednym miejscu reduktor, filtr, elektrozawór. Ja u siebie po 5 latach użytkowania profilaktycznie poddałem go regeneracji. Koszt zestawu ok 50zł i zajęło mi to jakieś 2 godziny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po ok. 40-50 tys. km Artic się rozszczelnił - uciekał płyn chłodniczy.

Zestaw do regeneracji kupiłem za 60 zł i sam zregenerowałem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...