Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jareklomza

Dymek przy odpalaniu 2.0 DTI

Recommended Posts

Witam

Od nie dawna mam taki problem, że viki gdy postoi troche czasu (ostygnie) zapala i wali dużą chmurę dymu, jak motor jest cieply to nawet sladu nie ma, po nocy jest tak ze jak odpalam to slychac jak pokolei zagra na zaworach. Dając delikatnie gazu slychac jakby takie bulgotanie w kokpicie i walnie delikatnie niebieskim dymkiem. Co według was mogło ulec uszkodzeniu? Czy to mogą być szklanki?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jakie obroty ma rozrusznik podczas kręcenia widać na obrotku, jak za wolne to tak będzie on musi mieć kopa tym bardziej że jest ciepło.

Edited by Dziadek vec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziadek jak odpala wali bialym dymem a gdy deczko sie przegazuje to wali niebieskim, niebieski pokazuje sie powyzej 2k obr/min ale to jest tylko chwilowe, pozniej juz nie ma niebieskiego dymu, po odpaleniu chodzi na 900 obr/min i powoli spada do 800 obr.min

Edited by jareklomza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zostaje jeszcze turbina która może pluje olejem.

Zobacz usterki turbo.

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No odnosnie tego co mi tu wstawiles to nie slyszalem zadnych nie pokojacych odglosow odnosnie turbiny pracuje dobrze załącza sie deczko powyzej 1.5k obr/min ciagnie (bynajmniej tak jak mi sie wydaje) bardzo dobrze, okolo 2 tyg temu wyczyscilem caly kolektor ssacy przepustnica i wszystko zrobione na polysk + 2 nowe uszczelki, jedynie zauwazylem tam co jest rura gumowa idaca od turbiny w strone chlodnicy ze delikatnie pluje olejem, poniewaz znajdowaly sie nie liczne slady oleju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...