Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

  • Ogłoszenia

    • SEMPIK

      Zasady Przyjmowania Nowych Klubowiczów   2016.02.28

      ZASADY PRZYJMOWANIA NOWYCH KLUBOWICZÓW Każdy ubiegający się o członkostwo w Vectra Klub Polska zobowiązany jest do zapoznania się z n/w zasadami przyjmowania nowych członków do Vectra Klub Polska, obowiązującymi od 10 maja 2006roku. (aktualizacja 05.05.2017r) KWESTIE FORMALNE jakie powinien spełnić kandydat aby zostać przyjętym do grona rekrutów: musi być zarejestrowanym użytkownikiem na forum minimum 30 dni, zapoznać się szczegółowo oraz przestrzegać zasad rekrutacji, zapoznać się i przestrzegać Regulamin Vectra Klub Polska, mieć minimalną ilość postów: 10 w działach technicznych wypełnić i wysłać formularz rejestracyjny on-line https://forum.vectraklub.pl/registerboard/   UWAGA - FORMULARZE BEZ MINIMALNEJ WYMAGANEJ ILOŚCI POSTÓW ORAZ OSÓB KTÓRE NIE ZAREJESTROWAŁY SIĘ NA FORUM SĄ KASOWANE Po otrzymaniu formularza rejestracyjnego, V-ce Prezes ds. Personalnych nadaje kandydatowi status Rekruta. Od tej chwili rozpoczyna okres rekrutacji który trwa 3 miesiące. Zmiany statusów następują każdego 10,20,30 dnia każdego miesiąca (więc wciągnięcie na listę rekrutów następuje w w/w dni) OBOWIĄZKI REKRUTA Skontaktować się z Przewodniczącym Oddziału, do którego Rekrut chce należeć (lista PO poniżej). Wraz z Przewodniczącym Oddziału ustalić rodzaj i termin wykonania zadania. Uczestniczyć w spotach regionalnym, zlocie ogólnopolskim, bądź innej formie spotkania z Klubowiczami (po prostu dać się poznać osobiście). Czynnie uczestniczyć w życiu Klubu na forum. W miarę możliwości i posiadanej wiedzy pomagać innym użytkownikom w rozwiązaniu problemów.   KRYTERIA PRZYJMOWANIA REKRUTA Przyjmowaniem nowych członków zajmuje się Sekcja Personalna pod nadzorem V-ce Prezesa ds. Personalnych. Członkowie Sekcji Personalnej obserwują każdego Rekruta pod kątem obecności na forum, rzeczowości i kultury wypowiedzi. Zbierają również informacje o Rekrutach od Przewodniczących Oddziałów oraz od innych Klubowiczów. Każdy klubowicz, ma obowiązek zgłosić do sekcji personalnej, każde naruszenie zasad przez Rekruta, uwagi odnośnie jego pozytywnych oraz negatywnych zachowań; Na podstawie zebranych informacji, rozliczenia rodzaju wykonanego zadania, obecności na forum, udziału w dyskusjach, udziału w spotach lub zlotach oraz zaangażowania Rekruta w życie klubowe członkowie Sekcji Personalnej w drodze głosowania podejmują decyzję o przyjęciu/odrzuceniu kandydata. W przypadku negatywnego zakończenia okresu rekrutacji status na forum zmienia się na "forumowicz" bez dodatkowej informacji. Rekrut ma prawo do wystąpienia o ponowny okres próbny po upływie 3 miesięcy. W przypadku pozytywnego zakończenia okresu rekrutacji każdy Rekrut otrzymuje informacje o tym fakcie od V-ce Prezesa ds.Personalnych na PW. Następnie w terminie 14 dni wpłaca składkę na konto klubowe, a po opłaceniu składki zostaje mu nadany status Klubowicza. Wysokość pierwszej składki (wstępnej) uiszczanej przez Rekrutów równa jest zawsze pełnej składce rocznej(60,00 zł). W ramach pierwszej składki Rekrut uzyskuje prawo do wszystkich klubowych zniżek, dostęp do bezpłatnych i płatnych gadżetów klubowych jak również nieograniczony dostęp do klubowych porad technicznych. Każdą kolejną składkę roczną z tytułu członkostwa w Klubie, Klubowicz uiszcza w pełnej wysokości. Jeżeli Rekrut przystąpił do Klubu po dniu 30 czerwca, wysokość kolejnej składki stanowi 50 % składki rocznej. Obowiązek wpłaty składki wynika również z Regulaminu VKP, który Klubowicz akceptuje i zobowiązuje się przestrzegać. Zatem wyłącznie od zaangażowania samego Rekruta zależy jego członkostwo w Vectra Klub Polska LISTA PRZEWODNICZĄCYCH ODDZIAŁÓW:   Dolnośląski-> Glizdowsky Kujawsko-Pomorski -> łobuz Lubelski ->sagi Lubuski -> Hołek Łódzki-> loczek Małopolski -> AVE PDG Mazowiecki -> Pałasz Podkarpacki-> Stavi \Podlaski -> prymula Pomorski-> Margraba Śląski-> G.R.K Świętokrzyskie -> cb2425 UK -> daro1a40 Warmińsko-Mazurski ->k@aarolek Wielkopolski -> Prymel Zachodniopomorski-> Magda  

