Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Recommended Posts

Temat w dziale OT aby sobie można było pogdybać i pomarzyć, ale też zaspokoić ciekawość.

W lutym tego roku dyrektor zakładu, w którym pracuje na zebraniu z pracownikami dotyczącym podwyżek płac, planów firmy na przyszłe lata, rozwoju firmy, kończących się projektach oraz tych wdrażanych itp. powiedział m.in. że mamy dużą szansę wygrać projekt na produkcję przewodów klimatyzacji do nowego modelu Opla Insignia. Produkcja miałaby ruszyć w 2017r.

No i tak mi się dzisiaj o tym przypomniało, gdy wchodząc do zakładu zobaczyłem na firmowym parkingu dla dyrekcji nowiutką Insignie na niemieckich numerach - przedstawiciele GM przyjechali na audyt. Tak więc wszystko wskazuje na to, że projekt jest już w realizacji.

Nowe przewody do klimatyzacji to na pewno albo nowe silniki albo nowe nadwozie albo jedno i drugie.

Czy ktoś napotkał w sieci jakieś info/zdjęcia jak miałaby wyglądać nowa Insignia? A może jakieś prototypy które zapewne mogą bardzo ją przypominać albo wskazywać styl jakim podaży Opel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

w sieci juz jest troche o tym ale nie o roku 2017 tylko 2018 z tym ze jesli macie zaczac produkcje w 2017 to by sie zgadzalo z modelem 2018

Please login or register to see this image.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tydzień temu byłem na jeździe próbnej Insygnią w salonie Opla. I po dłuższej rozmowie z pracownikiem i porównaniu VC do Insygni powiedział że nowa Insygnia ma być większa od poprzedniczki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O widzisz Duke, to już coś! Ja przekopałem neta i wszystko co znalazłem tyczyło się Insigni po lifcie a nie całkiem nowej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a to jest signum 2017

Please login or register to see this image.

bardzo zbliżona stylistyka do insigni 2017

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inignia mi się nie podoba, ale signum wygląda przekozacko

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marcinek nt. Insigni i ogolnie nowości opla na najblizsze lata mozna poczytać w najnowszym motorze na nr 17/2015

Są też tam chyba najświeższe zdjęcia prototypu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zgadza sie i pisali o silniku 3 cylindrowym 1.0 T

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sleep.png" alt="-_-" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sleep@2x.png 2x" width="20" height="20"> sory ale wg mnie taki silnik to jakaś pomyłka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

No cóż, współczesna motoryzacja to po prostu pomyłka ;-) Muszę nabyć nowy nr magazynu Motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przód nowego Signum przypomina mi Cadillaca CTS

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Ta tylko pewnie on ma ze 160 kucy

Niestety duze ciezkie jednostki będą zastępowane mniejszymi tak samo mocnymi , pomijając dzwiek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

najlepszym tego przykladem jest obecna Formula 1

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tu Cie zaskocze bo ten silnik ma mieć miedzy 115 a 130 kucy jak dobrze pamiętam ... a potem sie ludzie bd dziwićczemu mu silnik padł jak jest ma maxa moc wyciągnięta

Edited by KOPARA

Share this post


Link to post
Share on other sites

w obecnym Nissanie Qashqai montują 1.2

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Jakoś to jeździ, ale szału nie ma...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Te 130 kucy niektórym starczy zapewnie, a silnik sam z siebie nie pada tylko jego niewłasciwego uzytkowania

My nadal czasami jestesmy w latach 90, zawsze człowiek patrzył na to jednostka ma być niesmuertelna bo trzeba milion kilometrów zrobić, teraz kazda jednostka wytrzyma 300-400 tyś, tylko w polsce max 150 i potem zdziwienie ze ducha wyzionął

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dokładnie Kopara , nikomu nie zależy na tym . po przeciwnej stronie teraz stoi producent a po innej konsument . działy techniczne forum takiego jak nasze próbuje trochę wyrównywać nasze szanse jako konsumentów

Share this post


Link to post
Share on other sites

a no to jest druga strona medalu że robią tak aut teraz aby tylko po serwisach śmigać, ostatnio byłem u mechanika stało nowe Polo 1.2 Tsi czy jakoś tak po gw i już bez silnika

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> auto miał od nowości jeden właściciel ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pracowałem w ASO i wiem jak ludzie traktują samochody. Prawda jest taka że w przypadku nowoczesnych konstrukcji trzeba byc bardziej uważnym i stosować się do pewnych zasad. W Polsce ludzie myślą że jak nowe to można wszystko, że samochód będzie tak twardy jak jego poprzedni z lat 90tych z silnikiem 1.9 tdi.

Klienci oszczędzają na częściach, przywożą na przeglądy własne filtry i oleje (zamienniki) i olej syf typu Mobil. Potem dzieją się cuda....

Fakt, nie powiem jakość spadła jeśli chodzi o wytrzymałość, ale tak jak wspomniałem wcześniej jeśli należycie użytkujemy samochód to będzie OK. Wiadomo jeden trwalszy niż drugi, ale nie zapominajmy że w latach 90tych też zdarzały się jednostki które nie byly super ekstra trwałe....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda, że na palcach jednej, może dwóch rąk można na naszym forum policzyć osoby, które stać na nowe auto. I jeśli spojrzeć na nowe auta z punktu widzenia zwykłego zjadacza chleba i osób które tworzą dział techniczny - to te auta będą tragiczne. Już w VB nie tak dawno wymiana lamp ksenon po kolizji była zbyt kosztowna. A w VC z AFL? To co będzie w jeszcze nowszych gdzie już jakieś lasery pakują? Nowe auta są fajne: ładne, mają dużo fajnych funkcji, szybko jeżdżą. Ale co z tego skoro są drogie, wadliwe i po prostu mają się psuć bo masz napędzać rynek. I to jest ekologia?? Zamiast zrobić jeden - zróbmy trzy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale to co piszesz to są dodatkowe opcje,nie musisz tego brac

Są zwykłe lampy, tak samo jak klima i dodatkowe pierdoły

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Zgadzam sie z Toba w 100% Problem jest jedynie taki ze tych aut nazwijmy to umownie " starej epoki " jest juz coraz mniej I sa coraz starsze I niedlugo chcial czy nie trzeba bedzie sie przesiasc na cos nowszego (co w tym wypadku wcale nie oznacza lepszego)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie... Dlatego najlepiej kupować używane, sprawdzone, rozpracowane auta - najczęściej polifty :-) i do lat 2005-8 w zależności od marki. Np. u VW nie pchać się w 2.0 tdi a w oplu w coś młodszego od VC. Gdyby moja VB miała tą blachę co VC a na deser silnik 1.9 lub jego moc - wieczne auto!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja teraz kupiłem A4 B5 1.9 TDI 110km z oryginalnym przebiegiem 260tys i mam dylemat co robić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> czy pchać dalej Audi, czy pchać VB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Głupoty piszesz,miałeś 2.0 tdi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To naprawdę jest dylemat... Wszystko zależy od blachy moim zdaniem

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...