Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kcz

1.9cdti 150km - sam odpalił silnik.

Recommended Posts

Witam, Panowie może ktoś miał już coś takiego. Od pewnego czasu dzieje się tak, że vectra z kluczyka nie chce odpalać, trzeba przyłożyć masę do przekaźnika w skrzynce uec i wtedy odpala, a dzisiaj stała sobie i nagle bez kluczyka odpalił silnik. Może uec jest do wymiany, dodam że na techu żadnych błędów nie pokazuje. Jeśli ktoś coś może z tym kojarzy to proszę o podpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam - nie rozumiem tego zjawiska , jak sam odpalił , tak ze był zamkniety i sobie stał a tu nagle silnik zakrecił i furka zawarczała? .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie był zamknięty, tylko stał bez kluczyka i nagle odpalił sobie.


Na moje to tak jakby coś było nie tak właśnie z UEC bo co innego może tym sterować? Najgorsze jest to że nie ma żadnych błędów i nie wiadomo gdzie szukać.

Być może w UEC robi się jakieś zwarcie i przekaźnik się załącza i odpala sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co z immo? Przecież bez kluczyka nie ma prawa odpalić

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam pojęcia, był bez kluczyka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Na bank nie jest to uec

Błędy trzeba odczytać min opcomem

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Błędy Techem były odczytywane i nic nie ma wszędzie czysto. Podejrzewam jeszcze że coś mogło nagryźć instalację silnika, będzie kanał to się sprawdzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam - tak jak by vc żyło własnym życiem i trochę strach pomyśleć jak być zostawił na biegu gdzieś na parkingu , a jak będziesz na kanale to poszarp za instalacje może się cos rozłączyło lub poluzowało , może to się dziać podobna zasada jak z masa w lampie , ale immo by nie pozwolił chyba ze masz usunięte , zrób sam grot i sprawdź czy odpali , bo normalnie to powinno na liczniku wyskoczyć ze immo zablokowane przez kluczyk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

to jest nawet nie realne żeby immo pozwoliło uruchomić silnik bez kluczyka w stacyjce (coś nieźle jest namieszane niestety )

Jeśli rzeczywiście zero błędów na techu 2 z cndi to bym szukał pierwsze co w cimie usterki

(chyba że piszesz o techu takim kabelku za 50/100 zł to oczywiste że błędów będzie 0 bo nie obsługuje on vectry c )

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest to tech2 z candi. Ok dzięki za podpowiedzi. Napisze jak się coś znajdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba popatrzeć w schematy jak idzie uruchamianie rozrusznika,immo to tylko zezwala na uruchomienie z kluczyka ,ale jak będzie coś zwierać w instalacji to immo nie potrzebne,żeby silnik zakręcił

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

raczej wątpię żeby tak było to skonstruowane że wsadzisz drut zamiast przekaźnik i będziesz jechał czyimś autem (rozrusznikiem może a raczej na 100% powinno kręcić ale nie uruchomić silnik

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jakby gm dało takie zabezpieczenie że odpalasz silnik za pomocą spinacza to śmiech na sali z tymi ich imobilajzerami/cimami

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Nie napisał kolo jaki silnik ale ci co mają pompę wstępną to na pewno im auto nie odpali po wsadzeniu spinacza

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

po drugie jakby tak było to pchną byś furę i pojechała by bez rozrusznika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

moim zdaniem muszą być jakieś błędy i raczej jest to nie realne żeby był ich brak no chyba że sterownik silnika jest w taki sposób ubity że żyje sobie swoim życiem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by xpirat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mógł odpalić na chwilę jak zwiera przekaźnik od rozrusznika,trochę paliwa mogło zostać w przewodach,trzeba szukać przyczyny w elektronice na silniku.Widziałem już przypadek u znajomego lakiernika,że w VW Phateon jak zapinał klemę plusową na aku to silnik kręcił,a furka z 2006 r i tak napakowana elektroniką,że VC to przy niej pikuś,swoją drogą ten VW miał dwa aku w bagażniku,jeden na komfort a drugi na silnik.Ale nawiązując do tematu zacząłbym od wymiany przekaźników w UEC a jak to nie pomoże to UEC do wymiany.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

cim steruje napięciem które to wzbudza ster silnika czyli twierdzisz że auto pali bez stera ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samochód cały czas nie odpalał normalnie, tylko trzeba było zwierać przekaźnik do masy (w sumie samo odpalenie zdarzyło się tylko raz w piątek i od tego czasu nigdy więcej). Dzisiaj po nocy gdy cały czas padało, auto normalnie z kluczyka odpaliło, czyli na moje problem jest w złączach lub w instalacji. Auto stoi już w warsztacie i jest sprawdzane w nim wszystko. Jeszcze raz dziękuję za zainteresowanie problemem, dam znać co znajdzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, dawno nic nie pisałem bo vectra odpalała normalnie, ale znowu przestała, podpiąłem techa i pojawił się błąd przekaźnika rozruchu, przekaźniki wymieniłem na inne takie same - nic nie pomogło, znalazłem na forum poradę dotyczącą tego błędu, sprawdziłem wszystko tak jak tam opisali - wszystkie połączenia są ok, czyli wychodzi na to że UEC jest do zmiany. zamówiłem drugi i czekam jak przyjdzie. Napisze czy pomogło.


Uec nie pomógł, będę teraz starał się załatwić druga instalacje silnika i ja wymieniał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Temat ogarnięty. Powodem tego wszystkiego była zgnita i zasniedziala instalacja silnika od komputera do UEC. Dopiero po wyciągnięciu jej na zewnątrz było coś widać.

Pozdrawiam.

Temat zamkniety

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...