Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Valavme

Ładowanie raz jest raz nie ma 1.7td isuzu

Polecane posty

Witam Paowie, hciałbym sie poradzić o co chodzi z moim alternatorem, otóż ładowanie raz jest a raz go nie ma. gdy obrotomierz dziala jest ladowaie czasami nagle obtoromierz opadnie do zera silnik czuc ze ma lzej ale wtedy ie ma ladowania. gdy ladowanie zalapie to od razu lekko spadna obroty silnika. W czym problem ze to ladowanie raz jest a raz go nie ma? Vectra B 1.7td isuzu. Proszę o pomoc, z góry dziekuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U szwagra jest troszkę inny problem ładowanie ma ale po mocniejsym dodaniu gazu, obstawiam regulator napięcia

Sprawdź jeszcze dobrze masę i kable przy altku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a gdzie jest masa przykrecona?


Dodam, ze to jest nowy alternator ktory lezal ( po gwarancji) mam tez jeszcze jeden z tym samym problemem, a do tej pory jezdzilem na trzecim ktory dzialal normalnie ale ostatnio przestał w ogóle ladować ( wskazowka obrotomierza chodzi normalnie ale nie ma ladowania, moze minimalne bez wlaczonego zadnego swiatla ani nic)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to skoro w 3 alternatorach ten sam objaw to chyba czas pomyśleć że problem jest w innym miejscu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pisałem aby sprawdzić masę, muszę popatrzeć w szwagra 1.7td gdzie jest przykrecona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, masa sprawdzona, obczyszczona i jest ok. Kable idace do alternatora tez sa w porzadku, przy alternatorze wszystko siedzi ładnie nic luźno. Problem nadal ten sam. ładowanie przeważnie jest kiedy silnik jest zimny. gdy troche pochodzi zaczyna wariować, potrafi skoczyc nawet powyzej 16V... Tutaj filmik jak zachowuje sie alterator. Proszę o pomoc i rady. Dziękuje.

w 12 sekundzie widac skok napiecia. dodam ze jak silnik zimny ladowanie 14,1v

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na regulator napięcia do wymiany w przypadku tego altka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To jest normalne bo wtedy ma silnik duże obciążenie altkiem który musi doładować coś co pożera (zwarcie) prąd np akumulator lub inny odbiornik dużej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A Ktoś inny niech się jeszcze wypowie. Co sadzicie o tym alternatorze? co moze byc nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Typowa usterka regulatora.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pisałem o regulatorze już w 2 poście

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i ladowanie przez to wlasnie tak raz jest raz nie ma?? i obrotomierz skacze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokładnie, raz może skakać na 16V a raz na 11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Obrotomierz skacze bo impulsy bierze z alternatora. Regulator do wymiany albo albo może olej z vacum pompy dostaje się na pierścienie ślizowe i szczotki. Mnie kiedyś przy podobnych objawach z tym, że obrotomierz i ładowanie zanikało na chwilkę i też po rozgrzaniu silnika pomogło wyczyszczenie pierścieni ślizowych. Generalnie patent z vacum pompą z tyłu alternatora jest do bani.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

okazalo sie ze kabel przy wtyczce do alternatora byl jakis felerny i raz laczyl raz nie... po wymianie jest wszystko ok. Dzięki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×