Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
MarianX

Filtr paliwa a przewody. Czy będą pasować?

Polecane posty

Strzała zbliża mi się wymiana oleju, mam jakiś nieoryginalny filtr i chciałbym zmienić go na taki jaki ma być. Wszystko już kupione i czeka ale nie mam pewności odnośnie "końcówek przewodów paliwowych" oraz złączek w filtrze. Czy aby na pewno niczego w nich nie brakuje? W filtrze są wyżłobienia na coś czego nie mam na przewodach ;/ Możecie sprawdzić jak to wygląda u was?

EDIT: przelotówka natualnie wywalona.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez MarianX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie masz zaczepów takich plastikowych które wskakują do filtra i blokują przewody

tutaj masz:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Ale ty tam nie masz w tej przelotówce pompy ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie nie mam tych zaczepów ;/. Przelotówka już wymontowana.

Kupię gdzieś te zaczepy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale pewnie nie bez powodu miałeś tam przelotówkę i w niej wsadzoną pompę, pewnie Twoja już nie daje rady? wiec jak to wyciągniesz to może być cięzko z odpalaniem

albo szukać używane na szrocie albo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote


chyba lepiej używane, cena nowej z linku lekko zabija.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Troszkę nie rozumiem, jak mogę w przelotówce mieć wsadzoną pompę bo sądziłem że to to samo ;P jak kupowałem to kolo na aukcji napisał że to "pompka przelotowa", ale w sumie z motoryzacji/mechaniki orłem nie jestem ;/. Chodzi o to że moja pompa wtryskowa padała, to załozyłem tą przelotówkę z ostatniego zdjęcia, ale po regeneracji pompy wtryskowej od razu z mechanikiem ją zdemontowaliśmy bo wg wskazań koputera bez znaczenie czy pracowała czy też nie trochę przeszkadzała pompie w pracy.

Obdzwoniłem wszystkie szroty w okolicy i jest lipa. Zatem nadal poszukuję tych zatrzasków nawet z tymi czarnymi przewodami paliwowymi do pompy bo na jednym mam założony zaworek zwrotny (zakładałem gdy pompa wtryskowa padała). Później założę temat w handelku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego pomyśl troche przecież te zatrzaski są w różnych filtrach np pierwszy z brzegu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

ściągasz zatrzaski i przekładasz do siebie rozmiar tam masz podany 8mm czyli będą pasić. W filtrach paliwa wv też masz takie zatrzaski przeszukaj alledrogo, lub po sklepach motoryzacyjnych . Zaworek zwrotny zastąp rurką z castoramy, ja bym ci proponował w to miejsce włożyć przezroczysty filterek z fiata 126, tiko i z innych będziesz miał kontrole nad paliwem. Sprawdź czy masz w filtrze dobre oringi.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki stary za rady, zrobię tak jak piszesz i z zatrzaskami i z oringami. Filterek zamiast zaworka zwrotnego to fenomenalny pomysł. Dziś będę działał. Wkrótce napiszę jak mi to wyszło. Pozdro

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie o tą pompkę czy ona może służyć do odpowietrzania ?? jak ja bym wpiął u siebie tak jak tu kolega pokazał na zdjęciu i zauszmy poluzował wtrysk to ona dała by radę przepchać paliwo przez pompę wtryskową i do wtrysku - układ był by odpowietrzany zajeb.....

2 ) czy w momencie kiedy ona by nie chodziła to czy znowu pompa wtryskowa by przez nią bez problemu przeciągła paliwo ??? ewentualnie czy jak by ta elektryczna pompka "wspomagała" by wtryskową to by nie zaszkodziło to pompie wtryskowej ???

Oraz co to jest za pompka żebym wiedział jaką kupić

Wiem że może składniowo trochę ta odpowiedź brzmi źle no ale .....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka pompka zdaje egzamin zaraz za bakiem nie przy filtrze bo ciśnienie jakie wytworzy jest marne, sprawdź układ paliwowy z tą sama pompą vp44 w bmw np E46 tam właśnie pompka jest zaraz za bakiem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Przed pompką filtr paliwa taki przelotowy jak z benzyny i taki układ zdaje egzamin pompka daje 4bar, a przewody paliwa pod autem nie sa całe tylko łączone jak pompka będzie przy pompie przed filtrem a będzie nieszczelność na przewodach do baku to i tak będziesz jeździł na pianie paliwo z powietrzem. A jak pompka będzie za bakiem to wykryje ci nieszczelności od baku do pompy.

