Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
bartek4334

Prośba o opinie

Polecane posty

Witam. Panowie jestem całkowitym laikiem w temacie Opla. Oglądałem wczoraj Vectre z poniższego linku i opiszę co w niej jest do roboty.

Lekkie rdzawki na wszystkich czterech nadkolach, zderzak tył poobijany najprawdopodobniej przez ciąganą przyczepę, siedzenie kierowcy nie blokuje się w pewnym momencie i nie jedzie do przodu, silnik odpala od strzała, ładnie i równo chodzi, podczas jazdy ładnie się spisywał, wiadomo że szatan dróg to nie jest, ale jakoś jechał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Zawieszenie, hamulce, sprzegło i inne sprawy mechaniczne też okej.

No i jest jedna sprawa, która mnie martwi. Osobiście na jeździe testowej mi się to nie zdarzyło, ale tak jak w opisie, Autko potrafi zgasnąć i zapala się check engine. Normalnie po chwili można je odpalić. Podobno na kompie wykazało, ze to przepływomierz, a jak wy myślicie?

Czy to autko według Was jest warte tej ceny? Czy bać się tego Chcek Engine?

Nie ukrywam, ze zależy mi na czasie i szybkiej odpowiedzi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

@edit:

No tak gapa ze mnie:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez bartek4334

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wysłałeś linku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

@ Trochę dziwne, że gość był podłączeniu do kompa a 40zl na wymianę mu już było szkoda? Może ma swój ale ogólnie 40zl to kosztuje podłączenie pod ten komputer wiec kolejnych sskoda mu było na przepływomierz?

Cena 3000 nie jest duża ale nie wiem czy pchał bym się w diesla za 3000 gdzie np wymiana pompy może kosztować połowę samochodu.

Gość jak widze handluje autami? Ma jeszcze wystawiona primere

Edytowano przez Jari74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak słusznie zauważyłeś gość jest handlarzem, ale takim normalnym, naprawdę do pogadania, a jak każdy pewnie szczędzi każdy grosz.

Podobno chciał wymienić ten przepływomierz, ale nigdzie w okolicy nie znalazł, a do zamawiania z allegro jest sceptycznie nastawiony.

Noo niestety nie stać mnie na więcej, na autko mam przeznaczone maks. 3500zł. Odlądałem za 2800zł Vectre z 96r. ale w porównaniu do tej to tragedia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Autko jest mi potrzebne do codziennych dojazdów do pracy ok. 60-70km dziennie i raz na miesiąc wypad na week 200km w jedną stronę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ogólnie szukałem spośród całej gamy aut, ale vectra wydała mi się takim złotym środkiem. Myślałem o troszkę mniejszym Golfie 3 ale też cieżko znaleźć coś ładnego w tej cenie z silnikiem diesla

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale spiech to najgorszy doradca heh.

Trochę mi nie pasuje sprawa z tym przepływomierzem ale patrząc z drugiej strony w każdym aucie a tym bardziej nastoletnim będzie coś do roboty.

Poczekajmy jeszcze na opinie innych

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego dopóki SAM OSOBIŚCIE nie sprawdzisz co to jest za kod błędu to nie pchaj się w to auto skoro kasy nie masz. Jeśli się nie mylę to DTI nie powinien zgasnąć od uwalonego przepływomierza! Zgasnąć może jedynie przez zepsuty sterownik pompy więc spore koszta regeneracji pompy lub przez czujnik położenia wału. Poza tym nie wiem czy Jari miał na myśli używany przepływomierz? - bo nawet zamiennik których zdecydowanie nie polecam kosztuje więcej...

Jeśli auto Ci się podoba to proponuje zrobić tak: poczytaj jakie kody błędów są od pompy i je sobie zapisz i umów się ze sprzedającym że jedziecie na kompa za którego zapłacisz. Jeśli będą błędy od pompy - podziekuj i uciekaj. Jeśli inne - targuj na naprawę bo w zasadzie wszystko inne oprócz pompy jest do naprawy za +/-300zł i kupuj.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcinek autor miał wcześniej napisane,ze sprzedawca mówił mu iz przepływomierz to koszt 40zl. Ja się sugerowalem tym

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Jari74

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jari74, oczywiście, masz rację. Pośpiech jest wskazany przy łapaniu pcheł. Oczywiście nie byłem sam na oględzinach tylko z dziewczyną i teściową i jak to kobity. Bierz, bierz bo fajny

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale wolałem sobie odpuścić i zasięgnąć opinii. Gdyby nie ten silnik to na pewno bym się zdecydował.

marcinek180, tak apropo to silnik to 2.0DI czy DTI. Bo w opisie jest troszkę sprzeczność 2.0DTI powinno mieć ok.100KM, a nie 82KM.

Właśnie o takiej opcji myślałem. Umówię się z mechanikiem i pogadam ze sprzedającym czy zgadza się na podłączenie pod kompa.

Ogólnie moim zdaniem jak za takie pieniądze, a cena jż wynosi 2800zł, może jeszcze ze 100zł utarguję to autko jest spoko.

Mile widziane kolejne opinie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

@edit:

Czy te kody błędów które są w Excel są odpowiednie?

Edytowano przez bartek4334

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DTL to 82km a DTI to 101km. Z tego co widzę po napisie na klapie to DTI? (ale nie jestem pewny bo jestem na telefonie).

Można jeszcze sprawdzić w dokumentach po odznaczeniach. Wizualnie po silniku nie ocenie ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niby na klapie DTI

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> A na silniku gdzieś znajdę jakieś oznaczenie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To jest DTI 101KM

bo ma Intercooler. W DI wąż od turbo idzie bezpośrednio do kolektora. A tu w DTI idzie do chłodnicy i dopiero do kolektora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×