Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Marsell

Reduktor AGC AT-09 ARTIC opinie

Polecane posty

Witam.

Jako że za niedługo oddaje autko do przeróbki na kuchenkę gazową, chciałem zapytać czy ktoś miał styczność z takim reduktorem AGC AT-09 ARTIC .

Taki chce mi gazownik założyć, niby mu ufam, bo już ogarnął mi niejedno auto i było ok, ale ostatnio czytałem na forum że inne są polecane. Powiedziałem mu jakie, to stwierdził że też sa dobre, ale ten lepszy bo wzmacniany i coś o jakiś śrubach mówił i nieszczelności. Tak czy inaczej czy dobrze dobrał?

Autko VC 1.8 16v 02'

Do tego ma być sterownik Zenit PRO OBD, i wtryski HANA. Butla 630x220 w koło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie Tomasetto AT-09 ARTIC i nie narzekam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to spoko:) jak w 2.2 daje rade to u mnie będzie tym bardziej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Producent podaje że powinien obsłużyć maks 240KM, no ale wiadomo jak to jest z ich danymi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> więc zostaje nam teoretycznie i tak spory zapas. Poza tym wg mnie reduktor fajny w obsłudze. Wszytko w jednym miejscu reduktor, filtr, elektrozawór. Ja u siebie po 5 latach użytkowania profilaktycznie poddałem go regeneracji. Koszt zestawu ok 50zł i zajęło mi to jakieś 2 godziny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie po ok. 40-50 tys. km Artic się rozszczelnił - uciekał płyn chłodniczy.

Zestaw do regeneracji kupiłem za 60 zł i sam zregenerowałem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×