Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kilerek881

Po przelutowaniu przepustnicy kilka bledow pomocy

Polecane posty

Witam. Wczoraj postanowilem powalczyc z przelustnica w mojej viki 1.9 120km. Mialem dosyc trybu serwisowego. Po jej przelutowaniu i zamontowaniu okazal sie armagedon. 7 bledow ecu z czego przy kazdym pisze o niskim napieciu. Czyscilem rowniez boost sensor i egr. Prosze o pomoc jakakolwiek. Czy uszkodzilem przepustnice bardziej i to jej wina? Poszukac na szrocie nowej? Nr bledow jakie sie wyswietlaja po skanowaniu opcomem

P0243-02 zawor ograniczajacy cisnienie doladowania niskie napiecie

P0703-04 nieprawidlowe dzialanie obiegu pradowego systemu hamulcowego

P0400-02 obwod recyrkulacji spalin niskie napiecie

P1180-02 nagrzewnica filtra paliwa za niskie napiecie

P1125-08 usterka w obwodzie zwrotnym silownika przepustnicy

P0638-02 elektroniczne sterowanie przepustnicy niskie napiecie

Mieszkam w uk jest ktos moze z okolicy birmingham i za piwko pozwoli podmienic przelustnice aby sprawdzic? Dzieki z gory za pomoc i odpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź bezpieczniki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mysli.gif" alt=":mysli:">

prawdopodobnie wyleciał bezpiecznik bo zworę zrobiłeś (jak będzie wywalać bezpiecznik dalej to odepnij przepustnicę i jak nie wywali bezpiecznika po odpięciu przepustnicy to masz przyczynę

jak dalej będzie wywalać to egr może uszkodziłeś i pasuje go odpiąć i test

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego zrobilem jak kazales. Wywala caly czas bezpiecznik F14 10w. Jutro wyjme przepuatnice i sprawdze ale najpierw wybiore sie po nowa na szrot zeby nie rozbierac dwa razy. Egr raczej nie bo ostatnio tez go wyciagalem i czyscilem, problen sie pojawil dopiero po przelutowywaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przeważnie to właśnie egr wybija więc odepnij od egr wtyczkę to minuta i jesteś pewny jak i przepustnicę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy mozliwe jest ze jesli zgubilem zolta wpinke od wtyczki to nie bedzie cos laczyc? Jutro zaraz po pracy sprawdze i bede wiedzial czego szukac na szrocie, jesli odepne egr to spawdzic bezpiecznik czy podpiac opcoma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sprawdź bezpiecznik i jak uwalony egr to polecam zamontować emulator egr żeby był problem z głowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

na eBayu masz też ten emulator/symulator

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzieki xpirat po robocie bede szukal problemu dam znac gdy znajde pozdrawiam

Ok. Problem rozwiazany. Po robocie ledwo pojechalem na szrot ale udalo sie znalezc uklad sterujacy przepustnica, co prawda od 150konnej wersji ale pasuje pod 120 choc przepustnice sie roznia. Wymienilem i auto chodzi jak nowe, nigdy wiecej nie wezme sie samodzielnie za przelutowywanie. Mozna zamknac temat xpirat dzieki za naprowadzenie na bezpieczniki

Ok. Problem rozwiazany. Po robocie ledwo pojechalem na szrot ale udalo sie znalezc uklad sterujacy przepustnica, co prawda od 150konnej wersji ale pasuje pod 120 choc przepustnice sie roznia. Wymienilem i auto chodzi jak nowe, nigdy wiecej nie wezme sie samodzielnie za przelutowywanie. Mozna zamknac temat xpirat dzieki za naprowadzenie na bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×