Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

janek71

Nie odpala

Polecane posty

Czesc mam taki problem przed chwila wyjechałem z domu , gdy dodałem gazem nagle szarpnięcie i zaczeła spadać mi prędkość zgasiłem auto po tym juz nie odpaliło i do tego rozładowuje mi akumulator bardzo szybko , próbowałem kablami , ładowałem aku i nic proszę o poradę.

Samochód opel vectra b 1.8 16V LPG lecz jeźdzę na benzynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze sprobuj odpalic awaryjnie na lpg. Jezeli sie uda to pewnie pompa pal sie posypala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz instalację (kontrolka pozwoli ci odpalić bezpośrednio z gazu??) Jeżeli pozwoli to na gazie musisz dłużej pomęczyć na rozruszniku (ale bez przesady) aż kontrolka przestawi się na gaz. (nawet jeżeli masz przycisk przestawiony na gaz to na początku impuls idzie z benzyny po 1-2 sek dopiero idzie gaz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gaz uruchamia się przy temperaturze 40 chyba stopni a jak mam silnik nagrzać , zapomniałem dodać że jeżdżę na benzynie ponieważ 1 wtrysk od gazu jest walnięty. chce sprobowac teraz silniczek krokowy przeczyscic ale czy to ma coś wspólnego ? Vectra kreci normalnie , czyli to raczej nie rozrusznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trochę trudno będzie miał odpalić bez prądu, więc po kolei. Spróbuj podmienić aku i sprawdzić ładowanie. Rozładowuje szybko? Ile to jest? Miałeś to wcześniej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ze przestawia sie na lpg przy 40C nie oznacza, ze nie mozna awaryjnie odpalic, szczegolnie teraz gdy jest cieplo. Po prostu odpal na lpg i jak zaskoczy to pozwol mu sie na jalowym rozgrzac

Gorzej z tym padnietym wtryskiem...

Edytowano przez pitor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ma sekwencje to nie będzie tak łatwo odpalić na gazie. Nie wiem jak to odpalić w trybie awaryjnym na gazie ale podeślij model model sterownika. (albo wygoogluj powinna być instrukcja) A auto chyba jest pod domem więc spróbuj prostownik na przedłużaczu lub kogos z kablami

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

No i daj znać (check się pali? jakieś kontrolki?)

(na starej instalacji kiedyś wyczepiał mi się dolot powietrza na wysokości łączenia do silnika, możesz to sprawdzić ale wątpię że to to)

Edytowano przez Pasieq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I właśnie od checka należało zacząć, ale jak z pierwszego postu wynika że nie ma prądu a potem okazuje się ze kręci to trochę ciężko dojść do ładu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego czytaj uważnie prąd jest , lecz momentalnie rozładowuje mi się akumulator.Na popych też nie odpalił , węże są wszystkie na swoim miejscu , moge dodać ze klema od + akumulatora nie była dokręcona , oczywiście już to poprawiłem , tylko teraz pytanie czy to mogło coś uszkodzić ? bezpieczniki są wszystkie

co do kontrolek to teraz zauważyłem świeci się akumulator , wszystkie inne gasną może to jest źródło mojego problemu ?


Edytowano przez janek71

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hm musiałby się wypowiedzieć ktoś mądrzejszy ale wina może być alternatora lub świec (ewentualnie kabli zapłonowych)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie czytam uważnie. Napisałeś że rozładowuje szybko akumulator i że próbowałeś uruchamiać z przewodów. Czy tak się robi kiedy prąd jest. Pytam po raz drugi. Co to znaczy szybko rozładowuje? Kilka dni postoju czy może kilka minut? A może kilka sekund kręcenia? Check włącza się na chwilę po włączeniu zapłonu? Pompkę słychać? Wiesz od czego wogóle jest kontrolka z akumulatorem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozładowuje się po kilku sekundach kręcenia , kontrolka świeci się jak próbuje odpalić auto , wszystkie gasną ta jedna zostaje , chcek włącza się na chwile po wciśnięciu hamulca gaśnie, i z tego co wiem kontrolka akumulatora jest od ładownia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Która kontrolka świeci się podczas kręcenia? Nie chodzi o checka na midzie tylko o kontrolkę check engine

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Podczas kręcenia świeci się tylko jedna kontrolka czerwony akumulator na desce nic więcej, pisałem już

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co z tum checkiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pasek strzelił. Innego rozwiązania nie kojarze przy tych objawach. Dlatego nie masz ładowania i szybko wyładowuje ci się akumulator. Pewnie wspomagania też nie miałeś jak już poczułeś że coś nie tak

Edytowano przez Pasieq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kontrolka check na desce sie na świeci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego, dostałeś kilka tropów - probuj dzialac. Check na desce nie zaświeci gdy pompa paliwa nie pracuje. Objawy znam z autopsji bo obecnie jestem w trakcie wymiany padniętej pompy. A wyczerpanie aku moze byc efektem wielu prób odpalenia. Aby bezkosztowo próbować zweryfikowac pompę to dźwignij kanapę z tyłu i postukaj mocno w pompę - jest szansa że się odwiesi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cośnie dodałomojego postu. Sprawdź bezpieczniki za akumulatorem. Na 99% masz spalony fv6. Oczywiście może to być wynikiem zatarcia pompy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×