Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
ajuready

Przerywa na jeden gar

Polecane posty

Witam.

Na początku chce zaznaczyć że jesrem tu nowiutki.Zarejestrowałem się na forum bo liczę na waszą pomoc.

Przechodząc do problemu: Moja Viki przerywa na jednym garze. Gdy odpalam jest w porządku ale po chwili zaczyna przerywać.Czyli gdy podejdę do wydechu i przyłoże rękę ( bo tak najlepiej to czuć) to efekt jest taki że mocniej bucha powietrze z wydechu jak z kompresora.Mam nadzieję że wystarczająco opisałem problem i prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie szarpie silnikiem ? jest gaz ? świece ,kable , cewka dawno wymieniane ?


który rok auta ? masz cewke czy listwę ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle szarpie co trzesię całą budą na wolnych obrotach.Nie mam gazu.Kable i świece wymieniałem w tamtym roku.Cewki nie wymieniałem bo mam cewke. A autko z 95r.


Mogę podejrzewać kończącą się cewkę bo wykręcałem świece i dwie są ok a pozostałe dwie były trochę bardziej przyjarane i jedna z nich była ciut wilgotna.Poza tym jeden z kabli miałem nagryziony przez jakiegoś jeb....go gryzonia (pewnie kuna bo pod robotą łazi ich od groma) ale zamieniałem przewody ten nagryziony wymieniłem i dalej jest jak było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

podmień cewke na sprawdzenie kable i świece jakich firm ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko że nie mam skąd wziąć drugiej cewki. świece ngk a kable sentech ale za firmę kabli głowy nie dam


A co powiecie o cewce którą zakłada się bezpośrednio na świece ? Szukając nowej cewki spotkałem się własnie z takimi. To jest jakaś różnica między taką jaką mam obecnie założoną czy moge się zdecydowac też na taką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cewkę musisz dobrać do silnika czyli taką jaką masz, inaczej może to nie grać, Na Twoim miejscu wykręcił bym cewke i popatrzył czy niema na niej jakiegoś pęknięcia, te cewki lubiały niestety siadać dość często i małe pęknięnie wystarczyło by zaczął przerywać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Taka cewka jest do niwszego silnika. Te kabke wyrzuć i załóż jakieś normalne, np. NGK, potem można myśleć dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok. Postaram się zdobyć jak najszybciej cewke,wymienie kable i dam znać jaki rezultat


Wyjąłęm starą cewke (bo tyle narazie zrobie) i pomierzyłem opory:

Na pierwotnym-zakres 200 kilo ohm:

1-2 ; 17,9 kilo ohm

1-3 ; 82 kilo ohm

1-4 ; 82 kilo ohm

2-3 ; 48,6 kilo ohm

2-4 ; 48,9 kilo ohm

Na pierwotnym-zakres 20 mega ohm:

1-2 ; 0,36 mega ohm

1-3 ; 2,95 mega ohm

1-4 ; 2,95 mega ohm

2-3 ; 2,47 mega ohm

2-4 ; 2,48 mega ohm

Na wtórnym-zakres 20 kilo ohm:

1-4 ; 6,30 kilo ohm

2-3 ; 6,30 kilo ohm

Co możecie powiedzieć o cewce na podstawie zmierzonych oporów ? Jak mierzyłem na pierwotnym to wskazania wychodziły w jednym kierunku,jak zmieniłem biegunowość to opór miałem tylko między 1-2 stykiem (124 kilo ohmy lub 1,57 mega ohmów).


Podmieniłem cewke i bez zmian. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania i wyszło równo po 14 barów. Iskry też daje równo.

Jakieś pomysły co może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem świece dla pewności ale z każdym dniem jest coraz gorzej.Na wolnych obrotach silnik trzęsie całą buda i zauważyłem nieco większe spalanie.

Zaczynam tracić cierpliwość do tego samochodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wiązkę wtrysków. Kable zapłonowe podmieniałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×