Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
maciejvectra

Vectra B 2.0 TDI 1999, niskie obroty, hałas na biegu jałowym

Polecane posty

Witam,

Mam problem z moja Vectra. Po wymianie poduszek silnika strasznie trzęsie autem na biegu jałowym. Po dodaniu lekko gazu wszystko ustaje.

Obroty są na poziomie 700 na biegu jałowym, wszystko ustaje przy ok 900.

Moje pytanie czy dobrze kombinuje że hałas i drżenie jest wynikiem niskich obrotów silnika. Czy mogę sam w jakiś sposób je zwiększyć. Czytałem na forach o jakiejś śrubce na przepustnicy ale chciałbym konkretną informację.

Nie oczekuje diagnozy tylko pomysłów i rad od czego zacząć.(PS nie piszcie ze od wizyty u mechanika:))

Dzieki za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od wizyty u mechanika to nie zaczniemy, raczej zaczniemy od tego, iż naprowadzimy Cię na dobre oznaczenie silnika

Nie masz TDI tylko DTI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry literówka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> spieszyłem się bo w pracy jestem..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A obroty powinny być 800 lepiej jest jak są 850 czyli masz coś nie tak z obrotami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko czy to naocznie sprawdzone te obroty, czy podpiete pod kompa, ja u siebie też mogę powiedzieć ze obroty mam 500 na oko pod kompem 650

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Samemu możesz sprawdzić i ewentualnie poprawić obroty silnika - za pomocą komputera i programu diagnostycznego np. TECH2, OP-COM, CDTiF. Śrubką to się kręciło przy pompach z silnikami 1.7 TD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pierwszą rzeczą którą bym zrobił, to wy***rdolił wszystkie poduszki za 50 zl , i założył oryginały ew., lemferder ( nie wiem jak sie to pisze), poducha pod skrzynie 500 zl, ustała połowa skakania deski w samochodzie, zrobienie pompy ustało całkowicie.

rozumiem ze wykluczyłeś wszystkie pierdoły które moga opierać się o motor względem budy ?

edit: biegu jałowego bym nie ruszał kompem, niema sensu tego robić.

Edytowano przez BartekN86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×