Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
piotrek00

Nie działa tylna wycieraczka w GTS

Polecane posty

Witam, dziś zauważyłem, że nie działa tylna wycieraczka. Nie reaguje na włączanie manetką, ani przy włączonych wycieraczkach przednich i wrzuceniu wstecznego biegu. Bezpiecznik jest ok (chyba, że jest kilka bezpieczników od tylnej wycieraczki), opcom nie zgłasza żadnych błędów. Jedynie co zauważyłem, to przy włączeniu wycieraczki słychać z tyłu auta takie podwójne "cyknięcie", tak jakby się coś załączało i od razu wyłączało. Jest w VC jakiś przekaźnik od wycieraczki? Co może być problemem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przejrzałem te tematy już wcześniej. Czy przekaźnik od wycieraczki tylnej jest taki najmniejszy, szary 12V, 10A? W ASO Abexim zażyczyli sobie za niego 68 zł. Tylko nie mam żadnej pewności, czy to on jest przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przekaźnik sprawdzisz w 5 minut masz opis na obudowie (jak się nie znasz idź tam gdzie naprawiają telefony lub sprzęty elektroniczne to ktoś pewno gratis ci sprawdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przekaźnik jest ok. Dziś sprawdziłem podłączając go bezpośrednio do akumulatora i słychać, że się przełącza i na dwóch pinach robi się zwarcie. Zauważyłem, że inaczej działa jak podam bezpośrednio napięcie z akumulatora a inaczej jak jest wpięty w gniazdo w bagażniku: w pierwszej sytuacji słychać elektromagnes i następuje zwarcie, a w gnieździe jak włączę wycieraczkę z manetki to słychać dwa razy elektromagnes, czyli zwarcie - rozwarcie od razu. Tak jakby na przekaźnik podawany był impuls. Tak to powinno działać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ni powinno załączyć i działać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyczyna znaleziona: przerwane przewody w tej gumie miedzy klapą bagażnika, a nadwoziem.

Edit: czy tylna wycieraczka po wyjęciu kluczyka zatrzymuje się w miejscu, czy wraca na swoją położenie? Nigdy na to nie zwróciłem uwagi, a teraz mam tak, że zatrzymuje się. Przednie normalnie wracają.

Edytowano przez piotrek00

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×