Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Witam pojawił się problem w mojej VC 1.9 DTH bez DPF, błąd P0400-5A - czyli "rozpoznano słaby przepływ gazów wydechowych, zapewne było nie raz ale nie wiem co może być nie reaguje płynnie na gaz tylko muli strasznie nie wkręcając się. Zawór EGR rozebrany wyczyszczony również część elektryczna (trzpień chodzi luźniutko) co w takim razie? na oko wszystkie przewody podciśnienia są OK ale może nie sprawdziłem wszystkich. Prośba przy okazji o wskazanie które sprawdzić i jak je znaleść łopatologicznie opisując abym mógł je namierzyć bez problemu. Rozumiem że średnica przewodu podciśneinia to 3mm? kupię i zmienię na wrazie czego wszystkie. Dzięki i czekam na pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czasami sama regeneracja zaworu egr nie pomaga. Może on byc uszkodzony elektrycznie. Stad blad P0400. Najlepiej podmienic go na jakis sprawdzony, sprawny. Podpiac pod kompa i zobaczyc na liscie danych czy prawidłowo pracuje. Przy podcisnieniach mialbys inne błedy. Zwróć tez uwage na kolektor ssacy bo jesli on jest uszkodzony to i egr bedzie czesciej sie zapychal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A przepustnica nie wywala tez tego błędu ? Bo kiedyś też to przechodziłem i w końcu czyścielem egr i przepustnice i oczywiście brzeg kolektora tam gdzie się dało

Share this post


Link to post
Share on other sites

może jeszcze jakieś pomysły? błąd wykasowany i narazie się nie pokazuje ale dalej mulasty i problem z wkrecaniem płynnym na obroty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

Podłączę się bo nie chcę zakładać nowego tematu.

Nie mogę dokręcić śrubki mocującej boost sensor. Czy może być on tylko włożony i nie zakręcony. Nie wiem czy wystarczy wymiana tej śrubki czy gwint w kolektorze jest zrąbany.

Jaka to śruba żebym mógł podmienić i sprawdzić?

Dzięki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...