Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Cześć,


Niedawno kupiłem Vectrę C, no i zaczęły się problemy... Coś żre prąd na potęgę (akumulator po 1-2 dniach jest rozładowany w 100% - na tyle, że nie świeci się żadna kontrolka na desce rozdzielczej, a o działaniu centralnego można zapomnieć)...


Do rzeczy:

- poprzedni właściciel samodzielnie montował ksenony,

- ksenony nie są podpięte pod bezpiecznik odpowiadający za "reflektory przednie" (po wyjęciu bezpiecznika nadal świecą),

- hit: po wyjęciu bezpiecznika nr 13 (zmywacze reflektorów, których de facto nie mam - zamontowane są atrapy) samochód gaśnie,

- radio podczas jazdy raz na jakiś czas samoczynnie się włącza i po sekundzie wyłącza (bez żadnego komunikatu o błędzie).


Zapewne czeka mnie mozolne sprawdzanie obwodów, aby sprawdzić który żre prąd, ale może ktoś z Was miał podobne objawy i mógłby się podzielić co w jego przypadku było przyczyną problemów? Oczywiście poprzedni właściciel twierdzi, że problemy nie występowały.


Dzięki z góry za wszelkie sugestie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chyba najszybciej jak się dało z szukajki:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W linkowanym wątku nie znalazłem niestety odpowiedzi na swoje pytania...

Żadna kontrolka nie świeci, a poza tym problem dotyczy zapewne silników wysokoprężnych (ja mam bezyniaka).

Alternator raczej działa, gdyż po odpaleniu od kabli i przejechaniu kilku / kilkunastu kilometrów, samochód przeważnie odpala bez problemu następnego dnia, więc aku jest prawidłowo podładowywany.

Mimo wszystko dzięki!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na uszkodzone radio. Wyjmij bezpiecznik od radia i zobacz czy dalej będzie rozładowywało aku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wyjąłem bezpiecznik odpowiedzialny za radio - zobaczymy czy to pomoże.

W sumie dobrze gdyby pomogło... To byłaby chyba najlżejsza z możliwych usterek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wes tez pod uwage to ze jezeli sa to najtansze HIDy to moga one zaklucac prace elektroniki auta.Stad moze radio samo sie wlanczac

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zorganizuj sobie miernik / multimetr i wepnij się pomiędzy akumulator i klemę szeregowo i zobacz jaki jest pobór. Jak będzie za wysoki to odpinaj po kolei bezpieczniki i zobaczysz skąd ciągnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×