Polecane posty

Temat w dziale OT aby sobie można było pogdybać i pomarzyć, ale też zaspokoić ciekawość.

W lutym tego roku dyrektor zakładu, w którym pracuje na zebraniu z pracownikami dotyczącym podwyżek płac, planów firmy na przyszłe lata, rozwoju firmy, kończących się projektach oraz tych wdrażanych itp. powiedział m.in. że mamy dużą szansę wygrać projekt na produkcję przewodów klimatyzacji do nowego modelu Opla Insignia. Produkcja miałaby ruszyć w 2017r.

No i tak mi się dzisiaj o tym przypomniało, gdy wchodząc do zakładu zobaczyłem na firmowym parkingu dla dyrekcji nowiutką Insignie na niemieckich numerach - przedstawiciele GM przyjechali na audyt. Tak więc wszystko wskazuje na to, że projekt jest już w realizacji.

Nowe przewody do klimatyzacji to na pewno albo nowe silniki albo nowe nadwozie albo jedno i drugie.

Czy ktoś napotkał w sieci jakieś info/zdjęcia jak miałaby wyglądać nowa Insignia? A może jakieś prototypy które zapewne mogą bardzo ją przypominać albo wskazywać styl jakim podaży Opel?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w sieci juz jest troche o tym ale nie o roku 2017 tylko 2018 z tym ze jesli macie zaczac produkcje w 2017 to by sie zgadzalo z modelem 2018

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu byłem na jeździe próbnej Insygnią w salonie Opla. I po dłuższej rozmowie z pracownikiem i porównaniu VC do Insygni powiedział że nowa Insygnia ma być większa od poprzedniczki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

O widzisz Duke, to już coś! Ja przekopałem neta i wszystko co znalazłem tyczyło się Insigni po lifcie a nie całkiem nowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a to jest signum 2017

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

bardzo zbliżona stylistyka do insigni 2017

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Inignia mi się nie podoba, ale signum wygląda przekozacko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcinek nt. Insigni i ogolnie nowości opla na najblizsze lata mozna poczytać w najnowszym motorze na nr 17/2015

Są też tam chyba najświeższe zdjęcia prototypu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zgadza sie i pisali o silniku 3 cylindrowym 1.0 T

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sleep.png" alt="-_-" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sleep@2x.png 2x" width="20" height="20"> sory ale wg mnie taki silnik to jakaś pomyłka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No cóż, współczesna motoryzacja to po prostu pomyłka ;-) Muszę nabyć nowy nr magazynu Motor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przód nowego Signum przypomina mi Cadillaca CTS

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ta tylko pewnie on ma ze 160 kucy

Niestety duze ciezkie jednostki będą zastępowane mniejszymi tak samo mocnymi , pomijając dzwiek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

najlepszym tego przykladem jest obecna Formula 1

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tu Cie zaskocze bo ten silnik ma mieć miedzy 115 a 130 kucy jak dobrze pamiętam ... a potem sie ludzie bd dziwićczemu mu silnik padł jak jest ma maxa moc wyciągnięta

