Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jareklomza

Dymek przy odpalaniu 2.0 DTI

Polecane posty

Witam

Od nie dawna mam taki problem, że viki gdy postoi troche czasu (ostygnie) zapala i wali dużą chmurę dymu, jak motor jest cieply to nawet sladu nie ma, po nocy jest tak ze jak odpalam to slychac jak pokolei zagra na zaworach. Dając delikatnie gazu slychac jakby takie bulgotanie w kokpicie i walnie delikatnie niebieskim dymkiem. Co według was mogło ulec uszkodzeniu? Czy to mogą być szklanki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jakie obroty ma rozrusznik podczas kręcenia widać na obrotku, jak za wolne to tak będzie on musi mieć kopa tym bardziej że jest ciepło.

Edytowano przez Dziadek vec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Dziadek jak odpala wali bialym dymem a gdy deczko sie przegazuje to wali niebieskim, niebieski pokazuje sie powyzej 2k obr/min ale to jest tylko chwilowe, pozniej juz nie ma niebieskiego dymu, po odpaleniu chodzi na 900 obr/min i powoli spada do 800 obr.min

Edytowano przez jareklomza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zostaje jeszcze turbina która może pluje olejem.

Zobacz usterki turbo.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No odnosnie tego co mi tu wstawiles to nie slyszalem zadnych nie pokojacych odglosow odnosnie turbiny pracuje dobrze załącza sie deczko powyzej 1.5k obr/min ciagnie (bynajmniej tak jak mi sie wydaje) bardzo dobrze, okolo 2 tyg temu wyczyscilem caly kolektor ssacy przepustnica i wszystko zrobione na polysk + 2 nowe uszczelki, jedynie zauwazylem tam co jest rura gumowa idaca od turbiny w strone chlodnicy ze delikatnie pluje olejem, poniewaz znajdowaly sie nie liczne slady oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×