Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam, w mojej vectrze pękła magistrala wody na odcinku gdzie znajduje się plastikowa rurka. Czy można ją jakoś skleić, pospawać czy muszę szukać drugiej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko i wyłącznie druga

Share this post


Link to post
Share on other sites

życzę powodzenia .....

To jest stary plastik i nie spawa się tego.

Nowa to koszt max 200 zł , a myślisz, że ktoś taniej choćby się podjął to pospawa ... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sezon jakiś się zaczął?? Mi szczeliła ta rura wczoraj :/
Widziałem w necie że jakiś magik pospawał a inny wyciął pęknięcie i wstawił węża gumowego z opaskami

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_39.gif" alt=":39:">

Nie praktykuje takich rzeczy i nie polecam. Poczytałem że jest troche demontażu jak się nie ma kanału, żeby od góry ją wytargać. Pytanie mam.

Czy oryginalna rura plastikowa jest na stałe złaczona z wężami gumowymi? czy jednak jest ona do wymiany? (nie mam jej jeszcze wyciągniętej). Na alledrogo widziałem samą rurę za 70 dych.

Damian masz już numery swojej magistrali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magistrala to jedna wielka całość.

Aczkolwiek ja obecnie mam rozbieralną.

Z 1.6 16V zrobiłem do swojej 1.8 16V pasuje też do 2.0 rzecz jasna. Każdy element mam wymienny. To długa historia ale idzie przerobić

wysłane z mojego szajsunga

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem, że pisałeś wcześniej o tej przeróbce.

PS. jak mam klime (ale jej nie mam bo był krasz i nie odbudowałem) to czy węże od wersji bez klimy spasują?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jej nie wyciągnołem ale jestem w trakcie myśle że dzisiaj uda mi się ją zdemontować.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupujesz sama rure dajesz opaski i po problemie

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this quote.

nie ma tam opasek weze sa jakby przygrzane do tej rury ale da sie to wykruszyc srubokretem albo obcegami

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ok. kupiłem samą rurę. Po majówce będzie robione. Dam znać jak poszło. W między czasie czekam na przepustnicę bo wywaliło mi już dawno gwint pod silniczek krokowy i jak się zrobi szpara to gwiżdże jakby tam była hiper turbina ;]

Share this post


Link to post
Share on other sites

wczoraj odebrałem wozidło od mechaników. Narobili się i skasowali 200. Czyli w sumie koszta 290zł. Testowany już na trasie wiec oby już więcej nie ciekło. Nie znam szczegółów co i jak robili. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można się podłączyć?

U mnie pierdzielnęło coś takiego na długości "plastikowej rurki".

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Numery części widać na zdjęciu. Mechanik twierdzi, że do wymiany jest całość tej magistrali (~200 zł na allegro), a ja w wątku widzę, że da się tylko ten plastik jest wymienny (~60 zł na allegro).

Jak to właściwie jest? Czy cieńsze rurki boczne da się przymocować czy nie da się do tej grubej głównej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymień sama rurkę magistrale

wykrusz te zgrzewy na tych wężach cienkich albo obetnij jak najbliżej nowe opaski opaski i po problemie

nie obcinaj tych grubych węży tylko wykrusz te opaski zgrzewy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tego sam nie zrobię, mechanik też mówi, że cienko z tym.

Doszedłem do wniosku, że nie ma co używki kupować skoro to taka wadliwa część, chociaż są w sprzedaży dokładnie tak samo oznaczone te "pająki".

Znalazłem coś takiego:

Please login or register to see this link.

Różni się numerem, ale rzekomo do mojego auta i silnika. Ciekawe czy podpasuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja robiłem to sam według opisu

trochę chęci mechanikia i da sie zrobic

zreszta zrobisz jak zechcesz...

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozumiem, że da się samemu, ale raz:nie mam kanału, dwa: wolę dać tę stówkę komuś kto założy rury w pół dnia, niż samemu dłubać 3 dni przez które stracę 300 zł - też robię w usługach i czas to dla mnie pieniądz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

magistrale wymieniasz z gory trzeba kolektor dolotowy zwalic i jest dobry dostep

ja ci nie kaze wymieniac własnymi rekami tylko chodziło mo o to ze da sie wymienic sama ta rure bez wiekszych problemów

Edited by kamil18183

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam trochę przytarte i przypalone te węże, na jednym końcówka połamana, więc jestem bliżej kupna kompletu. Czekam tylko na jakieś potwierdzenie czy to co w linku podałem pasi u mnie. Numer inny, w aso mówią, że tak czasem bywa, ale skoro część przeznaczona do tego rocznika/silnika to powinno pójść...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie coś mi przegryzło węże z tyłu za silnikiem, wydaje mi się że chodzi o magistralę wodną, patrzałem w katalog gates i wychodzi mi że powinna być tam magistrala w całości i dodatkowo jeden przewód wychodzący z nagrzewnicy i wchodzący do silnika. Ile tam jest węży razem, ja doszukałem się że magistrala do X20XEV z klimą manualną to GATES 3934

Please login or register to see this link.

i ewentualnie drugi wąż z nagrzewnicy do silnika, ale tego nie jestem pewien, czy to takie coś

Please login or register to see this link.

Czy są tam jakieś inne węże ?

Czy ktoś z Was jest mi to w stanie potwierdzić ?

Zapomniałem, VIN WOLOJBF19W1227280

Edited by witek_p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...