Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Lechu1978

Nierówna praca, 3 cylindry kod 302 i 352

Recommended Posts

Witam

Może mi ktoś podpowie gdzie szukać przyczyny nierównej pracy silnika, pracuje na 3 cylindry, kody błędów które zczytałem to 302 -

"Zapłon cylindra 2 - wypadanie zapłonów" i 352 -
"Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie"

Silnik 1.8 benzyna 125KM, wymieniłem dzisiaj świece na nowe - bez zmian :-(

Ktoś się spotkał z takim problemem? Proszę o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cewkę sprawdzałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie napisałeś jaki rocznik Viki. U mnie był ten sam błąd 0351.Ja mam cewkę DIS i przewody. wymieniłem DIS na używkę orginał i problem zniknął u ciebie może być cewka nakładana na świece, jeżeli masz możliwość zamień od kogoś lub kup używkę ale orginał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.


Mozna się było domyśleć, że raczej polift, w przed było 115KM, choć ponoć pod koniec przed liftów można było trafić 125KM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rocznik 2001 polift

Z tego co widzę to mam listwę nakładaną na świece i pewnie cewka/cewki są na tej listwie,

Please login or register to see this link.

- coś takiego jak na zdjęciu. Coś innego niż to mogło się zepsuć? Da się to jakoś sprawdzić i mieć pewność że to jest przyczyną? Co dziwne dzisiaj auto jeździło normalnie, pewnie za chwilę znów się pojawi problem. Dzięki za odpowiedzi i pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak napisałem , jedź na szrot jak mają możesz na miejscu podmienić i sprawdzić, albo gość da ci gwarancję rozruchową. Cewka teraz dziaał a jak będziesz jeździł, pod obciążeniem , ciepła,zmiana ,przyśpieszenie ,hamowanie to problem wróci przerabiałem to. Jeżeli chcesz kupić to tylko orginał nie zamiennik bo po jakimś czasie problem powróci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za pomoc, jutro postaram się pojeździć i podzwonić po szrotach. Dam znać jak wymienię.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...