Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Szuler

Vectra B 1.6 16V po odpaleniu gaśnie.

Recommended Posts

Witam.

Nie za bardzo wiem czy wybieram odpowiedni dział i zapewne ktoś podobny problem już miał.

Vectra B 1.6 16V 1999 rok w gazie Holenderskim. Rano odpaliła normalnie na benzynie po jakimś tam czasie wskoczył gaz i przez cały dzień było OK, odpalana kilkanaście razy. Jeden z kolejnych był następujący. Odpaliła od pierwszego obrotu po czym ledwo chodziła na obrotach rzędu 300 i zgasła. Próby ponownego odpalenia kończyły się tak samo. Trzymanie wciśniętego pedału gazu nic nie pomaga ale pompując gazem raz za razem udało mi się podtrzymać ją na tyle długo, że przełączyła się na LPG i na LPG chodziło wszystko cacy. Przejechałem kilka kilometrów, zgasiłem pod domem i historia ta sama. Odpala od razu po czym gaśnie chyba, że dokonuję podobnego zabiegu z pedałem gazu (pompowanie) ale nawet pompując to chodzi ledwo, ledwo i znów na LPG elegancko bez zarzutów.

Pompa paliwa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pompa paliwa na pierwszy rzut, chociaż zastanów się najpierw nad filtrem paliwa, jeśli dawno nie był wymieniany. Błędów nie ma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

No właśnie żaden check się nie pojawia kurcze. Sprawdzać zapewne trzeba po kolei ale do, którego momentu układu benzynowego. Od pompki do filtra czy jeszcze dalej patrzeć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli dawno nie wymieniałeś filtra to zacznij od niego. Miałem taki przypadek że przez niego samochód przestał jeździć od razu. Następna pompka, potem regulator ciśnienia i drożność przewodów

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwna, dziwna historia. Zaszedłem do garażu wyciągać pompkę paliwa i tak jeszcze postanowiłem zakręcić z raz, posłuchać czy pompka chodzi itd. Ku mojemu zdziwieniu zagadał normalnie i chodził zupełnie zwyczajnie. Nie omieszkam mimo to wymienić filtra, przeczyścić krokowca, przyjrzeć się pompce, bo ten problem może wrócić kiedyś w najmniej potrzebnym momencie ale czym takie zachowanie auta mogło być spowodowane? Coś się przykleiło do smoka w zbiorniku po czym odpadło czy co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wróci i to pewnie szybciej niż myślisz. Jeśli to pompka to oznacza początek jej końca. Poprostu mogła jeszcze zaskoczyć

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...