Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
hader

Wymiana zacisku hamulcowego Tył

Polecane posty

Siemanko! W Boże CIało

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Tak dzisiaj od 7 rano wymieniam klocki Hamulcowe, a co mi tam

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Zablokował mi się tłoczek na tylkym zacisku.

Jade zaraz do gościa po nowy zacisk, ale mam pytanie. Jak mam teraz odkrecic ten metalowy przwód hamulcowy? Wiem że kluczem płaskim ale niestety gwint na tej nakretce mi sie zjechał, co moge teraz zrobić?

Prosze was o pomoc mam jakies 9 godzin na naprawe

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teraz to bierz żabkę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Inną opcją jak jeszcze da radę jakiś klucz założyć względnie ciasno to załóż i pukaj młotkiem takie szarpnięcia jak by takie. :P A druga sprawa że gościu co sprzedaję zacisk Ci może ma też przewód to weź z przewodem :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Takie przewody najlepiej odkręcać kluczem oczkowym z nacięciem na rurkę, specjalnym do rurek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co racja to racja ale jak kolega juz obrobił śrubę to ciężko będzie mu teraz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dlatego najlepiej wziąć z rurką, starą zniszczyć a z drugiej strony odkręcić ją oczkowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm.. faktycznie, teraz nie mam pojęcia co zrobić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ponieważ kupiłem zacisk bez przewodu.

Edytowano przez hader

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Próbuj albo żabą albo nabić klucz 10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W takiej sytuacji najlepiej sprawdza sie żaba samozaciskowa pokazana na zdejęciu wyżej. Jesli nakrętka juz jest okrągła to mozna delikatnie spiłować boki żeby lepiej ujęła. O ile odkręcić ci się uda, to problem bedzie ze szczelnym dokręceniem. Prawdopodobnie bedziesz musiał kupić kawałek przewodu z zarobionymi nowymi końcówkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie pozyczyłem klucz jak na zdjeciu wyzej i poszlo do przodu. Juz założone i wszystko chodzi jak malina

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Pytanie mam tylko, czy teraz każde koło musze odpowietrzyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tam gdzie wymieniałeś zaciski tam trzeba odpowietrzyc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spoko czyli tylko to jedno z tyłu. Bo ktoś mi napisał, że teraz mam 4 koła odpowietrzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

teoretycznie jeśli płyn w zbiorniczku był cały czas nie uciekł do końca to wystarczy jedno koło to co robiłeś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale jeśli płyn zszedł do bardzo niskiego poziomu w zbiorniczku nie bylo nic to trzeba całość

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale no wątpię żebyś zlał tyle płynu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> więc wystarczy jedno koło to które robiłeś bo i tak każde koło ma osobny przewód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrz to co robiłeś i jeśli będzie słabo to odpowietrz resztę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie - jak Cichy radzi. Bo różnie z tym bywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Reasumując mój cały dzień.

Jeśli ktoś chce zdejmować zaciski tylne, to potrzeba:

-Bardzo dużo cierpliwości

-Płaska 19 mm klucz

-WD 40

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Mnie wyczerpał ten dzień

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nauka na dziś nie oszczędzaj na klockach hamulcowych

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dodał bym do składu, płyn hamulcowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×