Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
ajuready

Przerywa na jeden gar

Recommended Posts

Witam.

Na początku chce zaznaczyć że jesrem tu nowiutki.Zarejestrowałem się na forum bo liczę na waszą pomoc.

Przechodząc do problemu: Moja Viki przerywa na jednym garze. Gdy odpalam jest w porządku ale po chwili zaczyna przerywać.Czyli gdy podejdę do wydechu i przyłoże rękę ( bo tak najlepiej to czuć) to efekt jest taki że mocniej bucha powietrze z wydechu jak z kompresora.Mam nadzieję że wystarczająco opisałem problem i prosze o pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie szarpie silnikiem ? jest gaz ? świece ,kable , cewka dawno wymieniane ?


który rok auta ? masz cewke czy listwę ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie tyle szarpie co trzesię całą budą na wolnych obrotach.Nie mam gazu.Kable i świece wymieniałem w tamtym roku.Cewki nie wymieniałem bo mam cewke. A autko z 95r.


Mogę podejrzewać kończącą się cewkę bo wykręcałem świece i dwie są ok a pozostałe dwie były trochę bardziej przyjarane i jedna z nich była ciut wilgotna.Poza tym jeden z kabli miałem nagryziony przez jakiegoś jeb....go gryzonia (pewnie kuna bo pod robotą łazi ich od groma) ale zamieniałem przewody ten nagryziony wymieniłem i dalej jest jak było.

Share this post


Link to post
Share on other sites

podmień cewke na sprawdzenie kable i świece jakich firm ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko że nie mam skąd wziąć drugiej cewki. świece ngk a kable sentech ale za firmę kabli głowy nie dam


A co powiecie o cewce którą zakłada się bezpośrednio na świece ? Szukając nowej cewki spotkałem się własnie z takimi. To jest jakaś różnica między taką jaką mam obecnie założoną czy moge się zdecydowac też na taką?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cewkę musisz dobrać do silnika czyli taką jaką masz, inaczej może to nie grać, Na Twoim miejscu wykręcił bym cewke i popatrzył czy niema na niej jakiegoś pęknięcia, te cewki lubiały niestety siadać dość często i małe pęknięnie wystarczyło by zaczął przerywać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taka cewka jest do niwszego silnika. Te kabke wyrzuć i załóż jakieś normalne, np. NGK, potem można myśleć dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Postaram się zdobyć jak najszybciej cewke,wymienie kable i dam znać jaki rezultat


Wyjąłęm starą cewke (bo tyle narazie zrobie) i pomierzyłem opory:

Na pierwotnym-zakres 200 kilo ohm:

1-2 ; 17,9 kilo ohm

1-3 ; 82 kilo ohm

1-4 ; 82 kilo ohm

2-3 ; 48,6 kilo ohm

2-4 ; 48,9 kilo ohm

Na pierwotnym-zakres 20 mega ohm:

1-2 ; 0,36 mega ohm

1-3 ; 2,95 mega ohm

1-4 ; 2,95 mega ohm

2-3 ; 2,47 mega ohm

2-4 ; 2,48 mega ohm

Na wtórnym-zakres 20 kilo ohm:

1-4 ; 6,30 kilo ohm

2-3 ; 6,30 kilo ohm

Co możecie powiedzieć o cewce na podstawie zmierzonych oporów ? Jak mierzyłem na pierwotnym to wskazania wychodziły w jednym kierunku,jak zmieniłem biegunowość to opór miałem tylko między 1-2 stykiem (124 kilo ohmy lub 1,57 mega ohmów).


Podmieniłem cewke i bez zmian. Sprawdziłem też ciśnienie sprężania i wyszło równo po 14 barów. Iskry też daje równo.

Jakieś pomysły co może być?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymieniłem świece dla pewności ale z każdym dniem jest coraz gorzej.Na wolnych obrotach silnik trzęsie całą buda i zauważyłem nieco większe spalanie.

Zaczynam tracić cierpliwość do tego samochodu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź wiązkę wtrysków. Kable zapłonowe podmieniałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...