Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Valavme

Ładowanie raz jest raz nie ma 1.7td isuzu

Recommended Posts

Witam Paowie, hciałbym sie poradzić o co chodzi z moim alternatorem, otóż ładowanie raz jest a raz go nie ma. gdy obrotomierz dziala jest ladowaie czasami nagle obtoromierz opadnie do zera silnik czuc ze ma lzej ale wtedy ie ma ladowania. gdy ladowanie zalapie to od razu lekko spadna obroty silnika. W czym problem ze to ladowanie raz jest a raz go nie ma? Vectra B 1.7td isuzu. Proszę o pomoc, z góry dziekuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U szwagra jest troszkę inny problem ładowanie ma ale po mocniejsym dodaniu gazu, obstawiam regulator napięcia

Sprawdź jeszcze dobrze masę i kable przy altku

Share this post


Link to post
Share on other sites

a gdzie jest masa przykrecona?


Dodam, ze to jest nowy alternator ktory lezal ( po gwarancji) mam tez jeszcze jeden z tym samym problemem, a do tej pory jezdzilem na trzecim ktory dzialal normalnie ale ostatnio przestał w ogóle ladować ( wskazowka obrotomierza chodzi normalnie ale nie ma ladowania, moze minimalne bez wlaczonego zadnego swiatla ani nic)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to skoro w 3 alternatorach ten sam objaw to chyba czas pomyśleć że problem jest w innym miejscu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem aby sprawdzić masę, muszę popatrzeć w szwagra 1.7td gdzie jest przykrecona

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, masa sprawdzona, obczyszczona i jest ok. Kable idace do alternatora tez sa w porzadku, przy alternatorze wszystko siedzi ładnie nic luźno. Problem nadal ten sam. ładowanie przeważnie jest kiedy silnik jest zimny. gdy troche pochodzi zaczyna wariować, potrafi skoczyc nawet powyzej 16V... Tutaj filmik jak zachowuje sie alterator. Proszę o pomoc i rady. Dziękuje.

w 12 sekundzie widac skok napiecia. dodam ze jak silnik zimny ladowanie 14,1v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląda na regulator napięcia do wymiany w przypadku tego altka

Please login or register to see this quote.

To jest normalne bo wtedy ma silnik duże obciążenie altkiem który musi doładować coś co pożera (zwarcie) prąd np akumulator lub inny odbiornik dużej mocy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Ktoś inny niech się jeszcze wypowie. Co sadzicie o tym alternatorze? co moze byc nie tak?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typowa usterka regulatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisałem o regulatorze już w 2 poście

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ladowanie przez to wlasnie tak raz jest raz nie ma?? i obrotomierz skacze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dokładnie, raz może skakać na 16V a raz na 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obrotomierz skacze bo impulsy bierze z alternatora. Regulator do wymiany albo albo może olej z vacum pompy dostaje się na pierścienie ślizowe i szczotki. Mnie kiedyś przy podobnych objawach z tym, że obrotomierz i ładowanie zanikało na chwilkę i też po rozgrzaniu silnika pomogło wyczyszczenie pierścieni ślizowych. Generalnie patent z vacum pompą z tyłu alternatora jest do bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

okazalo sie ze kabel przy wtyczce do alternatora byl jakis felerny i raz laczyl raz nie... po wymianie jest wszystko ok. Dzięki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...