Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
albert590

stuki na kierownicy

Polecane posty

Witam odkąd kupiłem vectre czuć wyrażne stukanie na kierownicy podczas jazdy na bruku,wymieniłem używaną kolumnę (z regulacją) kompletną z krzyżakami.Przez jakiś tydzien miałem wrażenie że to ustało lecz dalej zaczeło stukać.Jeżdziłem tak pół roku aż kolejne stuki pojawiły się z zewnątrz auta taki głuchu dżwiek jakby coś uderzało w koła,gdy łapałem za wałek atakujący który wychodzi z maglownicy był luz oraz podczas obracania lewo prawo tez był reszta zawiechy sprawdzona więc zaryzykowałem i wymieniłem używanego magla (6.06.15).Po męczarniach bez kanału i poskładaniu wszystkiego stukanie z zewnątrz znikneło juz tak nie uderza kołami jak wcześniej,ale ten nieszczęsny stukot na kierownicy dalej jest !!!!!!!!! Gdy ja złapie góra dół to lekko postukuje.Zauważyłem również że w każdej sprawnej vectrze kierownica na zgaszonym silniku nie ma luzu lewo-prawo ,a tu na tej używanej maglownicy dalej jest.Mógłby mi ktoś zrobić fote gdzie sie znajduje ta słynna plastikowa tulejka.BARDZO proszę o pomoc co mógłbym jeszcze sprawdzic bo ja już nie mam siły z góry dzięki Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie przyczyną takiego stukania na kierownicy był krzyżak łączący kolumnę z maglownicą. Te "stuki" były wyczuwalne na kierownicy, ale nie było ich słychać. Podobny objaw był jak skończył się drążek kierowniczy i koło miało luz przy ruchu lewo-prawo ok 0,5cm. Może krzyżak który kupiłeś też jest wyrobiony?

Edytowano przez bartek_87att

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Złap jedną ręką za krzyżak w jego dolnej części tam gdzie łączy się z wałkiem magla a drugą poruszaj kierownicą. Jeśli będzie czuć luz to złap za górną część krzyżaka. Jeśli luzu nie będzie to zostaje tylko krzyżak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki, jutro zobacze krzyżaki, lecz kierownica gdy ruszam góra dół ma lekki luz może tam coś jest również nie tak,po wymianie tej maglownicy cięzej się kreci kierą i słychać takie syczenie w kabinie poluzowałem kasator luzów dla pewności ale dalej jest to samo czyżby tak długo sie odpowietrzał? Na poprzedniej maglownicy leciutko się obracało kierą...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

luz znalazłem na wałku pośrednim (pomiędzy kierownicą a krzyżakami),jest tam łożysko igiełkowe w gumowej obudowie ina f-216642,krzyżaki są ok,gdzie można dostać takie łożysko bo chciałbym spróbować je wymienić może stukanie nareszcie zniknie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×