Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marinero1986

problem z benzyna

Recommended Posts

hej gdy odpale na zimnym silniku auto jest takie zamulone na benzynie a na gazie oki,gdy sie rozgrzeje jest oki co to sie moze dziac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisz po polsku bo trzeba 3 razy czytać żeby się domyśleć. Check się nie świeci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pisze po polsku tak check sie pali,ostatnio wymienilem czujnik polozenia walkow rozrzadu,czujnik polozenia walu korbowego.i na zimnym silniku tak sie zamula na benzynie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słyszałeś o czyms takim jak kropka, przecinek itp.? Jeśli świeci się check to trzeba odczytać błędy

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co z tymi błędami ??

Który rok produkcji??

Jaki gaz ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

-hej moja viki to rok96.

-wywala mi blad czujnika polozenia walka rozrzadu,mechanik mi mowli,zebym do elektronika podjechal,bo moze jest problem w kablach i sygnal niedochodzi.

-gaz mam sekwencje 10 lat,coraz czesciej mi zrzuca z gazu na benzyne,gazownik mowil ze reduktor,a to sa koszta 400zl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdz rozrzad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobie źle wyregulowany gaz rozjechal korekty. Najpierw trzeba pozbyć sie błedów, czyli zrobić porządek z tym czujnikiem.

Wysłane z mojego LG-D605 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo pada czujnik albo rozrząd do sprawdzenia. Uwalony reduktor może być przyczyną twoich problemów, ale 400 to chyba przesada. Max 200 za reduktor i 200 za wymianę? Chore

Share this post


Link to post
Share on other sites

-hej rozrzad to mialem miesiac temu wymienilem

-tak za reduktor i wymiane 400zl

-cos jest nie tak z czujnikiem walka rozrzadu wyskakuje blad,mechanik mowil ze musze z tym do elektryka dobrego jechac


a co do gazu bylem u dwoch gazownikow,to pod komputerem oki,a mi go zrzuca z gazu na benzyne

-1 mi powiedzial reduktor koszta 400zl

-2 mi powiedzial wymien instalacje na nowa i bedzie cykalo

-gdy mialem podlonczony pod komputer w tym momencie zrzucilo mi na benzyne i komputer nic nie pokazal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reduktor pewnie nie wyrabia i dlatego przełącza na benzynę.


Please login or register to see this quote.

Nikt za darmo nie będzie robił ale 400 to troche za duzo.


Nadal nie widzę informacji co to za instalacja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz musialbym w papiery zobaczyc co to za nazwa instalacji,ale jestem teraz zagranica i nie mam wgladu w dokumenty


A NIE MOZE TO BYC BADNIETY CZUJNIK TEMPERATURY? ZE MI GO NA ZIMNYM SILNIKU,CZY NISKICH TMPERATURACH ZRZUCA Z GAZU NA BENZYNE?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaz 10 lat.

Stawiam że reduktor nie wyrabia termicznie.


JAk ci go zrzuci na benzynę dotknij do reduktora czy gorący.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zacznij od zmiany gazowników, 400 za reduktor to nie mało a warto też zajrzeć do wtryskiwaczy. Propozycja wymiany instalacji to już śmiech, po prostu ktoś nie potrafi ogarnąć i idzie na łatwizne. Regeneracja, ewentualna wymiana (reduktor, wtryskiwacze), nowe filtry, do tego dobra regulacja i masz spokój.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za podpowiedzi tak zrobie jak mi podpowiadacie,no juz staruszek i wes tu instalacie wymieniaj najlepiej na latwizne pojsc i tak powiedziec,jak sie da to wstawie zestaw naprawcy a jak nie to wymienie reduktor,Ci wszyscy gazownicy to nie tegie majstry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu nie chodzi o łatwiżnę, tylko ile przyklei na wymianie reduktora a ile na całej instalacji. U szwagra przekładaliśmy reduktory z jednego samochodu do drugiego, czyli tak jakby zakładał 2 i zajęlo niecałe 2 godziny bo trzeba było trochę przerabiać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...