Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Mikua

Pomiar wtryskiwaczy 1.9 cdti z19DT

Polecane posty

Zrobiłem op-com'em pomiar wtrysków i oto co wyszło:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

silnik rozgrzany do 85 stopni, obstawiam ze wtryski do wymiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A cos sie dzieje z silnikiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od 1 tys obrotów jak trzymam równo obroty cos klepie pod maska i obroty faluja,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja przed tym sprawdzil bym wtryski w specjalistycznym zakladzie. A jezszcze przed tym zalal ze dwa trzy razy STP do wtryskow i poganial troche po autostradach.

Edytowano przez matoslaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poza tym 13,5V słabiutkie ładowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sugerujecie naprawe alternatora? tez mi sie wydaje że zbyt małe ładowanie, Niestety u mnie w mieście nie ma zakładu który to robi,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ale zeby bylo jasne to nie jest przyczyna stukania i falowania obrotow!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na jałowych obrotach nic nie faluje, obroty równe, jedynie jak jade np na drugim biegu i mam obroty ok 1200 to zaczyna falować i głośno stukać, raz miałem taka sytuacje że było ok 6 stopni, odpaliłem i coś mocno waliło w silniku,obroty falowały,dymiło sie z wydechu, po ok 10 sekundach wszystko wróciło do normy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bez fachowej oceny wtryskow sie nie obejdzie.Tym czasem tak jak pisze przeczysc troche wtryski moze akurat pomoze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sproboje, ogolnie mam możliwość kupienia bardzo tanio wtrysków,podobno w bardzo dobrym stanie, możliwość mam ich sprawdzenia,tylko nie mam gdzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popytaj tutaj:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na razie sprawdze zawory zawory czy maja odpowiedni luz,poźniej zabiore sie za wtryski,zobaczymy co bedzie,lecz cieżko u mnie na miejscu bedzie znaleść zakład, pozostanie wysyłka


rano przy odpaleniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na Twoim miejscu dokładnie sprawdziłbym świece żarowe. Ja miałem jedną uszkodzoną i objawy podobne. Dym z rury, falowanie obrotów na zimno i stuki- im chłodniej tym większe.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a ile powinno pokazywac i pokazuje u Was?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

patrząc na kontrolki to jakby altek nie domagał tak migają

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

do takich falowań w vectrze c jest soft aktualizowany

a jak stuka to luzy na zaworach do sprawdzenia

Edytowano przez xpirat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź styki we wtyczce na tym 3-cim wtrysku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pomiar na przelewach:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Silnik był rozgrzany, czas ok 4 min, wychodzi ze 2 i 3 do wymiany,

Od 1100 do 2000 tys sa metaliczne stuki i szarpanie silnikiem, egr całkowicie zaslepiony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×