Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

GBNET

Pomocy! dziwne szarpanie

Polecane posty

Witam, zaczne od poczatku. jakos 9 miesiecy temu auto zaczeło szarpac najpierw raz, 500km przerwy pozniej coraz czejsciej az wkoncu caly czas. oddałem auto do mechanika stwierdził ze przepustnica i wymienił przepustnice na nowa, wszystko było ok jakis czas temu znowu pojawiły sie te obiawy ale nagle znikneło, pozniej znowu ale lekkie szarpanie i chwile, pozniej obiawy znikneły na jakis czas pozniej znowu sie pojawiły i znikały no i teraz znow coraz czesiej raz jade i nic a raz jade i sa, zdarza sie ze gasnie jak stoje w miejscu. silnik 2.0dti

prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze VB DTI nie ma przepustnicy - więc dowiedz sie co tak naprawdę wymienił Ci mechanik.

Po drugie - czy zapala sie kontrolka silnika check engine w momencie kiedy są problemy?

Po trzecie - podepnij komputer i sprawdź parametry pracy silnika.

Po czwarte - zapoznaj sie ze strukturą forum i zakładaj tematy w odpowiednich działach (VB-silniki diesla)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiec nie przepustnice a przepływomierz powietrza , nie konkrolka sie nie pali

mam konto od 45 minut wiec daj mi troche czasu aby to ogarnac co gdzi i jak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez GBNET

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no to zacznij o tego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

marcinek - możesz .... ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

co? Bo nie rozumiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze to byc problem z EGR?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej byłby błąd... Sprawdzić możesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak mnie się wdaje że coś masz nie tak z ciągłością na wtyku czujnika obrotu wału lub wtyk przepływomierza albo jego masa nie kontaktuje dobrze.

Ale jak marcinek180 pisze pod komputer podpiąć i nie będziemy się wysilali wymyślając różne teorie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w czartek wykreciłem zawór egr, był czysty, wkreciłem go. samochod stał do wczoraj, przejechałem jakies 20km wszystko było ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ot i taka naprawa cieszy wykręcic i wkręcić i jest ok to mechanik nie potrzebny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koło też można było odkręcić i pewnie by pomogło :-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

auto podlaczone pod komuputer pokazywało tylko bład czujnika pedału hamulca zapala sie pomaranczowy check nacinse pedał gasnie, został przeczyszczony przepływomierz powietrza i egr, 10 km normalnej jazdy pozniej znow szarpanie( wyglada to tak jakby silnik na chwile przestał pracowac) stajac w miejscu gasnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak zadałeś sobie tyle trudu i zapłaciłeś za podłączenie pod komputer to czemu nie zrobiłeś sobie logów podczas pracy silnika lub parametrów podczas pracy np opcom

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Lub innym fejsem program Abcom, opel tech2

zJkM9Sm.jpg

Wtedy łatwiej coś powiedzieć co dolega silnikowi bo przy tych objawach muszą być błędy np od pompy (kąty wtrysku) , od czujnika obrotu wału , od czujnika obrotu wałka pompy no i oczywiście egr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×