Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
kaskunek

Czujnik obrotu wału ??

Polecane posty

Jestem zielony także nie śmiać się :-)

Czujnik obrotu wału to to samo co czujnik położenia wału ????

Jak sprawdzić czy owy czujnik jest dobry - dlaczego pytam bo w omege komputer pokazywał że walnięty jest czujnik a raz pokazywał brak sygnału a okazało się że przy listwie wtryskowej był luźny na wtyku.

Mierzył ktoś jakie ma parametry dobry czujnik ??? albo inaczej jak sprawdzić taki czujnik ???

Bo jeżeli czujnik był by uszkodzony to by zaraz po odpaleniu wywalał błąd albo na przykład po 15 minutach pracy na postoju dobrze myślę ????

Napisano (edytowany)

Ogolnie to sie na niego mówi czujnik położenia walu.

Jak sprawdzic, jest na filmiku ponizej:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

W mojej 97' 2.0 vectrze b dti wywalało błąd dopiero po nagrzaniu się do 90 stopni. Obrotomierz przestawał działać, i załączał się jakby tryb awaryjny, silnik chodził nierównomiernie,a po zgaszeniu go, nie dało sie go odrazu odpalic, mozna bylo krecic do woli, trzeba bylo poczekac az ostygnie. Czasem po odpaleniu się pokazywała kontrolka tez na chwilkę, dosłownie 5 sec. Ale było wtedy też turbo sp*****zielone, wiec możliwe że to nie od czujnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image