Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Brzezina

OPC problem z silnikiem

Polecane posty

Witam,

Jestem nowy na forum ale niestety od razu z problemem.

Zakupilem niedawno Vectre OPC 2007 rok 280 KM.

Niestety pojawil się problem z silnikiem, auto zupełnie przestalo odpalać.

W warsztacie w którym zawsze serwisuje auta powiedzieli żeby się zglosic do kogos kto zna te silniki - powiedzieli ze albo cos z silnikiem, albo rozrząd spadl ale nie sa pewnie bo nie znaja się na tych autach dlatego tez nie chcą go nawet rozebrac.

Czy macie kogos do polecenia z okolic Warszawy?

Chciałbym możliwie szybko doprowadzić auto do stanu idealnego albo będę musial sprzedać...

Pozdrawiam

Edytowano przez Brzezina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności to trzeba zczytać błędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok jak to zrobić? Da się inaczej niż podpinajac pod kompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie da się, tam gdzie serwisowales wcześniej auta nie mają kompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jaki ma przebieg auto??


nic wczesniej niepokojacego sie nie dzialo ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na kompie pokazuje wypadnie zapłonu

Niedawno kupiłem wiec ciężko powiedzieć co się działo wcześniej.

Ma ok 150k oryginalnego przebiegu. Przed zakupem niestety stał parę miesięcy.

Pytałem o sczytywanie błędów bo wcześniej miałem jeepy i Infiniti i w obu można było bez podlaczania kompa zrobić diagnostykę i sprawdzić błędy.

Będę wdzięczny za pomoc co można by zrobić aby zdiagnozowac problem albo za polecenie kogoś / warsztatu ktory zna te auta i te silniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1. auto kręci ale nie odpala?

2. skąd wiesz, że wypada zapłon, podłączałeś kompa, żeby zobaczyć błędy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Spróbuj poniższego - różnie z tym bywa, ale może się uda coś odczytać - u mnie zawsze działa.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie auto kręci i nie odpala. Mechanik teraz mi potwierdził że błąd wypalania zapłonu jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że pompa paliwa przymiera to beda takie błędy bo mieszanka byla zbyt uboga.

A teraz pompa umarła i auto nie odpali.

Silnik kreci normalnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kręci prawie normalnie raz nawet jakby zapaliło i zgasło zaraz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakbyś miał kod błędu to było by łatwiej. Nawet OP-COM starczy do sczytania błędów

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

cześć

Może z kimś z mazowieckiego sie umówić kto ma Op-coma aby błędy sczytać tak jak koledzy podpowiadają.

Nie chce źle wróżyć ale może byc to problem z rozrządem zobacz tu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

i tu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

pozdrawiam i powodzenia życzę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolega skąd jesteś? moge Ci podłączyć pod OP-COMA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zamiast kombinować z mechanikami czy na forum po prostu zaprowadź auto do ASO.Podepną porządny sprzęt pod auto i zczytają błędy.Żeby auto nie odpaliło z błędęm wypadania zapłonu to musiałby on pojawiać się na przynajmniej 3 i więcej cylindrach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z Wawy jestem.

Do ASO raczej nie oddam nie mam czasu by brać Lawete jechać i pilnować Czy nie chcą mnie naciągnąc.

Na pn będę miał kody błędów to będę wdzięczny za pomoc w analizie diagnozie ale boję się iż mogl rozrząd przeskoczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A jak przeskoczył to myślisz ,że zwykły mechanik Ci to zrobi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mechanik gdzie stoi auto to dobry znajomy i na nic nie naciagnie.

Nie widzę potrzeby tracić cały dzień by auto jechało do ASO podczas gdy w poniedziałek mi sprawdza błędy.

Mój mechanik rozrządu powiedział że nie ruszy bo nie widział takiego silnika na oczy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Niestety jak to rozrzad to będę miał duży problem i będzie trzeba jakiś dobry warsztat znaleźć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czym Ci sprawdzi błędy?

I osobiście na pewno nie powierzyłbym swego auta mechanikowi, który nie ma pojęcia o tym silniku.I wiem co piszę,bo miałem Opc. Także Insignia to moje drugie auto z 2.8 T

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masz dobra podpowiedz wyzej odnosnie pompy paliwa

niech sprawdzi czy jest cisnienie na listwie paliwowej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności sprawdź pompę paliwa, następnie zapłon. Cudów nie ma to tylko zwykła benzynka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ASO? Osobiście miałem auto naprawiane w ASO skody w poznaniu, spaliła mi się Skoda fabia na autostradzie, myśle sobie no fajnie naprawią mi w ramach AC i mam lepiej jak przed awaria. Faktura na 6,5 tys, nowe cewki, nowa wiązka, głowica, osprzęt, myśle rewelacja. Do czasu aż pokusilem się o zdjęcie pokrywy silnika. Bydlaki wymieniły jedynie jedną cewkę. JEDNĄ. Plus osłona silnika. Wartość naprawy -400 zł maksymalnie. Faktura na 6,5 tys. Faktycznie, zaufanie do ASO to podstawa....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już nie raz pisano ze do Aso oddaje się na najprostsze naprawy aby książka byla prowadzona.

A co do cen to nie będę się wypowiadal bo nigdy nie oddaje auta do pewnych serwisów co psują auta technnicznie i na fakturze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sprawa nie rozwiązana to może tutaj spróbuj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×