Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

gruby123456

Wylogowanie EGR z komputera

Polecane posty

Witam

Zaślepiłem ostatnio EGR ponieważ auto nie miało mocy od dołu (dopiero powyżej 2600 obrotów). Po tym jak wiadomo zapaliła się kontrolka silnika. Dopytywałem się w firmie co robi chip tuning ile kosztuje przyjemność wylogowania tego badziewia z komputera. Jednak cena mnie trochę zaszokowała 0d 200-400 zł. Trochę dużo jak na "świecącą kontrolkę". Wiem że nie jest to proste i można z tym żyć ale jeżeli coś innego się uszkodzi to na czas nie będę wiedział. Czy ma ktoś jakieś inne pomysły jak się tego pozbyć ? Egr zaślepiłem ponieważ nie działał a przepuszczał powietrze i mulił auto.

Z góry dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wylogowanie i zaslepienie to jedyne rozsadne i rozwiazujace ten problem wyjscie.

Porownaj oferty bo teraz mase zakladow sie tym zajmuje.

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Odczytaj prywatną wiadomość,mogę pomóc w temacie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podobno sporo sie zajmuje,ale juz na forum pare razy czytalem jak to po wylogowaniu cuda sie dzialy.Czyli jednak nie akzdy umie to zrobic jak trzeba.

  • Upvote 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

od jutra gość ma to testować jesli wypali to polecam tą metodę w 100% a nie grzebanie w sterze po czym może być płacz i lament w przyszłości

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

emulator wpinany jest w przepływomierz i egr

jesli spalanie nie podskoczy to koniec modyfikacji w sterach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw tego wynalazku. Cena podobna do wylogowania w komputerze jednak bez ingerencji w moduł. Zawsze można kupić sprawdzić przez 14 dni i odesłać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Jeżeli w tym czasie nic nie widzie to powinno oznaczać, że jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Możliwe,że emulator działa poprawnie,ale ja tam i tak będę modyfikował w sterownikach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> To najlepszy sposób i nie ma potrzeby zakładania jakiegoś dodatkowego ustrojstwa,zawsze jak widzę w aucie coś co nie jest na fabryce montowane to mnie to drażni

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No tylko, że jak coś się dzieje to odpinasz i wiesz czy to jest to czy coś innego. Po modyfikacji sterownika jeżeli coś wyjdzie nie będę miał możliwości w łatwy sposób zobaczy czy to przez to czy nie i potrzebna będzie kolejna (nie darmowa) wizyta u specjalisty

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> jeżeli ktoś umie i ma narzędzia cały czas no to co innego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no dokładnie tylko że w sterze zmian nie widać po otwarciu maski a wiesz zwykły kowalski po takiej modyfikacji może mieć w przyszłości za***isty problem niestety nikt na 100% nie zagwarantuje jakie błędy razem z egr usuną i tu jest pies pogrzebany w modyfikowanym sofcie a w szczegulności nawet nie podpowie że w razie takiej sytuacji trzeba wgrać oryginalne oprogramowanie (potem kolo jeździ od mechanika do mechanika każdy drapie się w głowę wymienia co się da koszty rosną a usterka jak była dalej jest

