Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jakub wawa

Signum, dużo pytań i watpliwości.

Recommended Posts

Czas na zmianę auta. Spodobało mi się Signum i dlatego mam do szanownego grona parę pytań.

Miałem już okazję przejechać się w Warszawie 2.8 T w wersji Cosmo Sport. Auto wizualnie spodobało się mnie i mojej żonie , natomiast jazda próbna już nie za bardzo.

Wyjątkowo twardo zawieszone, głośne w środku. Sprzedający twierdzi że to od opon 19'.

Trochę mnie również ostudziła lektura Waszego forum na temat kosztów wymiany rozrządu w silnikach 2.8 T.

Jako że finanse mam ograniczone chcę celować w lata 2004-2007 bo jak jak znam życie jeszcze pewnie trzyba będzie 3-5 tysięcy włożyć w pakiet startowy.

Prosze o informację:

Czy Signum jest przy zwykłym zawieszniu też twarde i tak głośne ?

Czy w wersji po lifcie występowały silniki 3.2? Podobno jeszcze w 2005 były te motory.

Czy Vectra Combi miała silniki 3.2?

Czy rzeczywiście ważne jest by kupić auto ze skrzynią AF40 a nie ze starsza AF33?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szukaj Signum polift 2,0 turbo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po za tym VC czy Signum wygluszeniem nie grzeszy.To tylko auto klasy sredniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zalezy w porównaniu do czego. Zawieszenie też zależy do czego porównywać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego co do głośności... 4 lata temu po przesiadce z VB 1.6 16V do VC 1.8 byłem zaskoczony tym że starszy model był dużo lepiej wyciszony oraz według mnie bardziej przytulny.

Miałem okazje jezdzić również GTSem 2.0 T z oponami 235/35/19 i było strasznie twardo, ale po dobrej drodze auto szło jak po szynach

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ok.gif" alt=":ok:"> tak więc ten gościu od Signuma mógł mieć rację. Na zwykłym zawieszeniu i oponach 225/45-50 powinno być ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opony i wielkość kół jak najbardziej wpłynęły na odczucia hałasu i twardości! Nawet przede wszystkim! 3.2 nie było w polifcie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

..ale z kolei widzę że 2.0 T występuje głownie ze skrzyniami manualnymi. Czy się mylę?


A może któryś z kolegów oglądał tego Opla Signum:

Please login or register to see this link.

z Wschowej.

Wszystko mi odpowiada ale trochę intryguje zadziwiająco mały przebieg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie mylisz sie.Nie bylo automatow z 2.0T.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to teraz juz nie wiem czy szukać 3.2 z problematyczną skrzynią automatyczna czy poliftowy 2.8 z drogim rozrządem, ale wygląda że ewentualna naprawa skrzyni bedzie tańsza niż wymiana rozrzadu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...