Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam, w mojej vectrze pękła magistrala wody na odcinku gdzie znajduje się plastikowa rurka. Czy można ją jakoś skleić, pospawać czy muszę szukać drugiej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko i wyłącznie druga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

życzę powodzenia .....

To jest stary plastik i nie spawa się tego.

Nowa to koszt max 200 zł , a myślisz, że ktoś taniej choćby się podjął to pospawa ... ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sezon jakiś się zaczął?? Mi szczeliła ta rura wczoraj :/
Widziałem w necie że jakiś magik pospawał a inny wyciął pęknięcie i wstawił węża gumowego z opaskami

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_39.gif" alt=":39:">

Nie praktykuje takich rzeczy i nie polecam. Poczytałem że jest troche demontażu jak się nie ma kanału, żeby od góry ją wytargać. Pytanie mam.

Czy oryginalna rura plastikowa jest na stałe złaczona z wężami gumowymi? czy jednak jest ona do wymiany? (nie mam jej jeszcze wyciągniętej). Na alledrogo widziałem samą rurę za 70 dych.

Damian masz już numery swojej magistrali?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Magistrala to jedna wielka całość.

Aczkolwiek ja obecnie mam rozbieralną.

Z 1.6 16V zrobiłem do swojej 1.8 16V pasuje też do 2.0 rzecz jasna. Każdy element mam wymienny. To długa historia ale idzie przerobić

wysłane z mojego szajsunga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem, że pisałeś wcześniej o tej przeróbce.

PS. jak mam klime (ale jej nie mam bo był krasz i nie odbudowałem) to czy węże od wersji bez klimy spasują?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze jej nie wyciągnołem ale jestem w trakcie myśle że dzisiaj uda mi się ją zdemontować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupujesz sama rure dajesz opaski i po problemie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

nie ma tam opasek weze sa jakby przygrzane do tej rury ale da sie to wykruszyc srubokretem albo obcegami

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ok. kupiłem samą rurę. Po majówce będzie robione. Dam znać jak poszło. W między czasie czekam na przepustnicę bo wywaliło mi już dawno gwint pod silniczek krokowy i jak się zrobi szpara to gwiżdże jakby tam była hiper turbina ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wczoraj odebrałem wozidło od mechaników. Narobili się i skasowali 200. Czyli w sumie koszta 290zł. Testowany już na trasie wiec oby już więcej nie ciekło. Nie znam szczegółów co i jak robili. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Można się podłączyć?

U mnie pierdzielnęło coś takiego na długości "plastikowej rurki".

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Numery części widać na zdjęciu. Mechanik twierdzi, że do wymiany jest całość tej magistrali (~200 zł na allegro), a ja w wątku widzę, że da się tylko ten plastik jest wymienny (~60 zł na allegro).

Jak to właściwie jest? Czy cieńsze rurki boczne da się przymocować czy nie da się do tej grubej głównej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wymień sama rurkę magistrale

wykrusz te zgrzewy na tych wężach cienkich albo obetnij jak najbliżej nowe opaski opaski i po problemie

nie obcinaj tych grubych węży tylko wykrusz te opaski zgrzewy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja tego sam nie zrobię, mechanik też mówi, że cienko z tym.

Doszedłem do wniosku, że nie ma co używki kupować skoro to taka wadliwa część, chociaż są w sprzedaży dokładnie tak samo oznaczone te "pająki".

Znalazłem coś takiego:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Różni się numerem, ale rzekomo do mojego auta i silnika. Ciekawe czy podpasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ja robiłem to sam według opisu

trochę chęci mechanikia i da sie zrobic

zreszta zrobisz jak zechcesz...

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że da się samemu, ale raz:nie mam kanału, dwa: wolę dać tę stówkę komuś kto założy rury w pół dnia, niż samemu dłubać 3 dni przez które stracę 300 zł - też robię w usługach i czas to dla mnie pieniądz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

magistrale wymieniasz z gory trzeba kolektor dolotowy zwalic i jest dobry dostep

ja ci nie kaze wymieniac własnymi rekami tylko chodziło mo o to ze da sie wymienic sama ta rure bez wiekszych problemów

Edytowano przez kamil18183

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam trochę przytarte i przypalone te węże, na jednym końcówka połamana, więc jestem bliżej kupna kompletu. Czekam tylko na jakieś potwierdzenie czy to co w linku podałem pasi u mnie. Numer inny, w aso mówią, że tak czasem bywa, ale skoro część przeznaczona do tego rocznika/silnika to powinno pójść...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Panowie coś mi przegryzło węże z tyłu za silnikiem, wydaje mi się że chodzi o magistralę wodną, patrzałem w katalog gates i wychodzi mi że powinna być tam magistrala w całości i dodatkowo jeden przewód wychodzący z nagrzewnicy i wchodzący do silnika. Ile tam jest węży razem, ja doszukałem się że magistrala do X20XEV z klimą manualną to GATES 3934

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i ewentualnie drugi wąż z nagrzewnicy do silnika, ale tego nie jestem pewien, czy to takie coś

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Czy są tam jakieś inne węże ?

Czy ktoś z Was jest mi to w stanie potwierdzić ?

Zapomniałem, VIN WOLOJBF19W1227280

Edytowano przez witek_p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×