Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
m1964marek

Przełącznik zespolony

Polecane posty

Witam.

Opel Vectra C 1,8 2002. Mam uszkodzony przełącznik zespolony przy kierownicy ( kierunkowskazy + wycieraczki ) - kierunkowskaz " nie odbija" po skręcie.

W sprzedaży dostępnych jest dość dużo przełączników , lecz z tempomatem ( prawdopodobnie z "anglików" ). Moje auto nie posiada tempomatu. Czy przełącznik z tempomatem będzie pasował do mojego auta?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

czyli uwalony cim masz

teraz pytanie czy masz esp (prawdopodobnie masz ale trzeba się upewnić)

wymiana to nie plug and play trzeba kompa i cim musi być z pinem albo zresetowany i odpowiedni czyli jak masz esp to tylko DL a jak bez esp to byle co wsadzisz

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przełącznik z tempomatem będzie pasował do Twojego auta, ba, nawet jak masz czujnik na sprzęgle i sobie aktywujesz to będzie działał ale jak już Xpirat stwierdził masz uwalony moduł CIM. W tych samochodach "odbijanie" kierunkowskazu nie jest mechaniczne tylko elektroniczne, na podstawie zmierzonego kąta skrętu kierownicy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie jestem pewien czy mam ESP, czy nie. Na kokpicie nie mam przycisku odłączającego, ale po uszkodzeniu przełącznika nie gaśnie mi kontrolka ESP - TC na pulpicie ( wcześniej gasła po uruchomieniu silnika).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może nie cały CIM uwalony a tylko czujnik skrętu.

Trzeba błędy odczytać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

2002 więc szkoda się bawić chyba że ma już wymieniony na dl i po opisie usterki tak bym podejrzewał że już dl siedzi i padł czujnik tylko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

na pw zapodałem ci kilka opcji

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chciałem dodać, że pojawia się też błąd wspomagania kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie wsio sie z tym wiąże

sprawdź prywatne wiadomości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×