Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Siemanko! Jestem nowy na forum więc witam wszystkich klubowiczów.

Zastanawiam się nad zakupem pierwszego auta, wybór padł na vectrę b z lpg. Kwota jaką dysponuje to 5tys. Ofert jest mega duzo, ale jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o ocenę czy auto jest w dobrym stanie czy też trzeba je omijać szerokim łukiem.

Mam pytanie do znawców tematu: czy w dostepnym przeze mnie budżecie jestem w stanie kupić vb poliftową w dobrym stanie? Czy raczej szukać czegoś starszego?

Z góry dziękuję za pomoc.

jako pierwsze auto, to szału z moca nie potrzebujesz, proponuje 1,8
Albo 1,6 8V (X16SZR)

Z zakupem nie masz się co napalać i brać pierwszą lepszą polifotwą jak trafisz do 5 tyś.
Zostaw parę groszy na drobne naprawy które moga wyjść zaraz po zakupie.
Poszukaj ładnego przedlifta.

Na zakup chce przeznaczyć 5 tysi natomiast oprócz tego mam kwotę, którą bym miał właśnie na ewentualne naprawy.

Przy okazji mam pytanie czy ktoś z forumowiczów mógłby wypowiedzieć się fachowym okiem na temat tego auta:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Przeszukałem forum i niestety nie znalazłem nic o tym samochodzie, a może ktoś widział na żywo. Z chęcią zapoznam się z opiniami osób siedzących w temacie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image