Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
maciejvectra

Vectra B 2.0 TDI 1999, niskie obroty, hałas na biegu jałowym

Recommended Posts

Witam,

Mam problem z moja Vectra. Po wymianie poduszek silnika strasznie trzęsie autem na biegu jałowym. Po dodaniu lekko gazu wszystko ustaje.

Obroty są na poziomie 700 na biegu jałowym, wszystko ustaje przy ok 900.

Moje pytanie czy dobrze kombinuje że hałas i drżenie jest wynikiem niskich obrotów silnika. Czy mogę sam w jakiś sposób je zwiększyć. Czytałem na forach o jakiejś śrubce na przepustnicy ale chciałbym konkretną informację.

Nie oczekuje diagnozy tylko pomysłów i rad od czego zacząć.(PS nie piszcie ze od wizyty u mechanika:))

Dzieki za pomoc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od wizyty u mechanika to nie zaczniemy, raczej zaczniemy od tego, iż naprowadzimy Cię na dobre oznaczenie silnika

Nie masz TDI tylko DTI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry literówka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> spieszyłem się bo w pracy jestem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

A obroty powinny być 800 lepiej jest jak są 850 czyli masz coś nie tak z obrotami.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko czy to naocznie sprawdzone te obroty, czy podpiete pod kompa, ja u siebie też mogę powiedzieć ze obroty mam 500 na oko pod kompem 650

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samemu możesz sprawdzić i ewentualnie poprawić obroty silnika - za pomocą komputera i programu diagnostycznego np. TECH2, OP-COM, CDTiF. Śrubką to się kręciło przy pompach z silnikami 1.7 TD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pierwszą rzeczą którą bym zrobił, to wy***rdolił wszystkie poduszki za 50 zl , i założył oryginały ew., lemferder ( nie wiem jak sie to pisze), poducha pod skrzynie 500 zl, ustała połowa skakania deski w samochodzie, zrobienie pompy ustało całkowicie.

rozumiem ze wykluczyłeś wszystkie pierdoły które moga opierać się o motor względem budy ?

edit: biegu jałowego bym nie ruszał kompem, niema sensu tego robić.

Edited by BartekN86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...