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wam ale wydaje mi sie że sprawa wyłączenia EGR jest troche bardziej skomplikowana.
Przecież zmienia sie ilosć powietrza dostarczanego do silnika.
rozumiem wszystko jesli razem z wyłączeniem sprzętowym zostaną wgrane nowe mapy a to juz kosztuje wspomiane 200-400zł co nie wydaje mi sie wcale dużym kosztem patrząc na to że ten ktos posiada wiedze sprzęt i w razie draki bedzie grzebal i poprawiał.
Dowcip dotyczący cen usług naprawczych:
W pewnej dużej firmie, na hali produkcyjnej uległa awarii maszyna, bez której nie była w zasadzie możliwa jakakolwiek dalsza produkcja. Ponieważ sprzęt był bardzo drogi, a każda godzina przestoju powodowała olbrzymie straty, bez zwłoki wezwano specjalistę, aby zbadał sprawę i rozwiązał problem.
Niedługo potem w fabryce zjawił się wezwany fachowiec. Obejrzał uważnie zepsuty sprzęt i niemal natychmiast zorientował się o co chodzi. Wziął młotek i dwa razy mocno uderzył w jedno miejsce, po czym nacisnął włącznik . Cała naprawa zajęła łącznie dziesięć minut. Maszyna ruszyła bez najmniejszych problemów.
Dyrektor ds. produkcji bardzo zadowolony, że problem nie był aż tak poważny jak się wcześniej spodziewał, zapytał: - “Ile to będzie kosztować?”
- “5000zł” - padła odpowiedź.
- “Pięć tysięcy? Jak to ? Przecież zamknęło się na uderzeniu młotkiem! W takim razie chcę dostać rachunek, ze szczegółowym opisem oraz kosztem wszystkich wykonanych czynności naprawczych!” Fachowiec tylko wzruszył ramionami.
Następnego dnia rano na biurku dyrektora znalazła się faktura z następującymi pozycjami:
Uderzenie młotkiem - 2zł,;
Wiedza gdzie trzeba uderzyć - 4998zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witam

Ja testuję od miesiąca tę wersję z 4 pinami

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Na wylocie egr-a zamiast blaszki z 3 otworami założona pełna zaślepka.

Porównywałem pracę oryginalnego egr-a i emulatora - obroty silnika i procent otwarcia EGR-a.. w zakresie 800-3200 obr/min.

i wyszło praktycznie to samo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Spalanie na jałowych obrotach to samo.

Kilkakrotnie sprawdzone - średnia na trasie (DK6 do 3-miasta) o 0,4-0,5 l/100km miniej. Było 5,4 a obecne 4,9 - 5,0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli wychodzi najlepsza opcja emulator i problem z głowy na zawsze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na kabelki połączone z wtyczką egr-a założyłem peszelka i dolutowałem wtyczkę (2-piny) a gniazdo do przewodów zasilających wtyczkę egr-a. Cały emulator i kolorowe przewody zostały owinięte czarną samochodową taśmą izolacyjną. Po podniesieniu maski nie widać prowizorki

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A jak będzie dalej to zobaczymy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ostatnie 3 lata jeździłęm z 3-otworową blaszką...było lepiej niż bez.....ale teraz .... sprawdzałem czujnik ciśnienia w kolektrze ssącym .... jest nadal ...żółty .... hehheheh

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez emx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie masz wiedzy na temat modyfikacji map w sterownikach silnika,to po co się wypowiadasz?Jak tuner wie co w sofcie ruszyć,to eliminuje tylko to co potrzeba,nie wycina innych informacji,więc proszę Cię nie pisz bzdur,bo z całym szacunkiem do Ciebie i Twojej wiedzy,na temat modyfikacji w ECU nie wiesz nic więc zamilcz na ten temat.Pomagaj w tym w czym jesteś dobry

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dobrze że ty wiesz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

fakt jest jeden dobrze o tym wiesz

nic nie zastąpi emulatora egr

nie masz pojęcia co usuwasz i taki jest fakt

co bierzesz mapy i na oko patrzysz co do czego bo jak inaczej ktoś napisał program pod winolsa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

tym bardziej usuwanie błędów z tablicy

myślisz że czemu spalanie jest wyższe po modyfikacji softu

sam nie masz zielonego pojęcia niestety jak i ja i inni magicy w temacie egr

wszystko robi się metoda prób i błędów nawet najlepszy za pierwszym razem nie trafi w to co trzeba przy dpf a nie mówiąc o egr

