Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Mikua

Pomiar wtryskiwaczy 1.9 cdti z19DT

Recommended Posts

Zrobiłem op-com'em pomiar wtrysków i oto co wyszło:

Please login or register to see this image.

silnik rozgrzany do 85 stopni, obstawiam ze wtryski do wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cos sie dzieje z silnikiem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od 1 tys obrotów jak trzymam równo obroty cos klepie pod maska i obroty faluja,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja przed tym sprawdzil bym wtryski w specjalistycznym zakladzie. A jezszcze przed tym zalal ze dwa trzy razy STP do wtryskow i poganial troche po autostradach.

Edited by matoslaw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poza tym 13,5V słabiutkie ładowanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sugerujecie naprawe alternatora? tez mi sie wydaje że zbyt małe ładowanie, Niestety u mnie w mieście nie ma zakładu który to robi,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ale zeby bylo jasne to nie jest przyczyna stukania i falowania obrotow!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jałowych obrotach nic nie faluje, obroty równe, jedynie jak jade np na drugim biegu i mam obroty ok 1200 to zaczyna falować i głośno stukać, raz miałem taka sytuacje że było ok 6 stopni, odpaliłem i coś mocno waliło w silniku,obroty falowały,dymiło sie z wydechu, po ok 10 sekundach wszystko wróciło do normy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Bez fachowej oceny wtryskow sie nie obejdzie.Tym czasem tak jak pisze przeczysc troche wtryski moze akurat pomoze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sproboje, ogolnie mam możliwość kupienia bardzo tanio wtrysków,podobno w bardzo dobrym stanie, możliwość mam ich sprawdzenia,tylko nie mam gdzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popytaj tutaj:

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na razie sprawdze zawory zawory czy maja odpowiedni luz,poźniej zabiore sie za wtryski,zobaczymy co bedzie,lecz cieżko u mnie na miejscu bedzie znaleść zakład, pozostanie wysyłka


rano przy odpaleniu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na Twoim miejscu dokładnie sprawdziłbym świece żarowe. Ja miałem jedną uszkodzoną i objawy podobne. Dym z rury, falowanie obrotów na zimno i stuki- im chłodniej tym większe.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a ile powinno pokazywac i pokazuje u Was?

Share this post


Link to post
Share on other sites

patrząc na kontrolki to jakby altek nie domagał tak migają

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

do takich falowań w vectrze c jest soft aktualizowany

a jak stuka to luzy na zaworach do sprawdzenia

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź styki we wtyczce na tym 3-cim wtrysku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomiar na przelewach:

Please login or register to see this image.

Silnik był rozgrzany, czas ok 4 min, wychodzi ze 2 i 3 do wymiany,

Od 1100 do 2000 tys sa metaliczne stuki i szarpanie silnikiem, egr całkowicie zaslepiony

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...