Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Cześć,


Niedawno kupiłem Vectrę C, no i zaczęły się problemy... Coś żre prąd na potęgę (akumulator po 1-2 dniach jest rozładowany w 100% - na tyle, że nie świeci się żadna kontrolka na desce rozdzielczej, a o działaniu centralnego można zapomnieć)...


Do rzeczy:

- poprzedni właściciel samodzielnie montował ksenony,

- ksenony nie są podpięte pod bezpiecznik odpowiadający za "reflektory przednie" (po wyjęciu bezpiecznika nadal świecą),

- hit: po wyjęciu bezpiecznika nr 13 (zmywacze reflektorów, których de facto nie mam - zamontowane są atrapy) samochód gaśnie,

- radio podczas jazdy raz na jakiś czas samoczynnie się włącza i po sekundzie wyłącza (bez żadnego komunikatu o błędzie).


Zapewne czeka mnie mozolne sprawdzanie obwodów, aby sprawdzić który żre prąd, ale może ktoś z Was miał podobne objawy i mógłby się podzielić co w jego przypadku było przyczyną problemów? Oczywiście poprzedni właściciel twierdzi, że problemy nie występowały.


Dzięki z góry za wszelkie sugestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba najszybciej jak się dało z szukajki:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W linkowanym wątku nie znalazłem niestety odpowiedzi na swoje pytania...

Żadna kontrolka nie świeci, a poza tym problem dotyczy zapewne silników wysokoprężnych (ja mam bezyniaka).

Alternator raczej działa, gdyż po odpaleniu od kabli i przejechaniu kilku / kilkunastu kilometrów, samochód przeważnie odpala bez problemu następnego dnia, więc aku jest prawidłowo podładowywany.

Mimo wszystko dzięki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stawiam na uszkodzone radio. Wyjmij bezpiecznik od radia i zobacz czy dalej będzie rozładowywało aku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyjąłem bezpiecznik odpowiedzialny za radio - zobaczymy czy to pomoże.

W sumie dobrze gdyby pomogło... To byłaby chyba najlżejsza z możliwych usterek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wes tez pod uwage to ze jezeli sa to najtansze HIDy to moga one zaklucac prace elektroniki auta.Stad moze radio samo sie wlanczac

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zorganizuj sobie miernik / multimetr i wepnij się pomiędzy akumulator i klemę szeregowo i zobacz jaki jest pobór. Jak będzie za wysoki to odpinaj po kolei bezpieczniki i zobaczysz skąd ciągnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...