Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Szuler

Vectra B 1.6 16V po odpaleniu gaśnie.

Polecane posty

Witam.

Nie za bardzo wiem czy wybieram odpowiedni dział i zapewne ktoś podobny problem już miał.

Vectra B 1.6 16V 1999 rok w gazie Holenderskim. Rano odpaliła normalnie na benzynie po jakimś tam czasie wskoczył gaz i przez cały dzień było OK, odpalana kilkanaście razy. Jeden z kolejnych był następujący. Odpaliła od pierwszego obrotu po czym ledwo chodziła na obrotach rzędu 300 i zgasła. Próby ponownego odpalenia kończyły się tak samo. Trzymanie wciśniętego pedału gazu nic nie pomaga ale pompując gazem raz za razem udało mi się podtrzymać ją na tyle długo, że przełączyła się na LPG i na LPG chodziło wszystko cacy. Przejechałem kilka kilometrów, zgasiłem pod domem i historia ta sama. Odpala od razu po czym gaśnie chyba, że dokonuję podobnego zabiegu z pedałem gazu (pompowanie) ale nawet pompując to chodzi ledwo, ledwo i znów na LPG elegancko bez zarzutów.

Pompa paliwa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa na pierwszy rzut, chociaż zastanów się najpierw nad filtrem paliwa, jeśli dawno nie był wymieniany. Błędów nie ma?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie żaden check się nie pojawia kurcze. Sprawdzać zapewne trzeba po kolei ale do, którego momentu układu benzynowego. Od pompki do filtra czy jeszcze dalej patrzeć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli dawno nie wymieniałeś filtra to zacznij od niego. Miałem taki przypadek że przez niego samochód przestał jeździć od razu. Następna pompka, potem regulator ciśnienia i drożność przewodów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziwna, dziwna historia. Zaszedłem do garażu wyciągać pompkę paliwa i tak jeszcze postanowiłem zakręcić z raz, posłuchać czy pompka chodzi itd. Ku mojemu zdziwieniu zagadał normalnie i chodził zupełnie zwyczajnie. Nie omieszkam mimo to wymienić filtra, przeczyścić krokowca, przyjrzeć się pompce, bo ten problem może wrócić kiedyś w najmniej potrzebnym momencie ale czym takie zachowanie auta mogło być spowodowane? Coś się przykleiło do smoka w zbiorniku po czym odpadło czy co?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wróci i to pewnie szybciej niż myślisz. Jeśli to pompka to oznacza początek jej końca. Poprostu mogła jeszcze zaskoczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×