Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Polecane posty

Witam pojawił się problem w mojej VC 1.9 DTH bez DPF, błąd P0400-5A - czyli "rozpoznano słaby przepływ gazów wydechowych, zapewne było nie raz ale nie wiem co może być nie reaguje płynnie na gaz tylko muli strasznie nie wkręcając się. Zawór EGR rozebrany wyczyszczony również część elektryczna (trzpień chodzi luźniutko) co w takim razie? na oko wszystkie przewody podciśnienia są OK ale może nie sprawdziłem wszystkich. Prośba przy okazji o wskazanie które sprawdzić i jak je znaleść łopatologicznie opisując abym mógł je namierzyć bez problemu. Rozumiem że średnica przewodu podciśneinia to 3mm? kupię i zmienię na wrazie czego wszystkie. Dzięki i czekam na pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czasami sama regeneracja zaworu egr nie pomaga. Może on byc uszkodzony elektrycznie. Stad blad P0400. Najlepiej podmienic go na jakis sprawdzony, sprawny. Podpiac pod kompa i zobaczyc na liscie danych czy prawidłowo pracuje. Przy podcisnieniach mialbys inne błedy. Zwróć tez uwage na kolektor ssacy bo jesli on jest uszkodzony to i egr bedzie czesciej sie zapychal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A przepustnica nie wywala tez tego błędu ? Bo kiedyś też to przechodziłem i w końcu czyścielem egr i przepustnice i oczywiście brzeg kolektora tam gdzie się dało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może jeszcze jakieś pomysły? błąd wykasowany i narazie się nie pokazuje ale dalej mulasty i problem z wkrecaniem płynnym na obroty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Podłączę się bo nie chcę zakładać nowego tematu.

Nie mogę dokręcić śrubki mocującej boost sensor. Czy może być on tylko włożony i nie zakręcony. Nie wiem czy wystarczy wymiana tej śrubki czy gwint w kolektorze jest zrąbany.

Jaka to śruba żebym mógł podmienić i sprawdzić?

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×