Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam podczas upałów niestety klima skapitulowała spalił się bezpiecznik od klimy po wymianie 4 s. i znowu spalony.Diagnoza zwarcie cewki sprzegła.Wymieniłem cały kompresor ale teraz nie pali bezpiecznika ale raz działa a raz nie (cześciej nie). Niestety nie mam op-coma tylko auto-com ale załączam zrzut ekranu na forum sa na pewno sa mądrzejsi ode mnie i może coś z tych danych wyczytają.

Edytowano przez Arek329

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To gdzie ten zrzut? Moze po prostu podaj numer bledu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pewnie mało czynnika - od tego pada właśnie sprzęgło kompresora.

Chociaż skoro wymieniałeś to powinno być tyle ile trzeba... Hm...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie mogę wrzycić pliku z zrzutem ekranu, Ale błędów żadnych nie wywala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czy to dzialanie nie ma zwiazku z temp. zewnetrzna. A jak dziala to chlodzi dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Chyba teraz da sie otworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To cisnienie to jakies slabe masz. Na pewno masz wystarczajaco czynnika?

Ja najpierw bym to sprawdzil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie kompresora klima nabita.I takie ciśnienie się utrzymuje.


Dodam jeszcze ,że kujawiak (wiatrak klimy) nie kręci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale jak juz dziala klima to chlodzi dobrze?

Ja w swojej VC mam za malo czynnika bo zamiast 730g mam 660g i cisnienie przy tej temp. zewnetrznej ok 30stopni i z cieplym silnikiem to 1700kPa.Oczywiscie z klima pracujaca. Jak byla wylaczona to bylo ponad 1100kPa.

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężko stwierdzić bo można powiedzieć ,że działa sporadycznie.Natomiast jest jakaś zależność ,że działa jak jest chłodniej (20-22 `C) jak jest cieplej to nie chodzi ale może to autosugestia bo nie cierpię jak mi coś nie działa w aucie. Wiec teraz klima jest na top-ie


Rano jadę do pracy temp. na zewnatrz 22`C klima chłodzi jak szalona.Już nic nie rozumiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jak klima niby nie chodzi to nawet sprezarka sie nie zalancza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na kompie widać jakby się załączała( info zwrotne ze sprzęgła klimy jest) ale wiatrak nie chodzi a sprzęgiełka klimy nie dojrzę zeby potwierdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie czujesz zmiany obrotow silnika i nie slyszysz charakterystycznego pstrykniecia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zmiany obrotów nigdy nie było czuć mam wgranego wirusa na 180PS i ok 390 Nm także z mocą i momentem obr.na prawdę nie ma problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tez mam wirusa i doskonale to czuc kiedy sprezarka sie wlancza.Po obrotach po odglosie pracy silnika i to charakterystyczne pstrykniecie.Oczywiscie chodzi mi o prace silnika na wolnych obrotach.Chociarz jak sie jedzie w miescie z normalna predkoscia to tez czuje kiedy sie wlancza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sprawdz błędy innym kompem np opcomem (może coś pokaże )

na wyłączonej klimie 900kpa moim zdaniem powinna klima się załączyć (chyba ze to ciśnienie jest na włączonej klimie to za małe )

wyłącz klimę i po paru godzinach od wyłączenia klimy sprawdź ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

W załaczenie screen z działajacą klimą w/g mnie wszystko jest tak samo oprócz tego ,że powietrze wylotowe ma 5,5`C

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

pasuje obserwować ciśnienie przy jakim klima wysiada może za wysokie jest bo zawór zrypany i rozłącza klimę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod temat. Zdaniem kilku mechaników padła mi cewka załączająca sprzęgiełko. Poszedł z niej dym po prostu i nie zapina sprężarki. Czynnik jest, klima szczelna, sprężarka nie zatarta bo samo sprzęgło się obraca w palcach bez problemu.

Teraz pytanie...

Czy da się wymienić cewkę i sprzęgło ewentualnie bez zdejmowania sprężarki i rozszczelniania układu? W silniku Z18XE dostęp jest w miarę nawet, jeżeli odkręciłbym sprężarkę to na gumowych wężach powinienem ją troszkę obrócić sprzęgłem do góry żeby móc je zdjąć. Aha może ktoś podpowiedzieć gdzie jest bezpiecznik od klimy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×