gdyby nie mpps i inne pod obd złącza odczytujące/zapisujące wsad w sterze nigdy byś nic sam tam nie grzebną skąd to wiem proste z innych forum a myślisz jak inni zaczynali to samo i teraz ogłaszają się jacy to cwani i mapy maja w jednym palcu a w rzeczywistości metodą prób błędów ty ogarniesz opal inny merca ktoś coś puści w eter i kilka wsadów się zbiera drudzy sie podziela info i cała składanka się zbiera 3 pracuje tylko w tym temacie i siedzi pisze programy zarabiając na tym 4 udostępnia programy za flaszkę i oto cała tajemnica dpf/egr

w większości pracę na ślepo odrobił kto inny jak ta osoba co zarabia niestety ogłaszając się profesjonalistą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ph34r.png" alt=":ph34r:" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ph34r@2x.png 2x" width="20" height="20">

problem w tym że mam za dużą wiedze na tren temat

co do popularnych tuningowców nie było na początku wyprogramowywali dpf z vecty nie było to samo na forum opisy wypalał dalej się dpf ?

Czemu jak tak pięknie wsio mapy opisane jak twierdzisz są takie karygodne błędy przez firmy które biorą za to 1000zł ?

Co firma biorąca 1000 zł od klienta ma do d*** pracownika ze stażem 10 letnim w tym temacie ?

I zaraz stwierdzisz pewno że tak ty jesteś mądrzejszy od kola który siedzi w temacie 10 lat a fakt jest taki nowe auto nowa nauka czyli od zera praktycznie niestety

Wiem jedno boli jak cholera jak się traci klientów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> (ja pisze tylko całą prawdę jak to działa pięknie cacy ostrzegając o zagrożeniach związanych z wyprogramowaniem bo oczywiście nikt kto na tym zarabia tego nie opisze z prostego powodu jakim jest brak szelest gotówki )

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

masz u siebie dpfa???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

fabrycznie "no dpf"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dopisać, że w moim przypadku DPF został usunięty przez poprzedniego właściciela. Niestety nie wiem jak i co było w komputerze robione. Dlatego dobrze by było trafić na kogoś kto się zna na tych sterownikach i zobaczył co było i jak było zrobione i ewentualnie skorygować błędy. Trochę przeraziło mnie spalanie na początku (10l/100 po mieście). Po wymianie filtrów i zatkaniu EGR zeszło do 8 w mieście i ok. 6 na trasie. Nie wiem czy to są normalne wyniki czy nadal za wysokie (ze względu na źle zrobione wycięcie DPF)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nikt ci nic nie wymyśli nawet nie kombinuj

Jak będziesz miał jakieś problemy wtedy możesz zainteresować sie tym

w przypadku usuwania dpf nie znam sprawnych emulatorów ale jak dorwiesz kiedykolwiek to w razie problemów będziesz wiedział co zrobić

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko jedna osoba testowala ten emulator?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

na sąsiednim forum też kolo go testuje i zachwala

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A to są jakieś różne rodzaje przepływki? Bo na aukcji widziałem tylko taki emulator gdzie podkreślone jest że pasuje do tego modelu gdzie przepływka ma 5 pinow i egr 6 pinow i 2 wykorzystane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

widziałem to (odepnij kostkę od przepływki i sprawdz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeszcze raz powiem Ci,że nie masz pojęcia o czym piszesz,więc po co ludziom w głowach mieszasz,każdy tuner dokładnie wie co w mapach ruszyć,żeby wyprogramować egr,to samo jest z podnoszeniem mocy,a tablica błędów to całkiem inne miejsce,które nie jest modyfikowane w przypadku usuwania egr.A na oko to chłop w szpitalu umarł.Do mnie ludzie przyjeżdżają na programowe usuwanie egr czy podnoszenie mocy i jakoś nikt nie narzeka,a Ty chyba raczej tylko teorie snujesz na ten temat bo nie znam nikogo,kto by u Ciebie jakieś modyfikacje w oprogramowaniu ECU robił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A można wylogować EGR nie wywalając DPF'a ? a w późniejszym czasie wywalić DPF ? nie koliduje to z niczym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×