Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
MarianX

Filtr paliwa a przewody. Czy będą pasować?

Recommended Posts

Strzała zbliża mi się wymiana oleju, mam jakiś nieoryginalny filtr i chciałbym zmienić go na taki jaki ma być. Wszystko już kupione i czeka ale nie mam pewności odnośnie "końcówek przewodów paliwowych" oraz złączek w filtrze. Czy aby na pewno niczego w nich nie brakuje? W filtrze są wyżłobienia na coś czego nie mam na przewodach ;/ Możecie sprawdzić jak to wygląda u was?

EDIT: przelotówka natualnie wywalona.

Please login or register to see this link.

Edited by MarianX

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie masz zaczepów takich plastikowych które wskakują do filtra i blokują przewody

tutaj masz:

Please login or register to see this image.

Ale ty tam nie masz w tej przelotówce pompy ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Faktycznie nie mam tych zaczepów ;/. Przelotówka już wymontowana.

Kupię gdzieś te zaczepy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale pewnie nie bez powodu miałeś tam przelotówkę i w niej wsadzoną pompę, pewnie Twoja już nie daje rady? wiec jak to wyciągniesz to może być cięzko z odpalaniem

albo szukać używane na szrocie albo

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.


chyba lepiej używane, cena nowej z linku lekko zabija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Troszkę nie rozumiem, jak mogę w przelotówce mieć wsadzoną pompę bo sądziłem że to to samo ;P jak kupowałem to kolo na aukcji napisał że to "pompka przelotowa", ale w sumie z motoryzacji/mechaniki orłem nie jestem ;/. Chodzi o to że moja pompa wtryskowa padała, to załozyłem tą przelotówkę z ostatniego zdjęcia, ale po regeneracji pompy wtryskowej od razu z mechanikiem ją zdemontowaliśmy bo wg wskazań koputera bez znaczenie czy pracowała czy też nie trochę przeszkadzała pompie w pracy.

Obdzwoniłem wszystkie szroty w okolicy i jest lipa. Zatem nadal poszukuję tych zatrzasków nawet z tymi czarnymi przewodami paliwowymi do pompy bo na jednym mam założony zaworek zwrotny (zakładałem gdy pompa wtryskowa padała). Później założę temat w handelku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego pomyśl troche przecież te zatrzaski są w różnych filtrach np pierwszy z brzegu

Please login or register to see this link.

ściągasz zatrzaski i przekładasz do siebie rozmiar tam masz podany 8mm czyli będą pasić. W filtrach paliwa wv też masz takie zatrzaski przeszukaj alledrogo, lub po sklepach motoryzacyjnych . Zaworek zwrotny zastąp rurką z castoramy, ja bym ci proponował w to miejsce włożyć przezroczysty filterek z fiata 126, tiko i z innych będziesz miał kontrole nad paliwem. Sprawdź czy masz w filtrze dobre oringi.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki stary za rady, zrobię tak jak piszesz i z zatrzaskami i z oringami. Filterek zamiast zaworka zwrotnego to fenomenalny pomysł. Dziś będę działał. Wkrótce napiszę jak mi to wyszło. Pozdro

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja mam takie pytanie o tą pompkę czy ona może służyć do odpowietrzania ?? jak ja bym wpiął u siebie tak jak tu kolega pokazał na zdjęciu i zauszmy poluzował wtrysk to ona dała by radę przepchać paliwo przez pompę wtryskową i do wtrysku - układ był by odpowietrzany zajeb.....

2 ) czy w momencie kiedy ona by nie chodziła to czy znowu pompa wtryskowa by przez nią bez problemu przeciągła paliwo ??? ewentualnie czy jak by ta elektryczna pompka "wspomagała" by wtryskową to by nie zaszkodziło to pompie wtryskowej ???

Oraz co to jest za pompka żebym wiedział jaką kupić

Wiem że może składniowo trochę ta odpowiedź brzmi źle no ale .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka pompka zdaje egzamin zaraz za bakiem nie przy filtrze bo ciśnienie jakie wytworzy jest marne, sprawdź układ paliwowy z tą sama pompą vp44 w bmw np E46 tam właśnie pompka jest zaraz za bakiem.

Please login or register to see this image.

Przed pompką filtr paliwa taki przelotowy jak z benzyny i taki układ zdaje egzamin pompka daje 4bar, a przewody paliwa pod autem nie sa całe tylko łączone jak pompka będzie przy pompie przed filtrem a będzie nieszczelność na przewodach do baku to i tak będziesz jeździł na pianie paliwo z powietrzem. A jak pompka będzie za bakiem to wykryje ci nieszczelności od baku do pompy.