Edytowano przez KOPARA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w obecnym Nissanie Qashqai montują 1.2

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jakoś to jeździ, ale szału nie ma...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Te 130 kucy niektórym starczy zapewnie, a silnik sam z siebie nie pada tylko jego niewłasciwego uzytkowania

My nadal czasami jestesmy w latach 90, zawsze człowiek patrzył na to jednostka ma być niesmuertelna bo trzeba milion kilometrów zrobić, teraz kazda jednostka wytrzyma 300-400 tyś, tylko w polsce max 150 i potem zdziwienie ze ducha wyzionął

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie Kopara , nikomu nie zależy na tym . po przeciwnej stronie teraz stoi producent a po innej konsument . działy techniczne forum takiego jak nasze próbuje trochę wyrównywać nasze szanse jako konsumentów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a no to jest druga strona medalu że robią tak aut teraz aby tylko po serwisach śmigać, ostatnio byłem u mechanika stało nowe Polo 1.2 Tsi czy jakoś tak po gw i już bez silnika

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> auto miał od nowości jeden właściciel ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pracowałem w ASO i wiem jak ludzie traktują samochody. Prawda jest taka że w przypadku nowoczesnych konstrukcji trzeba byc bardziej uważnym i stosować się do pewnych zasad. W Polsce ludzie myślą że jak nowe to można wszystko, że samochód będzie tak twardy jak jego poprzedni z lat 90tych z silnikiem 1.9 tdi.

Klienci oszczędzają na częściach, przywożą na przeglądy własne filtry i oleje (zamienniki) i olej syf typu Mobil. Potem dzieją się cuda....

Fakt, nie powiem jakość spadła jeśli chodzi o wytrzymałość, ale tak jak wspomniałem wcześniej jeśli należycie użytkujemy samochód to będzie OK. Wiadomo jeden trwalszy niż drugi, ale nie zapominajmy że w latach 90tych też zdarzały się jednostki które nie byly super ekstra trwałe....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że na palcach jednej, może dwóch rąk można na naszym forum policzyć osoby, które stać na nowe auto. I jeśli spojrzeć na nowe auta z punktu widzenia zwykłego zjadacza chleba i osób które tworzą dział techniczny - to te auta będą tragiczne. Już w VB nie tak dawno wymiana lamp ksenon po kolizji była zbyt kosztowna. A w VC z AFL? To co będzie w jeszcze nowszych gdzie już jakieś lasery pakują? Nowe auta są fajne: ładne, mają dużo fajnych funkcji, szybko jeżdżą. Ale co z tego skoro są drogie, wadliwe i po prostu mają się psuć bo masz napędzać rynek. I to jest ekologia?? Zamiast zrobić jeden - zróbmy trzy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to co piszesz to są dodatkowe opcje,nie musisz tego brac

Są zwykłe lampy, tak samo jak klima i dodatkowe pierdoły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zgadzam sie z Toba w 100% Problem jest jedynie taki ze tych aut nazwijmy to umownie " starej epoki " jest juz coraz mniej I sa coraz starsze I niedlugo chcial czy nie trzeba bedzie sie przesiasc na cos nowszego (co w tym wypadku wcale nie oznacza lepszego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie... Dlatego najlepiej kupować używane, sprawdzone, rozpracowane auta - najczęściej polifty :-) i do lat 2005-8 w zależności od marki. Np. u VW nie pchać się w 2.0 tdi a w oplu w coś młodszego od VC. Gdyby moja VB miała tą blachę co VC a na deser silnik 1.9 lub jego moc - wieczne auto!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz kupiłem A4 B5 1.9 TDI 110km z oryginalnym przebiegiem 260tys i mam dylemat co robić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> czy pchać dalej Audi, czy pchać VB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Głupoty piszesz,miałeś 2.0 tdi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To naprawdę jest dylemat... Wszystko zależy od blachy moim zdaniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×