Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Jakub wawa

Signum, dużo pytań i watpliwości.

Polecane posty

Czas na zmianę auta. Spodobało mi się Signum i dlatego mam do szanownego grona parę pytań.

Miałem już okazję przejechać się w Warszawie 2.8 T w wersji Cosmo Sport. Auto wizualnie spodobało się mnie i mojej żonie , natomiast jazda próbna już nie za bardzo.

Wyjątkowo twardo zawieszone, głośne w środku. Sprzedający twierdzi że to od opon 19'.

Trochę mnie również ostudziła lektura Waszego forum na temat kosztów wymiany rozrządu w silnikach 2.8 T.

Jako że finanse mam ograniczone chcę celować w lata 2004-2007 bo jak jak znam życie jeszcze pewnie trzyba będzie 3-5 tysięcy włożyć w pakiet startowy.

Prosze o informację:

Czy Signum jest przy zwykłym zawieszniu też twarde i tak głośne ?

Czy w wersji po lifcie występowały silniki 3.2? Podobno jeszcze w 2005 były te motory.

Czy Vectra Combi miała silniki 3.2?

Czy rzeczywiście ważne jest by kupić auto ze skrzynią AF40 a nie ze starsza AF33?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szukaj Signum polift 2,0 turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po za tym VC czy Signum wygluszeniem nie grzeszy.To tylko auto klasy sredniej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zalezy w porównaniu do czego. Zawieszenie też zależy do czego porównywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego co do głośności... 4 lata temu po przesiadce z VB 1.6 16V do VC 1.8 byłem zaskoczony tym że starszy model był dużo lepiej wyciszony oraz według mnie bardziej przytulny.

Miałem okazje jezdzić również GTSem 2.0 T z oponami 235/35/19 i było strasznie twardo, ale po dobrej drodze auto szło jak po szynach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> tak więc ten gościu od Signuma mógł mieć rację. Na zwykłym zawieszeniu i oponach 225/45-50 powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opony i wielkość kół jak najbardziej wpłynęły na odczucia hałasu i twardości! Nawet przede wszystkim! 3.2 nie było w polifcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

..ale z kolei widzę że 2.0 T występuje głownie ze skrzyniami manualnymi. Czy się mylę?


A może któryś z kolegów oglądał tego Opla Signum:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

z Wschowej.

Wszystko mi odpowiada ale trochę intryguje zadziwiająco mały przebieg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie mylisz sie.Nie bylo automatow z 2.0T.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to teraz juz nie wiem czy szukać 3.2 z problematyczną skrzynią automatyczna czy poliftowy 2.8 z drogim rozrządem, ale wygląda że ewentualna naprawa skrzyni bedzie tańsza niż wymiana rozrzadu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×