Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cinek0487

instalacja gazowa STAG QBOX PLUS - do VC 1.8 122KM opinie i pomoc w doborze

Polecane posty

witam chcem do swojej VC założyć gaz byłem u gazownika w gdynii z polecenia i poleca mi założenie instalacji STAGA QBOX PLUS W CENIE 2.800 nie mam pojecia jakie podzespoły itd. Czy ktoś ma już taka intalacje u siebie założoną, proszę o opinię ewentualnie inne godne polecenia do tego auta. VC 1.8 122KM po lifcie 2006r. Ewentualnie gdzie szukać dobrego gazownika w trójmieście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po lifcie 2006r i 122KM .Na pewno ???

Co tu oceniać/doradzać jak znamy tylko sterownik.

Poza tym na forum multum tematów o lpg


Znając życie to zestaw ten będzie sie składał

Reduktor AC r01 150KM (czarny)

Listwa wtryskowa AC W01

Sterownika STAG Q-Box +

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak po lifcie a co mam powiedzieć jak gość nic o konkretach nie powiedział tylko dał ulotkę STAG QBOX PLUS i powiedział że ten bedzie idealny. a do konca też gazownikowi wieżyc nie będę bo naciagac każdy potrafi to doradźcie mi jakie podzespoły mają być to bede wiedział o co pytać


a ten zestaw co opisałeś to co to jest. jakiś dobry czy lipa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Te po lifcie miały 140KM ale trafiały sie też 122 więc nie będę sie sprzeczał.

Jeśli to to co napisałem to OK tylko drogo.

Na rodzaju i pojemności butli nie będę sie wypowiadał bo producentów mamy co najmniej kilku.


Ja mam taki zestaw tylko wtryski dałem inne. Śmiga aż miło.

Zapytaj czy demontuje kolektor dolotowy do wiercenia otworów do wkrętek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

butla w koło 55l tak powiedział. boje sie tylko że jak założe gaz to zaczną sie jakieś jaja naprawy i takie tam. szukałem na forum najlepszego silnika pod gaz te 122km lub 140km są najlepsze wiec kupiłem wiec proszę o pomoc w doborze odpowiedniego gazu


a o co chodzi z tym wierceniem do wkrętek bo jak powie tak to co w takim razie a jak powie że nie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm teoretycznie do wiercenia otworów w kolektorze powinno sie go zdemontować.

Demontuje sie po to żeby otwory były w odpowiednim miejscu i pod odpowiednim kątem. No i żeby opiłki z wiercenia i późniejszego gwintowania nie dostały sie do silnika.

A w praktyce jest tak że kolektor demontuje 10% gazowników a reszta wierci na pałe.

Tylko te 90% aut też jakoś jeździ.


Zapytaj czy wlew zrobi pod klapka wlewu benzyny. Czy robi w miedzi czy FARO.

I pod żadnym pozorem nie daj sobie ciąć pokrywy silnika. Wszystko można zrobić estetycznie i bez cięcia.

Edytowano przez michalm83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mówił że wlew zrobi pod klapką, a co było by lepsze FARO czy miedź, jak dowiem sie wszystkiego to pójde do gościa z kartką i dostanie serie pytań a jak bedzie gdzieś bubel to dowidzenia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podpytaj gdzie planuje zamontować reduktor, jaki Ci da filtr fazy lotnej.

Gdzie będzie centralka LPG, gdzie schowa sterownik LPG.

Pewnie o coś jeszcze ale teraz nie przychodzi mi do głowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc pozdrawiam


a jak bym powiedział że chcem coś takiego tylko ten sterownik QBOX PLUS to bedzie bardzo dobrze ?? przewody tak jak pisałes faro później gumowe parkera i zdejmuje kolektor do nawiertów
elektronika: Stag 4Qbox Basic
wtryski: Hana / Barracuda
reduktor: ACR01
zbiornik w koło zapasowe
wlew w klapkę paliwa
przewody zasilające Faro
przewody gumowe Parker
demontaż kolektora ssącego do nawiertów
strojenie w trasie OBD+AFR
co o tym sądzisz bo znalazłem na forum ze ktoś taki wkładał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam taki jak podałeś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to Hany czy Barracudy ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">
Słyszałem Hany i moje Barracudy po założeniu, hany lekko słychać a na moich Barracudach są cichsze od benzynowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie dałem wlew pod tablice rejestracyjną, która jest na zawiasach. bardziej praktyczne. Nie trzeba wozić adaptera i nie trzeba zakręcać wlewu bo tablica go przykrywa. Za montaż w wlewie dodatkowo Cie skasują i zawszę jest ryzyko, że pistolet porysuje błotnik. Z zderzaka do ziemi ma bliżej:)

Edytowano przez betonixx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie tłucze Ci ramka tablicy na tych zawiasach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Początkowo myślałem, że może być z tym problem ale zawiasy są na tyle sztywne że nie ma problemu z lataniem tablicy i się nie wyrabiają. Jak podniosę do góry to tak tablica zostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam wlew pod klapką wlewu benzyny od kilku lat i nigdy nic się nie porysowalo.

Edit by szajsung.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

i jak sobie chwalisz jak to jeżdzi ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak żadnych problemów.

Edit by szajsung.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×