8ojFVJl.jpg

Po za tym to jest zawsze jakieś obciążenie do obsługi samochodu lepiej uszczelnić układ paliwowy i po problemie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi raczej chodziło o to że taka pompka mogła by odpowietrzać układ paliwowy np: p wymianie uszczelniaczy pod trawersami itp ... i mi się wydaje że by zdała egzamin ???


A tak konkretnie chodziło mi o to czy zamontowana tak pompka nawet przy filtrze paliwa będzie wstanie przepchnąć paliwo przez filtr do pompy i żeby wróciło do baku przez przewody przelewowe ??/ przy poluzowanym jednym przewodzie wysokiego ciśnienia powinno odpowietrzyć układ ??? dobrze rozumuje czy nie ??? czyli po wymianie np: uszczelniaczy trawersów zostawiam poluzowany jeden przewód ciśnieniowy przekręcam kluczyk pompka zaczyna pompować paliwo i przepycha prze pompę wtryskową odpowietrzając układ ????

Dodam jeszcze tylko że auto użytkuje moja kobieta a tu to już..... chociaż bym na przedniej szybie zawiesił tabliczkę "Pamiętaj zatankuj Auto" to i tak już parę razy wyjechała paliwo do końca, nie wiem jak do niej mam przemówić no i szkoda mi tej pompy wtryskowej za czym ona zaczerpnie paliwo już ją regenerowałem nie chce jeszcze raz. A tłumaczenie kobiety jest rewelacyjne nie miałam czasu albo nie zauważyłam :-)

Edytowano przez kaskunek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Załóż gruszkę mniej awaryjna żadnych przeróbek z instalacją i też zda egzamin.

Opis pompki.
Ciśnienie robocze 0,20-0,25 BAR.
Tryb pracy: elektryczny Średnica [mm]:38
Długość [mm]:134,2 ilość połączeń:2
Napięcie [V]:12
WYDAJNOŚĆ 85-95 l/h

Więc co to za siła robocza.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kurcze w tym problem że już kupiłem pompkę najpierw kupiłem później napisałem , i teraz pytanie bo ona daje 4 bary ciśnienia rzekomo , nie za duże ciśnienie ??? ona będzie montowana przed filtrem paliwa i teraz się zastanawiam czy jak będzie chodziła cały czas , to czy nie zaszkodzi pompie wtryskowej ??? na pewno ją wspomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa jest budowany na podciśnienie a nie na ciśnienie i to jeszcze 4 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jak ją zamontuje za filtrem paliwa czyli filtr > pompka> pompa wtryskowa ????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak z przelewami ?.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image


1wuRnrl.jpg

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to że mogą nie wytrzymać ?? mogę ją wymienić ale jakie maksymalne ciśnienie ??? orientujesz się może - Dobry jesteś w te klocki widzę :-)


Znalazłem taką 0,20-.025 bar czy taka wystarczy ??? O co mi chodzi bo wogóle czy ma to sens czy taka pompka da rade "przepchać" paliwo prze pompę wtryskową w celu jej odpowietrzenia ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wyżej masz fotke z pompką i takie zakładają, inaczej przy twojej byś musiał założyć zbiorniczek paliwa z czujnikiem ciśnienia który by ci wyłanczał pompke przy określonym ciśnieniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry że tak truje ale lepiej się pytać nic to nie kosztuje :-) ale przelew odbierze nadmiar paliwa z powrotem do baku ewentualnie założyć opaski i chyba po problemie ????? albo żeby nie pisać i nie zawracać głowy ( aczkolwiek dzięki za odpowiedzi) może założyć czasowy przekaźnik taki podobny do tych w benzynie co jest o ile dobrze kojarze to chyba w omedze taki miałem że bo załączeniu zapłonu prze kilkas sekund pompka chodziła ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Masz takie malutkie opaski na wszystkie połączenia układu powrotu paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pompka jak najbardziej pomoże przy odpalaniu gdy układ sie zapowietrzy. Sprawdzone na dwóch DTI - nieszczelność na tyle poważna, że pompka musi chodzić cały czas bo gdy była podpięta tylko na zapłon to silnik po jakimś czasie i tak zaczynał kuleć. gdy pompka chodzi cały czas - silnik chodzi cały czas.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaka wydajność tej pompki chodzi o ciśnienie żeby nie za duże ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×