Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
xposdi

Dziwna praca silnika po odpaleniu

Polecane posty

Witam, po odpaleniu auta po postoju nocnym, silnik nie wejdzie na powyżej 2000 obrotów. Raz zaskoczy po kilkuset metrach, innym razem po kilku kilometrach. Czy ktoś z Was spotkał się z czymś takim?

Szukałem po forum, ale nie znalazlem nic co by mi pomogło (może za słabo szukałem).

Chodzi o Vectrę B, 2.0 DTL X20DTL '97

Będę wdzieczny za pomoc

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

widać, wchodzi w tryb awaryjny.
Zczytaj błędy i zobaczymy co pokaże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram sie podjechac zczytac bledy, to cos zamieszcze

Wysłane z mojego XT1032 przy użyciu Tapatalka

Witam, miało być jutro, a minęło kilka dni, ale udało mi się kumpla złapać i zczytaliśmy błędy. Błędy są zarejestrowane od soboty, bo wtedy było kasowanie, po czyszczeniu kolektora dolotowego.

P1220 - Czas wtrysku

- wysoki/niski przepływ

P1630 - Dawka paliwa

- nieprawidłowe działanie

P1651 - magistrala CAN

- ustrka nadajnika/odbiornika

P1635 - Przekaźnik swiec żarowych

- błąd w układzie elektrycznym

jakieś sugestie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trzy pierwsze wskazują na pompe do naprawy, drugi błąd czyli P1630 jest od sterownika czyli kaput.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest koszt regeneracji pompy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote


Widzę sąsiad z Rzeszowa.
W Stobiernej u Tracza za około 1300zł powinieneś ogarnąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co, jak w sobote wspomnialem, ze jak mam dac tyle za regeneracje pompy to chyba lepiej dolozyc i kupic cos innego, to niedziela i dzis start byl bez trybu awaryjnego silnika, ani nawet check'ow nie bylo. Chyba biedna viki sie wystraszyla.

Mam jeszcze pytanie, temp zasysanego powietrza wynosi 677 st, wymienilem czujnik i to samo, gdzie szukac awarii? I czy ten czujnik odgrywa istotna role w pracy silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czujnik zasysanego powietrza jest jeszcze w przepływomierzu ale jego trudno wymienić bo brak takowego w sklepach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o czujnik temperatury powietrza, zaraz za filtrem powietrza w odmie,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w odmie nie ma żadnego czujnika.

jest przepływomierz za filtrem powietrza a przed kolankiem z z odmą w którym jest czujnik (termistor chyba na to mówią) - do wymiany przepływomierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To od czego jest ten czujnik jak jest od niczego? I co ma przeplywomierz do termistora? A szczegolnie jego wymiana?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie przez odme nie zasysasz świeżego powietrza tylko wentylujesz skrzynie korbową silnika w której zbiera się ciśnienie przepuszczajacych pierścieni i tam nie ma czujnika temp.

W przepływomierzu jest ten termistor zabudowany o tym pisze @marcinek180.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

SV69iti.jpg

Jedna ma czujnik druga nie.

Te które nie mają to ten czujnik znajduje się tu

HywZy7E.jpg

Czujnik doładowania wtedy duża temperatura oznacza nie domykanie się egr..

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to że ten termistor jest wbudowany w przeplywomierz - już wyżej Dziadek Ci napisał, że wyienia się komplet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

no więc chodzi o ten czujnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego napisałeś na foto "jak widać na zdjęciu nie ma czujnika na przepływomierzu" a wykręciłeś ten przepływomierz ?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wskazałem czujnik, ten czujnik wskazuje temp powietrza 677 st, czy ktos wie dlaczego?

I jak to wplywa na prace silnika?

Edytowano przez xposdi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Który rok tego auta bo chyba go nikt nie ma z resztą można popatrzeć w necie tam gdzie ty masz ten czujnik inni mają zaślepione.

Nie jest to czasem jakaś przeróbka bo one były ale w benzyniakach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rocznik 97, kumpel ma 99, ten sam silnik i tez ma ten czujnik i mu dobrze wskazuje temp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten czujnik mierzy temperaturę powietrza które wchodzi do silnika i odpowiada po części za dawkowanie paliwa w benzynie. Ja osobiście nie spotkałem się z tym czujnikiem w naszym dieslu.

Tu masz silnik jednego usera z tego forum i nie ma tego czujnika.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to w takim razie, dlaczego u mnie jest i ma takie dziwne wskazania?

A powiedzcie mi czy trzesienie budy to wina poduszek czy moze byc to cos tanszego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z silnikami DTI mam do czynienia od 16 lat, widziałem ich naprawdę wiele, na forum jestem 5 lat - i pierwszy raz widzę coś takiego! Naprawdę zaskoczyłeś mnie...

O wibracjach jest wiele tematów. Poczytaj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mnie to wygląda na zawór dawki w pompie po rozgrzaniu puszcza troche i jest lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja mam takie pytanie a propo naprawy (regeneracji) pompy wtryskowej u mnie padła i stwierdzono zatarty tłoczek kontu wtrysku czy jakoś tak napewno kontu wtrysku i cena była 2500 zł dzwoniłem do 5 miejsc między innymi polecany lublin a ceny podawane na stronach owych naprawiaczy zaczynają się od 1200-1300 to dlaczego mi tyle krzyczeli czy akurat ta rzecz jest tak droga ?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Trafiłeś na taki.zakład który tak zdziera

Ja płaciłem 1300zl z demontazem/montażem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To pytanie raczej do nich skoro co innego piszą na swoich stronach a co innego mówią przez telefon. Ale zakładam, że podali po prostu górną granicę w przypadku gdyby trzeba było wszystko nowe dawać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×