8ojFVJl.jpg

Po za tym to jest zawsze jakieś obciążenie do obsługi samochodu lepiej uszczelnić układ paliwowy i po problemie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi raczej chodziło o to że taka pompka mogła by odpowietrzać układ paliwowy np: p wymianie uszczelniaczy pod trawersami itp ... i mi się wydaje że by zdała egzamin ???


A tak konkretnie chodziło mi o to czy zamontowana tak pompka nawet przy filtrze paliwa będzie wstanie przepchnąć paliwo przez filtr do pompy i żeby wróciło do baku przez przewody przelewowe ??/ przy poluzowanym jednym przewodzie wysokiego ciśnienia powinno odpowietrzyć układ ??? dobrze rozumuje czy nie ??? czyli po wymianie np: uszczelniaczy trawersów zostawiam poluzowany jeden przewód ciśnieniowy przekręcam kluczyk pompka zaczyna pompować paliwo i przepycha prze pompę wtryskową odpowietrzając układ ????

Dodam jeszcze tylko że auto użytkuje moja kobieta a tu to już..... chociaż bym na przedniej szybie zawiesił tabliczkę "Pamiętaj zatankuj Auto" to i tak już parę razy wyjechała paliwo do końca, nie wiem jak do niej mam przemówić no i szkoda mi tej pompy wtryskowej za czym ona zaczerpnie paliwo już ją regenerowałem nie chce jeszcze raz. A tłumaczenie kobiety jest rewelacyjne nie miałam czasu albo nie zauważyłam :-)

Edited by kaskunek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Załóż gruszkę mniej awaryjna żadnych przeróbek z instalacją i też zda egzamin.

Opis pompki.
Ciśnienie robocze 0,20-0,25 BAR.
Tryb pracy: elektryczny Średnica [mm]:38
Długość [mm]:134,2 ilość połączeń:2
Napięcie [V]:12
WYDAJNOŚĆ 85-95 l/h

Więc co to za siła robocza.

Please login or register to see this image.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kurcze w tym problem że już kupiłem pompkę najpierw kupiłem później napisałem , i teraz pytanie bo ona daje 4 bary ciśnienia rzekomo , nie za duże ciśnienie ??? ona będzie montowana przed filtrem paliwa i teraz się zastanawiam czy jak będzie chodziła cały czas , to czy nie zaszkodzi pompie wtryskowej ??? na pewno ją wspomoże

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr paliwa jest budowany na podciśnienie a nie na ciśnienie i to jeszcze 4 bar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jak ją zamontuje za filtrem paliwa czyli filtr > pompka> pompa wtryskowa ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak z przelewami ?.

Please login or register to see this image.


1wuRnrl.jpg

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi o to że mogą nie wytrzymać ?? mogę ją wymienić ale jakie maksymalne ciśnienie ??? orientujesz się może - Dobry jesteś w te klocki widzę :-)


Znalazłem taką 0,20-.025 bar czy taka wystarczy ??? O co mi chodzi bo wogóle czy ma to sens czy taka pompka da rade "przepchać" paliwo prze pompę wtryskową w celu jej odpowietrzenia ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wyżej masz fotke z pompką i takie zakładają, inaczej przy twojej byś musiał założyć zbiorniczek paliwa z czujnikiem ciśnienia który by ci wyłanczał pompke przy określonym ciśnieniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry że tak truje ale lepiej się pytać nic to nie kosztuje :-) ale przelew odbierze nadmiar paliwa z powrotem do baku ewentualnie założyć opaski i chyba po problemie ????? albo żeby nie pisać i nie zawracać głowy ( aczkolwiek dzięki za odpowiedzi) może założyć czasowy przekaźnik taki podobny do tych w benzynie co jest o ile dobrze kojarze to chyba w omedze taki miałem że bo załączeniu zapłonu prze kilkas sekund pompka chodziła ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Masz takie malutkie opaski na wszystkie połączenia układu powrotu paliwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pompka jak najbardziej pomoże przy odpalaniu gdy układ sie zapowietrzy. Sprawdzone na dwóch DTI - nieszczelność na tyle poważna, że pompka musi chodzić cały czas bo gdy była podpięta tylko na zapłon to silnik po jakimś czasie i tak zaczynał kuleć. gdy pompka chodzi cały czas - silnik chodzi cały czas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jaka wydajność tej pompki chodzi o ciśnienie żeby nie za duże ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...